Ja, absurd at belønne FCN for Deens tidsudtræk/gule kort.
Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 22/11/20 klokken 14:00
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 22/11/20 klokken 14:00
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
FCN får et gult kort for at trække tiden/forhindre et hurtigt frispark..
Hvorefter han fløjter af på præcis 4 minutter lige efter det gule kort..
Ikke at det reelt betyder noget, men det viser bare for lidt dommerne magter at lave en gennemskuelig linje..
----------------
Efter Pricas røde kort sagde jeg: Den er god nok, og tåbelig... Men er der nogle der tror på at det der bliver linjen fremover?
Det gjorde det så tydeligvis ikke..
Hvorefter han fløjter af på præcis 4 minutter lige efter det gule kort..
Ikke at det reelt betyder noget, men det viser bare for lidt dommerne magter at lave en gennemskuelig linje..
----------------
Efter Pricas røde kort sagde jeg: Den er god nok, og tåbelig... Men er der nogle der tror på at det der bliver linjen fremover?
Det gjorde det så tydeligvis ikke..
I Vintervinduet skal vi simpelthen have noget power ind til angrebet!
Lige nu kæmper vi vel mest med at de 6 der er i spil til de forreste pladser alle har problemer med at finde et kontinuerligt, højt niveau. Der er for meget alibi-fodbold imellem. Lucas virkede træt i dag. Fossum scorer, men det er også nærmest eneste gang han er i boksen efter indskiftningen. Der er meget at arbejde med for Feher, og nu kommer der nogle hårde kampe.Hanga skrev: ↑22. nov 2020, 15:58Suk. Rigtig god præstation i de fleste facetter, men hold op vi kæmper med målscoringen. Vi misser alt for mange chancer og ligeledes sidder jeg hele tiden med fornemmelsen af, at vi burde skabe endnu flere chancer, hvis de offensive spillere lige havde lidt mere kvalitet i deres aktioner. Lucas og Kusk med svage præstationer i dag, og Tom var usynlig. Jeg har skreget efter denne front trio men de skal gøre det bedre end de gør i dag.
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Træningsplan:
Mandag: skudtræning
Tirsdag: skudtræning
Onsdag: skudtræning
Torsdag: skudtræning
Frrdag: skudtræning
Mandag: skudtræning
Tirsdag: skudtræning
Onsdag: skudtræning
Torsdag: skudtræning
Frrdag: skudtræning
Masser af boldbesiddelse, og med de chancer vi har, havde et italiensk hold vel vundet kampen 7-1.
Problemerne med at omsætte boldbesiddelse til mål fortsætter, og det slæber specielt på den sidste tredjedel af banen.
Hvis vi havde haft et par af FCNs spidser, var FCN blevet kørt helt over.
MOM: Okore eller Thelander. Backkæden stod skarpt i dag
Problemerne med at omsætte boldbesiddelse til mål fortsætter, og det slæber specielt på den sidste tredjedel af banen.
Hvis vi havde haft et par af FCNs spidser, var FCN blevet kørt helt over.
MOM: Okore eller Thelander. Backkæden stod skarpt i dag
-
RufusTheDog
En decideret atrocity. Håber godt nok Lucas bliver rematerialiseret i en nyfunden form.
Vi HAR jo offensiv-spillere, men vi skal score på de chancer vi har. Ahlmann brænder 2 direktører, Kusk 1, Børsting og Hiljemark skal få mere ud af deres store chance i 1. halvleg og sådan kunne man blive ved. Det har været et tema hele sæsonen. Jeg er ikke sikker på at det bliver løst ved at få en ny spiller ind - og jeg er ganske sikker på at vi heller ikke har råd til andet end måske Ronnie, som jeg har argumenteret for at man burde hente længe. Han er den eneste spiller, som er til at komme i nærheden af for penge, og samtidig har de der særlige boksspiller-evner.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Vi vinder ikke i dag, fordi vi ikke en eneste gang er farlige på dødbolde. Med Okore, Granli og Thelander er det helt grotesk, at vores hjørnespark ikke bliver til mere.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Harry-kewell
- Drenge

Generelt er jeg af den opfattelse at korte hjørnespark burde koste 5000 til bødekassen. Den dag et kort hjørnespark det lykkes (giver et mål) giver jeg en bajer til hele debatside.
Okore var vel MOM i dag... Og så mangler jeg stadigvæk at se en kanonkamp af Hiljemarks. Er det ikke ham, der smider sin mand i dag og 7kke løber med hjem? Jeg kan godt se, at han vinker til en tung Granli, men burde han ikke være fulgt med ned? Og så tænker jeg dommernes behandling af Pedro under al kritik. Nu får han så karantæne mod bønderne. Men det giver jo på den anden side rum til at Hiljemarks kan brillere......
Simpelthen for uskarpt. Pinligt at se på efterhånden.
Enig. Jeg ærgrede mig personligt meget over, at vi ikke fik Ronnie Schwartz, for hold da op hvor kan vi ikke score mål - og det på trods af mange spillere med helt åbenlyse offensive kvaliteter. Vi må jo være det hold i landet, der scorer færrest mål i forhold til antal chancer, og jeg er ret overbevist om, at Ronnie Schwartz er spilleren, der adskiller os fra den nuværende placering og en 1. plads i en meget tæt liga.Julgranen skrev: ↑22. nov 2020, 16:05Vi HAR jo offensiv-spillere, men vi skal score på de chancer vi har. Ahlmann brænder 2 direktører, Kusk 1, Børsting og Hiljemark skal få mere ud af deres store chance i 1. halvleg og sådan kunne man blive ved. Det har været et tema hele sæsonen. Jeg er ikke sikker på at det bliver løst ved at få en ny spiller ind - og jeg er ganske sikker på at vi heller ikke har råd til andet end måske Ronnie, som jeg har argumenteret for at man burde hente længe. Han er den eneste spiller, som er til at komme i nærheden af for penge, og samtidig har de der særlige boksspiller-evner.
Vi mangler jo helt åbenlyst en killer, som Schwartz. Det er absurd, så ringe vi har været til at afslutte i denne sæson.Julgranen skrev: ↑22. nov 2020, 16:05Vi HAR jo offensiv-spillere, men vi skal score på de chancer vi har. Ahlmann brænder 2 direktører, Kusk 1, Børsting og Hiljemark skal få mere ud af deres store chance i 1. halvleg og sådan kunne man blive ved. Det har været et tema hele sæsonen. Jeg er ikke sikker på at det bliver løst ved at få en ny spiller ind - og jeg er ganske sikker på at vi heller ikke har råd til andet end måske Ronnie, som jeg har argumenteret for at man burde hente længe. Han er den eneste spiller, som er til at komme i nærheden af for penge, og samtidig har de der særlige boksspiller-evner.
Kusk er en fremragende spiller, men i denne sæson har hans afslutninger jo været på serie 2 niveau.
Lucas mangler stadig at shine i denne sæson. Det er bekymrende. Samtidig er det bekymrende, så ringe vi er på de offensive dødbolde. Det fungerer ikke det man træner til dagligt...
Og alligevel bliver han rost til skyerne af kommentatorerne.RufusTheDog skrev: ↑22. nov 2020, 16:04En decideret atrocity. Håber godt nok Lucas bliver rematerialiseret i en nyfunden form.
Ah, han er jo helt åbenlyst ikke på maxniveau, og det er også forståeligt, skaderne taget i betragtning. Jeg kan ikke undgå at sidde med en nagende frygt á la Viktor Fischer, men lad os nu håbe på det bedste.Nestor skrev: ↑22. nov 2020, 16:25Og alligevel bliver han rost til skyerne af kommentatorerne.RufusTheDog skrev: ↑22. nov 2020, 16:04En decideret atrocity. Håber godt nok Lucas bliver rematerialiseret i en nyfunden form.
Vi mangler simpelthen mål fra spillere som Kusk og Lucas Andersen (det er jo helt vildt, at ingen af dem har scoret indtil videre), der naturligvis aldrig har været klassiske killertyper i feltet, men som dog har scoret en hel del mål gennem tiderne, der så kunne have kompenseret for den manglende Schwartz. Vi har til gengæld åbenlyse problemer, når det ikke er tilfældet.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Godkendt spil, dumpet resultat
Bittert at smide to point i en kamp vi klart skulle ha vundet, hvis vi vil være med hvor det er sjovt skal vi vinde sådan en kamp.
Granli er god på bolden men jeg synes godt nok at han er svag i de defensive aktioner, det forklarer meget godt hvorfor han blev ratet dårligt i Allsvenskan og Eliteserien. Umiddelbart ikke en spiller som vi skal hente hvis det står til mig
Bittert at smide to point i en kamp vi klart skulle ha vundet, hvis vi vil være med hvor det er sjovt skal vi vinde sådan en kamp.
Granli er god på bolden men jeg synes godt nok at han er svag i de defensive aktioner, det forklarer meget godt hvorfor han blev ratet dårligt i Allsvenskan og Eliteserien. Umiddelbart ikke en spiller som vi skal hente hvis det står til mig
- Buzz Killington
- Allstar

Lucas var god i forrige kamp for os, var ok mod Sverige og gjorde god figur mod Island. I dag var det ikke så godt. Men han har også lov til at tage lidt tid til at finde helt tilbage til et kontinuerligt ekstremt højt niveau. Så vigtig er han alligevel.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Jeg er sådan set ligeglad om Fossum spiller under niveau ifølge nogle herinde. Han scorer mål!!!
Jeg er ligeglad med hvem af de tre forreste der ender på bænken, Fossum skal starte.
Så kan jeg læse at en bruger herinde(der altid forsvarer Kusk) skriver at vi brændte 4 direktører??? Nej vi brændte 3 direktører, og 1 Overoveroverdirektør.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er ligeglad med hvem af de tre forreste der ender på bænken, Fossum skal starte.
Så kan jeg læse at en bruger herinde(der altid forsvarer Kusk) skriver at vi brændte 4 direktører??? Nej vi brændte 3 direktører, og 1 Overoveroverdirektør.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
- Buzz Killington
- Allstar

Spændende om vi har en midtbane mod FCM
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus