Det er muligvis også mere kvaliiceret. Spiller i den alder har det med at udvikle sig i hak. Det er alt for tidligt at give op på Kaufmann endnu. Indtil videre har han vist at han godt kan håndtere lidt modgang i første omgang, og så alligevel samle sig op på et fornuftigt niveau, da han først blev indlemmet i AaB's førsteholdstrup.Yankee skrev: ↑21. sep 2020, 12:58Nej, nu talte jeg om staben omkring holdet. Det er vel vigtigere end nogle fans på twitter.Stegosaurus skrev: ↑21. sep 2020, 10:20FCK-fansene tror ikke meget på Kaufmann, og endnu mindre på Stage i øvrigt.
AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Stegosaurus
- Allstar

Problemet er ikke hans evne til at håndtere modgang. Problemet er at bolden springer tre meter fra ham når han prøver at tæmme den under pres. Kauf har et fantastisk gåpåmod og lader sig ikke kue, men jeg ser bare ikke nogen stor usleben diamant.Pastorius skrev: ↑21. sep 2020, 13:25Det er muligvis også mere kvaliiceret. Spiller i den alder har det med at udvikle sig i hak. Det er alt for tidligt at give op på Kaufmann endnu. Indtil videre har han vist at han godt kan håndtere lidt modgang i første omgang, og så alligevel samle sig op på et fornuftigt niveau, da han først blev indlemmet i AaB's førsteholdstrup.Yankee skrev: ↑21. sep 2020, 12:58Nej, nu talte jeg om staben omkring holdet. Det er vel vigtigere end nogle fans på twitter.Stegosaurus skrev: ↑21. sep 2020, 10:20FCK-fansene tror ikke meget på Kaufmann, og endnu mindre på Stage i øvrigt.
Selv det kan han vel blive bedre til - eller udvikle andre kompetencer som kan kompensere for den mangel.Stegosaurus skrev: ↑21. sep 2020, 13:39Problemet er ikke hans evne til at håndtere modgang. Problemet er at bolden springer tre meter fra ham når han prøver at tæmme den under pres. Kauf har et fantastisk gåpåmod og lader sig ikke kue, men jeg ser bare ikke nogen stor usleben diamant.Pastorius skrev: ↑21. sep 2020, 13:25Det er muligvis også mere kvaliiceret. Spiller i den alder har det med at udvikle sig i hak. Det er alt for tidligt at give op på Kaufmann endnu. Indtil videre har han vist at han godt kan håndtere lidt modgang i første omgang, og så alligevel samle sig op på et fornuftigt niveau, da han først blev indlemmet i AaB's førsteholdstrup.Yankee skrev: ↑21. sep 2020, 12:58Nej, nu talte jeg om staben omkring holdet. Det er vel vigtigere end nogle fans på twitter.Stegosaurus skrev: ↑21. sep 2020, 10:20FCK-fansene tror ikke meget på Kaufmann, og endnu mindre på Stage i øvrigt.
Jeg hører til dem, der tillægger mentaliteten langt større betydning end talentet, når man skal vurdere på om folk bliver til noget, men begge dele er selvfølgelig faktorer, og helt uden talent går det heller ikke.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Stegosaurus
- Allstar

Andreas Bruhn til Jammerbugt. Var faktisk overbevist om at han ville en form for gennembrud, men nej.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Mæhle har fået Jess Thorup som chef.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Et dejligt lille interview med Wæhler:
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/10- ... ovnen-kep/
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/10- ... ovnen-kep/
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
De røvhuller får os altid, så er den videresalgsklausul blevet udhulet.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
DonSilicone
- 1. div

- Geografisk sted: Aalborg
Oliver Abildgaard for 3. gang på ugens hold i runde 9 i den russiske Premier League. Imponerende flot!
Stærkt af Abildgård! Jeg må indrømme at jeg aldrig havde set ham få succes i en større liga. Godt jeg tog fejl.DonSilicone skrev:Oliver Abildgaard for 3. gang på ugens hold i runde 9 i den russiske Premier League. Imponerende flot!
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Hohenhaus Tenne
- 1. div

Ved vi om vi har en videresalg på ham? Formentlig ikke, transferens størrelse taget i betragtning.Hanga skrev: ↑30. sep 2020, 22:28Stærkt af Abildgård! Jeg må indrømme at jeg aldrig havde set ham få succes i en større liga. Godt jeg tog fejl.DonSilicone skrev:Oliver Abildgaard for 3. gang på ugens hold i runde 9 i den russiske Premier League. Imponerende flot!
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Tidligere Aaber Brian priske har som træner kvalificeret FC Midtjylland til sjampion liage 
AaB - the Nordic gateway to Europe
Tak, Brent - du skuffer aldrig
-
Stegosaurus
- Allstar

Kaufmann med udmærket indhop mod Rijeka. Men med polakken og Wind er der lang vej til en plads i startopstillingen.
Pohl har scoret et mål!!! 
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Tengsted, Helenius og Patrick Olsen var i dag heldige med at spille uafgjort i dag. 
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.