Da fint med ambitioner og offensive udmeldinger, det er jo det vi har skreget på herinde. Kan absolut ikke se at han på nogen måder kan ende som Åkeby.Buzz Killington skrev: ↑25. sep 2020, 12:12Om den er realistisk må tiden altså vise. Han har sat et mål om at vi skal have det bedste talentakademi i hele skandinavien. Jeg er ikke engang sikker på at vi er i top-4 i dk pt. Det er fint med en masse offensive udmeldinger, og indtil videre har han ikke nået at skuffe. Men han kan stadig nå at ende som en AaB's Søren Åkeby.Uldahl skrev: ↑25. sep 2020, 11:59Godt arbejde af Bælum at få ham ind i folden, der er fame en verden til forskel på ham og Gaarde. Nu er jeg ikke homo men han er sgu svært ikke at blive forelsket.doukas skrev: ↑25. sep 2020, 11:18Det er sgu fedt at læse. Ikke så meget øhhhh- der. Klar, præcis og dermed utrolig informativ er vores nye sportsdirektør. Og så er det bare utroligt langsigtet tænkt, at hvis Brøndby laver en topspiller ud af Børkeeiet, så er det også godt for Stabæk i forhold til deres fremtidige salg af spillere.Julgranen skrev: ↑25. sep 2020, 10:34I et transferperspektiv synes jeg det er ret betryggende at læse denne artikel: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... nk=artikel
Hvornår har vi nogensinde hørt Gaarde udtale sig så præcist og korrekt om en spiller?
Det fortæller da i hvert fald om en sportsdirektør der arbejder med andre afsætningskanaler, og er dybt inde i de unge spilleres udvikling.
Hans udgave af Nordkraften er bare så meget mere realistisk end den Gaarde formidlede. Jeg er tryg ved ham og den fremtid vi har foran os. Der er jo sket en revulation i klubben med ham, og Krogh der ikke er set siden PEA og Hamren
Han gjorde et rigtig godt arbejde i Stabæk, og flyttede dem frem i toppen ang talent udvikling køb og salg. Hvorfor skulle han ikke kunne det samme her? Han har flere midler til rådighed, og et meget meget bedre sæt op omkring ham.