Kamptråd: SønderjyskE - AaB 27/09/20 klokken 14:00
Re: Kamptråd: SønderjyskE - AaB 27/09/20 klokken 14:00
Det mest positive indtil nu er vel, at Pedro Ferreira endnu ikke har fået et gult kort.
Bare fordi hans teknik er over gennemsnittet i truppen, er han vel ikke fritaget for kritik? Fossums kvaliteter er teknik og løbepensum. Udover det, så bidrager han sjældent med andet, som i dag.KongGulerod skrev: ↑27. sep 2020, 14:51Fossum er da den sidste vi skal give skylden. Stort set den eneste på banen med bare lidt teknik.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
-
Hohenhaus Tenne
- 1. div

Ja, han er tæt på vores vigtigste spiller. Bindeled mellem kæderne og den eneste der kan holde i bolden.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Skaderne er jo netop derfor at en del mig inklusiv var forbeholden overfor at hente Thelander tilbage
Enig. Med det vi betaler ham burde han komme med mere. Desværre har vi solgt vores bedste offensive centrale midtbanespiller til en konkurrent, uden at få en erstatning ind. Det vil vi naturligvis kunne mærke.Aabwibz skrev: ↑27. sep 2020, 14:53Bare fordi hans teknik er over gennemsnittet i truppen, er han vel ikke fritaget for kritik? Fossums kvaliteter er teknik og løbepensum. Udover det, så bidrager han sjældent med andet, som i dag.KongGulerod skrev: ↑27. sep 2020, 14:51Fossum er da den sidste vi skal give skylden. Stort set den eneste på banen med bare lidt teknik.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Altså jeg vil godt bryde stilen. Hvad fanden ligner det at sætte ham i en umulig position. Hvorfor går vi ikke tilbage til en 4-backkæde, når nu vi kun har to midterforsvarere?
Jeg tænker den her peger mere på Friis end på Pallesen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Nej, det skyldes at bænken er uden midterforsvarer. Hvis Thelander og KP er skadet så må ham den nyoprykkede CB’er sgu da sidde med på bænken.
Det er en kæmpe hjerneblødning at smide Palle derind.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Hohenhaus Tenne
- 1. div

Kusk fuldstændig anonym. Jeg fatter ikke man tillader så lad en attitude på et hold der baserer sig på presspil.
Det er altså store ord fra Pastorius. Og jeg er helt enig.
------------------------------------------------
For pokker, hvor vi mangler en angriber.... Det der med at ændre et kampbillede når der sker noget uforudset plejer ikke at være vores spidskompetence... Og så er det jo lige ved at Sønderjyske kvalificerer sig til at blive hademodstander. En latterlig træner og spillere, der begår den ene svinestreg efter den anden.
Iøvrigt forstår jeg stadigvæk ikke det straffe... Men med Kehlet i VAR er ingenting nærmest bedre....
Iøvrigt forstår jeg stadigvæk ikke det straffe... Men med Kehlet i VAR er ingenting nærmest bedre....
Helt enig! Kæmpe fejl af Friis, ligesom rokaden oppe foran heller ikke ligner et godt valg.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Helt anden gejst og indsats i 2. halvleg, TAK !!
Hvor får man lange løg af at se og høre på Disco Glenn
Kom så!! Tror på 1-2
Hvor får man lange løg af at se og høre på Disco Glenn
Kom så!! Tror på 1-2
Jeg undrede mig også over, at vi ikke tog en central midt ind istedet for Granli, og forsøger at få noget mere kontrol centralt, hvor Sønderjyske i perioder spillede sig lidt for let igennem.
Om det så er Højholt eller kakeeto er knap så vigtigt
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Rooooolig nu, der er en halvleg igen. Sønderjyderne har en kamp i benene fra i torsdags og det bliver rent powerplay de sidste 30 minutter, Lucas og Kusk med en hver.
OG TAG NU FOR HELVEDE BØRSTING UD!
OG TAG NU FOR HELVEDE BØRSTING UD!
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
De kiggede jo også på kampen hvor Ross har været overløbet nogle gange og derfor vil de sætte en hurtigere mand ind der, i stedet for at beholde Ross og sætte MC ind i midten som han spillede på reserve holdet. Så fint tænkt indtil Pallesen gav dommeren en mulige for at lave en fejldom...
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Kampen bekræfter hvad der allerede er velkendt, vi har for mange spillere som ikke holder niveau og derfor bli'r det svært at nå i top 4
Jeg frygter vi tager Kusk ud når Lucas skal ind.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Med 4-0 i gult til SJE, sidder de nok løst overfor AaB i anden halvleg.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Håber lidt på det samme. Lig dertil at de allerede har 4 gule kort. Jeg tror vi minimum smider 1 ind.