Kamptråd: SønderjyskE - AaB 27/09/20 klokken 14:00
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Re: Kamptråd: SønderjyskE - AaB 27/09/20 klokken 14:00
Efter 5 - FEM halvlege har vi formået at score 1 mål mod store klubber som Lyngby, Horsens og Sønderjydske. Alle hold der ikke var i nærheden af at komme i top 6 sidste sæson. Jeg ser faretegn.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Af samme grund som Børsting render rundt deroppe. Han gider knokle. Så er det ligegyldigt at han ikke er farlig.Hohenhaus Tenne skrev: ↑27. sep 2020, 15:15Hvorfor er det at alle andre end Tom skal bruges som frontangriber når nu Tom er vores eneste frontangriber?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Hør nu her
Palle bliver ramt af er skurrende indlægsbold, og han for ikke ført bolden med sig.
Der kan aldrig være straffe
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Inden kampen er vi altid verdensmestre, specielt vores perifere spillere. Så er det klart han blive skuffet, når kampen går igang.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Hvorfor er det Lucas ikke er kommet ind endnu? Vi har ufatteligt svært ved at kombinere os igennem deres beton forsvar. Forstår ikke Friis aldrig nogensinde skifter ud før minimum det 60 minut.
------------------------------------------------
Vores bænk må godtnok være ringe, hvis man ikke mener man kan bruge en udskiftning eller to på det hold.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Johnnygogo
- Drenge

Benjamin Leander:
I forhold til de NYE retningslinjer omkring hands er jeg ret overrasket over, hvilken paragraf BWJ straffer Kristoffer Pallesen for i #SJEAaB. Det er i hvert fald ikke under skulderen, at den bold er spillet. Unødig bred? Heller ikke. For mig er der ikke straffe. #sldk
Lad os nu pokker satse lidt, ud med Børsting og ind med Lucas og ud med Ahlmann og ind med L. klitten
Enig Friis pisser det hele væk med hans underligt opstillinger og manglende ændring når modstanderen læser os.
Den dommer burde ikke dømme mere.. Sindsygt det ikke giver straffe
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
En indtil nu på alle måder lærerig kamp...
AaB's taktik blev i den grad udstillet. Hvorfor insistere på en 3-4-3, når den eneste angriber bliver låst ude på fløjen, når forreste mand samtidigt i realiteten benyttes som boks-til-boks-spiller, når modstanderen ved at benytte samme opstilling har neutraliseret den fordel der er ved wingbacks, når AaB dyrker en opspilsmodel, hvor antallet af boldberøringer i værste spanske tiki-taka stil gør det dejligt nemt for modstanderen at dække op.
Ærgerligt, at Granli måtte udgå med en skade, og elendigt dommerarbejde, at det ikke kostede AK et gult kort.
Tåbeligt straffespark.
Værst af alt; men dog enormt informativt, da det i den grad skyder huller i debatsidens fortælling om, hvilken stjerne i svøb vi har med at gøre, er dog at kunne konstatere, hvor ufatteligt langsom Ross er. Hvis det han har vist i sine løbedueller i dagens kamp er et retvisende udtryk for hans hurtighed, så skal FCK da være hjerteligt velkomne til at hente ham; men det bliver næppe til de beløb, som er blevet luftet her på sitet...
AaB's taktik blev i den grad udstillet. Hvorfor insistere på en 3-4-3, når den eneste angriber bliver låst ude på fløjen, når forreste mand samtidigt i realiteten benyttes som boks-til-boks-spiller, når modstanderen ved at benytte samme opstilling har neutraliseret den fordel der er ved wingbacks, når AaB dyrker en opspilsmodel, hvor antallet af boldberøringer i værste spanske tiki-taka stil gør det dejligt nemt for modstanderen at dække op.
Ærgerligt, at Granli måtte udgå med en skade, og elendigt dommerarbejde, at det ikke kostede AK et gult kort.
Tåbeligt straffespark.
Værst af alt; men dog enormt informativt, da det i den grad skyder huller i debatsidens fortælling om, hvilken stjerne i svøb vi har med at gøre, er dog at kunne konstatere, hvor ufatteligt langsom Ross er. Hvis det han har vist i sine løbedueller i dagens kamp er et retvisende udtryk for hans hurtighed, så skal FCK da være hjerteligt velkomne til at hente ham; men det bliver næppe til de beløb, som er blevet luftet her på sitet...
Hvordan er der ikke straffe der?? Han smadrer ind i van weert uden noget hensyn
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Hohenhaus Tenne
- 1. div

HVAD LAVER VAAAAAR?
Er det ikke direkte rødt?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
TvW får slået tanden ud men ingenting? Men altsååå.....
Der er sku da klart straffe?!?!?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Han er helt væk. Men nu skal han kigge skærm.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
De kigger VAR
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Fint der kommer straffe.. Men burde det ikke koste gult også?
HVORDAN kan han IKKE give gult på den der ????? Kan man begå straffe uden at få gult ?!?!?!
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12