Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
-
michael_nagg
- 2. div

- Favoritspiller: risgård
Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
Og Morten Bruun den hat, har lige udtalt at ferreira er en tro kopi a MC
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Så kan vi kun gisne. Herligt nyt
-
martinaalborg
- Allstar

Skiftede væk da jeg ikke gad mere GF propaganda. Sagde han noget om hvad hylde vi henter fra eller noget?
Andre gange lykkedes det Bruun at sige noget klogt og indsigtsfuldt.michael_nagg skrev: ↑4. okt 2020, 18:59Og Morten Bruun den hat, har lige udtalt at ferreira er en tro kopi a MC
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
michael_nagg
- 2. div

Det skulle måske have været skrevet som "en".martinaalborg skrev: ↑4. okt 2020, 19:02kun EN ????
Men i interwievet på kanal 9, spurgte journalisten ham om hvilken placering han var tiltænkt. Men IAO ville ikke røbe noget. Og så kan man jo tolke det som man vil.
Jeg så desværre ikke starten af interwievet, men hørte et eller andet om talenter der skulle bygges videre på. Men om det gjaldt de spillere vi har hentet, eller om evt nye tilgange ved jeg ikke
Seriøst? Så har han fandeme brug for briller.michael_nagg skrev: ↑4. okt 2020, 18:59Og Morten Bruun den hat, har lige udtalt at ferreira er en tro kopi a MC
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
En 19 årig montenegriner med udviklingspotentiale eller en 34 årig nordmand med kroniske lyskesmerter???
En mand er vel ikke nok. Vi har dårlig balance i holdet, hvor vi giver alt for mange omstillinger i mod og vi har to startere som udover at løbe de rigtige teder hen slet ikke er gode nok (Palle og Børsting). Jeg så gerne en "Firmino" type til at erstatte Børsting og en CM mere. Endelig kunne det gavne med en ekstra højre back hvad enten det er en forstærkning eller en backup.
RAUS RAUS SSE!
-
martinaalborg
- Allstar

Ståle som ny træner!Legum Magister skrev: ↑4. okt 2020, 19:08En 19 årig montenegriner med udviklingspotentiale eller en 34 årig nordmand med kroniske lyskesmerter???
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg forstod ikke hvad Facebook havde med noget at gøre, jeg vidste ikke om du henviste til insiderviden, rygte eller håb.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Mange skal bare komme med nok påstande, så skal man nok får ret ind imellem. Det er en fin taktik - se bare på mit antal indlæg på sidenFunky skrev: ↑4. okt 2020, 19:05Andre gange lykkedes det Bruun at sige noget klogt og indsigtsfuldt.michael_nagg skrev: ↑4. okt 2020, 18:59Og Morten Bruun den hat, har lige udtalt at ferreira er en tro kopi a MC
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
michael_nagg
- 2. div

Som sagt, så så jeg ikke hele interwievet, men IAO sagde der ville komme en til læge tjek. Og det var det han ville ud med.Legum Magister skrev: ↑4. okt 2020, 19:08En 19 årig montenegriner med udviklingspotentiale eller en 34 årig nordmand med kroniske lyskesmerter???
Hvis der er andre der har set interwievet, må de gerne rette mig, hvis jeg tager fejl i noget.
Fint eksempel på at man skal passe på med hvad man ønsker sig - man risikerer at få det.martinaalborg skrev: ↑4. okt 2020, 19:09Ståle som ny træner!Legum Magister skrev: ↑4. okt 2020, 19:08En 19 årig montenegriner med udviklingspotentiale eller en 34 årig nordmand med kroniske lyskesmerter???
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Der skal vel en mand på samtlige restauranter i Aalborg, så vi kan se, hvem han spiser middag med.Prica22 skrev: ↑4. okt 2020, 19:13Her har i hans udtalelser
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... uet-lukker
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Og et par mand på Hornevej i nat.Pastorius skrev: ↑4. okt 2020, 19:16Der skal vel en mand på samtlige restauranter i Aalborg, så vi kan se, hvem han spiser middag med.Prica22 skrev: ↑4. okt 2020, 19:13Her har i hans udtalelser
-
michael_nagg
- 2. div

Vi kan da starte med lidt patrulje inde ved Kaalunds klinikPastorius skrev: ↑4. okt 2020, 19:16Der skal vel en mand på samtlige restauranter i Aalborg, så vi kan se, hvem han spiser middag med.Prica22 skrev: ↑4. okt 2020, 19:13Her har i hans udtalelser
JEg spytter gerne lidt i kassen til lidt skarpe at holde varmen på.michael_nagg skrev: ↑4. okt 2020, 19:19Vi kan da starte med lidt patrulje inde ved Kaalunds klinikPastorius skrev: ↑4. okt 2020, 19:16Der skal vel en mand på samtlige restauranter i Aalborg, så vi kan se, hvem han spiser middag med.Prica22 skrev: ↑4. okt 2020, 19:13Her har i hans udtalelser
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert