Inden vinterpausen er ovre forventer Inge at det er på plads.
Ny Træner
Re: Ny Træner
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Ja, vi er tilbage ved square one. På bar bund. Man må give Inge, at han er lykkedes med at holde det bag lukkede døre.
Det har jeg svært ved at tro, at vi er. Hvorfor skulle Inge fx stå og tale Kjetil Knutsen op under interviewet før kampen i går, hvis vi har fået en kurv af ham? Tror hverken det bliver Jens Gustafsson eller Fuentes, men jeg tror på, at Inge har 2-3 andre emner i tæt dialog.
Han lød i hvert fald på igen måde vaklende i sin tro på at det snart var på plads. Så på helt bar bund kan vi ikke være.AaB-Jones skrev:Det har jeg svært ved at tro, at vi er. Hvorfor skulle Inge fx stå og tale Kjetil Knutsen op under interviewet før kampen i går, hvis vi har fået en kurv af ham? Tror hverken det bliver Jens Gustafsson eller Fuentes, men jeg tror på, at Inge har 2-3 andre emner i tæt dialog.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Tror ikke der bliver meldt noget ud før efter sidste kamp. Tror hele tiden det har været IAs plan.
Bakke op om Feher (selv om det nok ikke bliver ham) og udskyde ny træner - begge dele for at give holdet og træneren helt ro i efteråret.
Der ville komme masser af ikke-kamp relateret medieopmærksomhed hvis der var annonceret en træner for en måned siden.
// gwailo
Jeg mente nu ikke Inge. VI er på bar bund herinde :-)AaB-Jones skrev: ↑14. dec 2020, 22:45Det har jeg svært ved at tro, at vi er. Hvorfor skulle Inge fx stå og tale Kjetil Knutsen op under interviewet før kampen i går, hvis vi har fået en kurv af ham? Tror hverken det bliver Jens Gustafsson eller Fuentes, men jeg tror på, at Inge har 2-3 andre emner i tæt dialog.
Jeg har absolut ingen anelse om hvem han hiver op af hatten.
Ok, så er jeg mere med :-) Jeg aner det heller ikke, men hvis jeg lige nu skulle sætte penge på ny træner, så siger jeg Kjetil Knutsen - og han er også det valg, jeg håber på. Han har ikke en lang trænerkarriere bag sig - men det han har gang i med Bodø Glimt er så vildt, at det ikke kan være helt tilfældigt. Han står også ganske skarpt i sin kommunikation på flere videoer, hvor han bl.a. beskriver den udvikling han og klubben har gennemgået.Julgranen skrev: ↑14. dec 2020, 23:02Jeg mente nu ikke Inge. VI er på bar bund herinde :-)AaB-Jones skrev: ↑14. dec 2020, 22:45Det har jeg svært ved at tro, at vi er. Hvorfor skulle Inge fx stå og tale Kjetil Knutsen op under interviewet før kampen i går, hvis vi har fået en kurv af ham? Tror hverken det bliver Jens Gustafsson eller Fuentes, men jeg tror på, at Inge har 2-3 andre emner i tæt dialog.
Jeg har absolut ingen anelse om hvem han hiver op af hatten.
Tror vi er klogere næste mandag - uanset hvad så bliver det vildt spændende, hvad Inge finder frem
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det er forhåbentlig en joke.FlæskeFrank skrev: ↑15. dec 2020, 07:20Kjetil Rekdal er også ledig. Har et ok snit, som træner. Spiller 3-4-3.
Knutsen tjente 1,4 mio n.kr. som Bodø-træner sidste år.AaB-Jones skrev: ↑14. dec 2020, 23:20Ok, så er jeg mere med :-) Jeg aner det heller ikke, men hvis jeg lige nu skulle sætte penge på ny træner, så siger jeg Kjetil Knutsen - og han er også det valg, jeg håber på. Han har ikke en lang trænerkarriere bag sig - men det han har gang i med Bodø Glimt er så vildt, at det ikke kan være helt tilfældigt. Han står også ganske skarpt i sin kommunikation på flere videoer, hvor han bl.a. beskriver den udvikling han og klubben har gennemgået.
Tror vi er klogere næste mandag - uanset hvad så bliver det vildt spændende, hvad Inge finder frem![]()
Én af de ting han ikke har været så god til er at bytte ud på sit hold - han har spillet med mange af de samme spillere, og er man ikke inde i varmen så kommer man det heller ikke.
Mandskabsbehandling/taktisk fleksibilitet er noget af det han skal arbejde mest med.
Jeg ved ikke om jeg tror på ham.
og var det ikke, så er han i hvert tilfælde diskvalificeret med en 3-4-3 :-)Julgranen skrev: ↑15. dec 2020, 07:40Det er forhåbentlig en joke.FlæskeFrank skrev: ↑15. dec 2020, 07:20Kjetil Rekdal er også ledig. Har et ok snit, som træner. Spiller 3-4-3.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... gt/8400299
Gør han ikke det I Brøndby som vi eftersøger?
Jeg tænker at CV muligvis har lidt bedre indblik i hvad Frederiksen bidrager (eller ikke bidrager) med i Brøndby end Tøffe har.gravballe skrev: ↑15. dec 2020, 13:02https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... gt/8400299
Lige nu ser det jo rigtig fint ud i Brøndby, men jeg er godt nok ikke vild med ham som træner - også baseret på hvad han ellers har lavet i sin karriere. Jeg ville blive skuffet, hvis vi tog ham (eller OB's for den sags skyld).
Det er muligt at de andre skandinaviske alternativer ikke er meget bedre - eller lige så gode - men de har den fordel at jeg ikke kender dem godt nok, til at have fået øje på deres begrænsninger. Det har jeg med de danske.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Niels Frederiksen er et kedeligt valg, og heller ikke det jeg forventer.
Men det virker også lidt fesent at snuppe Cifuentes foran et par Superettan klubber.
Det lyder også kedeligt.
Men det virker også lidt fesent at snuppe Cifuentes foran et par Superettan klubber.
Det lyder også kedeligt.
- FlæskeFrank
Det er formodentlig Helsingborg, og så Allsvenskan-klubber der er tale om.FlæskeFrank skrev: ↑15. dec 2020, 13:18Men det virker også lidt fesent at snuppe Cifuentes foran et par Superettan klubber.
Det lyder også kedeligt.
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Enig. Men tror slet ikke på det er muligt at hente ham til vinter, han har stadig et halvt år igen i Brøndby. Kan ikke forstille mig Inge vil smide penge for at få ham nu.Pastorius skrev: ↑15. dec 2020, 13:11Jeg tænker at CV muligvis har lidt bedre indblik i hvad Frederiksen bidrager (eller ikke bidrager) med i Brøndby end Tøffe har.gravballe skrev: ↑15. dec 2020, 13:02https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... gt/8400299
Lige nu ser det jo rigtig fint ud i Brøndby, men jeg er godt nok ikke vild med ham som træner - også baseret på hvad han ellers har lavet i sin karriere. Jeg ville blive skuffet, hvis vi tog ham (eller OB's for den sags skyld).
Det er muligt at de andre skandinaviske alternativer ikke er meget bedre - eller lige så gode - men de har den fordel at jeg ikke kender dem godt nok, til at have fået øje på deres begrænsninger. Det har jeg med de danske.
Tror helt sikkert det bliver en af dem der har været nævnt her, det bliver ikke en dansker. Det vil også passe fint med at vi kikker udover Nordjylland og Danmark nu.
Inge har travlt med at tygge data lige nu, for en finde den rette, jeg har tiltro til han henter den bedste der passer til pengene.
Derfor tror ieg ikke rigtig på Cifuentes, han vil nok have sin stab med, og det koster. Samt det vil handicape udviklingen i vores organisation. Hvis vi henter ham
Dårligt argument, der er tale om en assistent og en målmandstræner.
Her har vi Poul Buus og en Feher hvis kontrakt udløber til sommer. Det er jo ikke fordi vi har nogen trænertalenter på spring.
-
PohlErDenNyeAugo
- 2. div

- Favoritspiller: Augo
- Geografisk sted: Skalborg
Troede det var det de kørte MC i stilling til 
Spøg til side, lyder da trist hvis der ikke er nogle træner talenter på vej udefra hornevej?
Spøg til side, lyder da trist hvis der ikke er nogle træner talenter på vej udefra hornevej?