Ny Træner
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Ny Træner
Det er ikke småpenge AaB har at hente en træner for.R Rosenberg skrev: ↑10. dec 2020, 12:14Men det er omvendt også noget værre pullerværk, hvis AaB (direktion eller bestyrelse) tror, at de kan finde en noget bedre træner end de sidste 4, én der har meritterne i orden, og som kan løfte et hold med en masse gode spillere, og de så arbejder ud fra et Friis-/assistent-lønbudget på den post.
Det er jo altså ikke endnu en fritidspædagog, der skal hyres nu.
Når man tænker på at Gaarde og Bælum til sammen blev aflønnet med et samlet beløb på 2,7 mio. eller noget i den stil, står i prospektet, så er der også en god luns til en cheftræner.
Men mange træneremner vil givet også se på det samlede spillerbudget og hvad der er at gøre med der.
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, det er klart. Men nu forholdt jeg mig bare til det med, at KK (og andre) havde takket nej grundet løn. Og blev angst. For kvalitet koster i fodboldverdenen. Det gør dårlig kvalitet i øvrigt også, hvis man er et fjog til sit job.Julgranen skrev: ↑10. dec 2020, 12:22Det er ikke småpenge AaB har at hente en træner for.R Rosenberg skrev: ↑10. dec 2020, 12:14Men det er omvendt også noget værre pullerværk, hvis AaB (direktion eller bestyrelse) tror, at de kan finde en noget bedre træner end de sidste 4, én der har meritterne i orden, og som kan løfte et hold med en masse gode spillere, og de så arbejder ud fra et Friis-/assistent-lønbudget på den post.
Når man tænker på at Gaarde og Bælum til sammen blev aflønnet med et samlet beløb på 2,7 mio. eller noget i den stil, står i prospektet, så er der også en god luns til en cheftræner.
Men mange træneremner vil givet også se på det samlede spillerbudget og hvad der er at gøre med der.
Ædruelighedens stemme
Næ, men det nytter jo heller ikke at hente en toptræner, hvis han så stadig er tvunget til at spille med Palle, Børsting og Van Weert, fordi der så ikke er penge til at hente nogle nye der.R Rosenberg skrev: ↑10. dec 2020, 12:14Men det er omvendt også noget værre pullerværk, hvis AaB (direktion eller bestyrelse) tror, at de kan finde en noget bedre træner end de sidste 4, én der har meritterne i orden, og som kan løfte et hold med en masse gode spillere, og de så arbejder ud fra et Friis-/assistent-lønbudget på den post.Julgranen skrev: ↑10. dec 2020, 11:12Inge sagde at flere emner havde takket nej pga. løn, så slet ikke sikkert han har været 1. prioritet.SuperAaB1984 skrev: ↑10. dec 2020, 10:41Ifølge BT’s transfervindue nyeste podcast bliver det ikke Kjetil Knutsen. Han har takket nej, så måske han har været vores 1. prioritet. Det skulle være lønnen der er problemet.
Det er næppe det sidste man berører når man forhandler med en træner. Nok nærmere noget af det første. Der er ingen grund til at begive sig ud i lange snakke med en der har urealistiske lønkrav.
Det stinker at være fattig, særligt når man kan hvor let ens problemer kan løses, hvis man havde lidt mere mønt.
Jeg tænker ikke det er så mærkeligt, hvis vi ikke har råd til at hente den mest hypede træer i Norden. Hvis det skal hænge sammen, så skal vi hente ham, der bliver den mest hypede træner i norden om to år, men lige nu har en status der minder om den Kjetil Knutsen havde for to år siden. Ikke let, men det er opgaven.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
R Rosenberg
- Allstar

Fløjtende enig. Derfor bør Inges fokus også være at få trimmet den trup yderligere. Evt. arbejde intenst på at skaffe sig af med følgende:Pastorius skrev: ↑10. dec 2020, 12:32Næ, men det nytter jo heller ikke at hente en toptræner, hvis han så stadig er tvunget til at spille med Palle, Børsting og Van Weert, fordi der så ikke er penge til at hente nogle nye der.R Rosenberg skrev: ↑10. dec 2020, 12:14Men det er omvendt også noget værre pullerværk, hvis AaB (direktion eller bestyrelse) tror, at de kan finde en noget bedre træner end de sidste 4, én der har meritterne i orden, og som kan løfte et hold med en masse gode spillere, og de så arbejder ud fra et Friis-/assistent-lønbudget på den post.Julgranen skrev: ↑10. dec 2020, 11:12Inge sagde at flere emner havde takket nej pga. løn, så slet ikke sikkert han har været 1. prioritet.SuperAaB1984 skrev: ↑10. dec 2020, 10:41Ifølge BT’s transfervindue nyeste podcast bliver det ikke Kjetil Knutsen. Han har takket nej, så måske han har været vores 1. prioritet. Det skulle være lønnen der er problemet.
Det er næppe det sidste man berører når man forhandler med en træner. Nok nærmere noget af det første. Der er ingen grund til at begive sig ud i lange snakke med en der har urealistiske lønkrav.
Det stinker at være fattig, særligt når man kan hvor let ens problemer kan løses, hvis man havde lidt mere mønt.
Jeg tænker ikke det er så mærkeligt, hvis vi ikke har råd til at hente den mest hypede træer i Norden. Hvis det skal hænge sammen, så skal vi hente ham, der bliver den mest hypede træner i norden om to år, men lige nu har en status der minder om den Kjetil Knutsen havde for to år siden. Ikke let, men det er opgaven.
Rinne - vil gerne sælges.
Okore - der bør kunne findes noget på samme niveau eller bedre til den løn, som går rundt uden arbejde.
Pallesen - er der ikke en returret i købeloven, så han kan skride til Viborg igen?
MC - Bangsbo mangler vel noget til serie 2.
Børsting - jeg er sikker på, at Steensgaard I Hjørring ville elske at tilknytte ham.
Van Weert - bør handle med tulipaner i stedet.
Lucas - han er en eminent spiller. Men han har ikke mange gange været sin løn værd. Desuden er det en ynk, at han er anfører. Enten skal ny træner få ham til at shine eller også skal Inge bilde en eller anden større klub ind, at de for blot 100 mio kan få en stjerne i svøb (og med et stærkt følelsesliv).
Ædruelighedens stemme
med den stilhed lige nu, så virker det da ikke sandsynligt at der er en ny træner ved roret 1. januar :-(
Håber snart der kommer gang i butikken. Men vigtigst det er den rette.
Og så håber jeg inderligt den 3-4-3 bliver slagtet, fungerer slet ikke.
Håber snart der kommer gang i butikken. Men vigtigst det er den rette.
Og så håber jeg inderligt den 3-4-3 bliver slagtet, fungerer slet ikke.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg kan ikke forestille mig man melder noget ud før de sidste kampe er overstået. Ingen grund til at skabe uro. Feher har jo fået at vide han er med i opløbet. Det bliver nok ikke ham, men ingen grund til at fortælle ham det endnu.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg har læst lidt op på ham, men kan sgu ikke helt finde ud af hvad jeg synes. Hvad er folks holdninger herinde til Cifuentes? Er han værd at gå efter.Prica22 skrev: ↑11. dec 2020, 10:42https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... t-en-klub/
Kunne godt være AaB
Jeg gad satme godt Bodøs Kjetil, men han har vist en lønsum vi ikke kan tilbyde.
Der er mindst 2-3 klubber i Allsvenskan som også kunne være emner.Prica22 skrev: ↑11. dec 2020, 10:42https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... t-en-klub/
Kunne godt være AaB
Men hvorom alting er, så må AaB da være et større skridt opad for ham end Allsvenskan (pånær Malmö vel)?Julgranen skrev: ↑11. dec 2020, 11:04Der er mindst 2-3 klubber i Allsvenskan som også kunne være emner.Prica22 skrev: ↑11. dec 2020, 10:42https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... t-en-klub/
Kunne godt være AaB
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Han har selv udtalt at Super ligaen er den stærkeste i Skandinavien, og det vil være et godt step op for ham at træne et hold der.TK-allez skrev: ↑11. dec 2020, 12:34Men hvorom alting er, så må AaB da være et større skridt opad for ham end Allsvenskan (pånær Malmö vel)?Julgranen skrev: ↑11. dec 2020, 11:04Der er mindst 2-3 klubber i Allsvenskan som også kunne være emner.Prica22 skrev: ↑11. dec 2020, 10:42https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... t-en-klub/
Kunne godt være AaB
Men er der nogen der har en holdning til ham som træner, hvad synes vi om ham godt eller skidt? jeg har sgu svært ved lige at vurdere potentialet i ham, og det mener jeg ikke negativt.Uldahl skrev: ↑11. dec 2020, 13:18Han har selv udtalt at Super ligaen er den stærkeste i Skandinavien, og det vil være et godt step op for ham at træne et hold der.TK-allez skrev: ↑11. dec 2020, 12:34Men hvorom alting er, så må AaB da være et større skridt opad for ham end Allsvenskan (pånær Malmö vel)?Julgranen skrev: ↑11. dec 2020, 11:04Der er mindst 2-3 klubber i Allsvenskan som også kunne være emner.Prica22 skrev: ↑11. dec 2020, 10:42https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... t-en-klub/
Kunne godt være AaB
Om vi fortsat er interesseret har jeg svært ved at vurdere. Jens Gustafsson er begyndt at afvise at give interview til svenske medier. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tænke - jeg stoler på at Inge tager et rigtigt valg, men jeg er glad for at det ikke er mig der sidder med den tjans.
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Han er blevet vendt en del gange tidligere i denne tråd, søg og du skal findebaresi skrev: ↑11. dec 2020, 13:51Men er der nogen der har en holdning til ham som træner, hvad synes vi om ham godt eller skidt? jeg har sgu svært ved lige at vurdere potentialet i ham, og det mener jeg ikke negativt.Uldahl skrev: ↑11. dec 2020, 13:18Han har selv udtalt at Super ligaen er den stærkeste i Skandinavien, og det vil være et godt step op for ham at træne et hold der.TK-allez skrev: ↑11. dec 2020, 12:34Men hvorom alting er, så må AaB da være et større skridt opad for ham end Allsvenskan (pånær Malmö vel)?Julgranen skrev: ↑11. dec 2020, 11:04Der er mindst 2-3 klubber i Allsvenskan som også kunne være emner.Prica22 skrev: ↑11. dec 2020, 10:42https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... t-en-klub/
Kunne godt være AaB
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Yep det samme her, jeg var tæt på at give jobbet the Feher...Julgranen skrev: ↑11. dec 2020, 13:53Om vi fortsat er interesseret har jeg svært ved at vurdere. Jens Gustafsson er begyndt at afvise at give interview til svenske medier. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tænke - jeg stoler på at Inge tager et rigtigt valg, men jeg er glad for at det ikke er mig der sidder med den tjans.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
Gør mig intet. Cifuentes lyder også yderst spændendeTyskeren skrev: ↑11. dec 2020, 16:27Gustafsson har takket nej til AaB..
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/jour ... f350e5b726
Med Gustafsson's nej og ligeledes Knutsens nej til stillingen, så er vi vel nede på Feher og Cifuentes!
Cifuentes lyder spændende, men jeg håber lidt, at Inge også har andre på blokken, som måske ikke har været nævnt endnu om ikke andet så for at øge spændingen lidt!
Cifuentes lyder spændende, men jeg håber lidt, at Inge også har andre på blokken, som måske ikke har været nævnt endnu om ikke andet så for at øge spændingen lidt!
Jeg tror ikke Feher er i spil, men kunne sagtens forestille mig Inge har andre alternativer i overvejelserne.Mikki89 skrev: ↑11. dec 2020, 16:50Med Gustafsson's nej og ligeledes Knutsens nej til stillingen, så er vi vel nede på Feher og Cifuentes!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.