AaB´ere i andre klubber / udlandet
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Det er det jeg har sagt, siden '15. Han skal baaaare lige i gang.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Buzz Killington skrev: ↑4. okt 2020, 19:16Det er det jeg har sagt, siden '15. Han skal baaaare lige i gang.
Haha, enig!Buzz Killington skrev: ↑4. okt 2020, 19:16Det er det jeg har sagt, siden '15. Han skal baaaare lige i gang.
Mere alvorligt så under jeg ham sgu al den succes han kan få. Han virkede som en super gut der gjorde alt han kunne, men manglede det sidste, vigtige dræberinstinkt foran kassen.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Pohl har redskaberne der skal til for at blive en topspiller, men hvis det interview der var med ham på Rød-Aalborg er en korrekt gengivelse af hans mentalitet, så bliver han aldrig til noget.Frygah skrev: ↑4. okt 2020, 20:22Haha, enig!Buzz Killington skrev: ↑4. okt 2020, 19:16Det er det jeg har sagt, siden '15. Han skal baaaare lige i gang.
Mere alvorligt så under jeg ham sgu al den succes han kan få. Han virkede som en super gut der gjorde alt han kunne, men manglede det sidste, vigtige dræberinstinkt foran kassen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Buzz Killington
- Allstar

For os der ikke gider sidde igennem det, kan du nævne nogle highlights?Pastorius skrev: ↑4. okt 2020, 20:26Pohl har redskaberne der skal til for at blive en topspiller, men hvis det interview der var med ham på Rød-Aalborg er en korrekt gengivelse af hans mentalitet, så bliver han aldrig til noget.Frygah skrev: ↑4. okt 2020, 20:22Haha, enig!Buzz Killington skrev: ↑4. okt 2020, 19:16Det er det jeg har sagt, siden '15. Han skal baaaare lige i gang.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
"Jeg gider ikke rigtig træne mig tilbage efter en skade, jeg vil spille mig i form...."Buzz Killington skrev: ↑4. okt 2020, 20:27For os der ikke gider sidde igennem det, kan du nævne nogle highlights?Pastorius skrev: ↑4. okt 2020, 20:26Pohl har redskaberne der skal til for at blive en topspiller, men hvis det interview der var med ham på Rød-Aalborg er en korrekt gengivelse af hans mentalitet, så bliver han aldrig til noget.Frygah skrev: ↑4. okt 2020, 20:22Haha, enig!Buzz Killington skrev: ↑4. okt 2020, 19:16Det er det jeg har sagt, siden '15. Han skal baaaare lige i gang.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Buzz Killington
- Allstar

O.k. WTF?Pastorius skrev: ↑4. okt 2020, 20:28"Jeg gider ikke rigtig træne mig tilbage efter en skade, jeg vil spille mig i form...."Buzz Killington skrev: ↑4. okt 2020, 20:27For os der ikke gider sidde igennem det, kan du nævne nogle highlights?Pastorius skrev: ↑4. okt 2020, 20:26Pohl har redskaberne der skal til for at blive en topspiller, men hvis det interview der var med ham på Rød-Aalborg er en korrekt gengivelse af hans mentalitet, så bliver han aldrig til noget.Frygah skrev: ↑4. okt 2020, 20:22Haha, enig!Buzz Killington skrev: ↑4. okt 2020, 19:16Det er det jeg har sagt, siden '15. Han skal baaaare lige i gang.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hmm, jeg husker mere det med hans fars død havde påvirket ham meget, kombineret med nogle afbrændere pillede selvtilliden helt fra en ung angriber, men jeg indrømmer så også at jeg ikke havde læst det der du fortællerPastorius skrev: ↑4. okt 2020, 20:28"Jeg gider ikke rigtig træne mig tilbage efter en skade, jeg vil spille mig i form...."Buzz Killington skrev: ↑4. okt 2020, 20:27For os der ikke gider sidde igennem det, kan du nævne nogle highlights?Pastorius skrev: ↑4. okt 2020, 20:26Pohl har redskaberne der skal til for at blive en topspiller, men hvis det interview der var med ham på Rød-Aalborg er en korrekt gengivelse af hans mentalitet, så bliver han aldrig til noget.Frygah skrev: ↑4. okt 2020, 20:22Haha, enig!Buzz Killington skrev: ↑4. okt 2020, 19:16Det er det jeg har sagt, siden '15. Han skal baaaare lige i gang.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
PræcisBuzz Killington skrev: ↑4. okt 2020, 20:29O.k. WTF?Pastorius skrev: ↑4. okt 2020, 20:28"Jeg gider ikke rigtig træne mig tilbage efter en skade, jeg vil spille mig i form...."Buzz Killington skrev: ↑4. okt 2020, 20:27For os der ikke gider sidde igennem det, kan du nævne nogle highlights?Pastorius skrev: ↑4. okt 2020, 20:26Pohl har redskaberne der skal til for at blive en topspiller, men hvis det interview der var med ham på Rød-Aalborg er en korrekt gengivelse af hans mentalitet, så bliver han aldrig til noget.Frygah skrev: ↑4. okt 2020, 20:22Haha, enig!Buzz Killington skrev: ↑4. okt 2020, 19:16Det er det jeg har sagt, siden '15. Han skal baaaare lige i gang.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg husker ikke andre specifikke citater, men jeg husker fornemmelsen af flere gange at tænke at han slet ikke har det, der skal til at klare sig mentalt på topplan.Frygah skrev: ↑4. okt 2020, 20:30Hmm, jeg husker mere det med hans fars død havde påvirket ham meget, kombineret med nogle afbrændere pillede selvtilliden helt fra en ung angriber, men jeg indrømmer så også at jeg ikke havde læst det der du fortællerPastorius skrev: ↑4. okt 2020, 20:28"Jeg gider ikke rigtig træne mig tilbage efter en skade, jeg vil spille mig i form...."Buzz Killington skrev: ↑4. okt 2020, 20:27For os der ikke gider sidde igennem det, kan du nævne nogle highlights?Pastorius skrev: ↑4. okt 2020, 20:26Pohl har redskaberne der skal til for at blive en topspiller, men hvis det interview der var med ham på Rød-Aalborg er en korrekt gengivelse af hans mentalitet, så bliver han aldrig til noget.Frygah skrev: ↑4. okt 2020, 20:22Haha, enig!Buzz Killington skrev: ↑4. okt 2020, 19:16Det er det jeg har sagt, siden '15. Han skal baaaare lige i gang.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Stegosaurus
- Allstar

Kaufmann med super indhop mod FCN. Og polakken gik ud med skade så kunne ligne en starter mod os.
Kaufmann skal sætte sig på Jonas Wind, også til træning. Nu har jeg i flere situationer set Wind, tage en halvdårlig afslutning selv, frem for at lade Kaufmann få en større chance. Der skal han træde i karakter, hvis han vil et step op.Stegosaurus skrev: ↑4. okt 2020, 21:53Kaufmann med super indhop mod FCN. Og polakken gik ud med skade så kunne ligne en starter mod os.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Stegosaurus
- Allstar

Synes faktisk Kauf var ret selvisk i dag, på den gode måde.Pastorius skrev: ↑4. okt 2020, 22:07Kaufmann skal sætte sig på Jonas Wind, også til træning. Nu har jeg i flere situationer set Wind, tage en halvdårlig afslutning selv, frem for at lade Kaufmann få en større chance. Der skal han træde i karakter, hvis han vil et step op.Stegosaurus skrev: ↑4. okt 2020, 21:53Kaufmann med super indhop mod FCN. Og polakken gik ud med skade så kunne ligne en starter mod os.
Ja, men det er ikke nok - han er nødt til lige at vise sine holdkammerater at han ikke er til at komme udenom. Han er angriber, han skal gå efter toppen af hierarkiet, og det har Wind lige nu (også foran Wilzcek).Stegosaurus skrev: ↑4. okt 2020, 22:17Synes faktisk Kauf var ret selvisk i dag, på den gode måde.Pastorius skrev: ↑4. okt 2020, 22:07Kaufmann skal sætte sig på Jonas Wind, også til træning. Nu har jeg i flere situationer set Wind, tage en halvdårlig afslutning selv, frem for at lade Kaufmann få en større chance. Der skal han træde i karakter, hvis han vil et step op.Stegosaurus skrev: ↑4. okt 2020, 21:53Kaufmann med super indhop mod FCN. Og polakken gik ud med skade så kunne ligne en starter mod os.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Kan vi ikke aftale at dette forum er golf-frit?Pastorius skrev: ↑6. okt 2020, 00:30Thomas Gaardsøe har lavet Hole in One på hul 6 i Aalborg Golfklub
https://www.golf.dk/hio/142517
Jeg savner Winsnes
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Martino skrev: ↑6. okt 2020, 09:29Kan vi ikke aftale at dette forum er golf-frit?Pastorius skrev: ↑6. okt 2020, 00:30Thomas Gaardsøe har lavet Hole in One på hul 6 i Aalborg Golfklub
https://www.golf.dk/hio/142517![]()
Sloth færdig efter 6 uger i Notts County.
Vanvittigt! Det lyder som en mand, der bare snart skal indstille karrieren.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ikk ... seks-uger/
// gwailo
Er det ikke allerede ved at være 5-6 år for sent?gwailo skrev: ↑6. okt 2020, 11:34Sloth færdig efter 6 uger i Notts County.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert