Kamptråd: AGF - AaB, 20.12.2020
Re: Kamptråd: AGF - AaB, 20.12.2020
Åh nej Old boys spilleren på toppen - agf kunne spille to midterforsvar i kørestole og van wert ville alligevel komme for sent i presset og ikke kunne løbe fra dem med bolden
Han spiller så sammen med eller anden spiller på venstre kanten som ingen har set spille.
Alt kommer til at hænge på kusk og Fossum hvis vi skal score.
Er heller ikke tryg ved at vi igen spiller med 4 mand bagude - det sejlede totalt med lyngby og agf er markant bedre.
Og så har ahlmann lige sagt på TV at det ikke er en katastrofe at tabe, det går nok alligevel - fed mentalitet før kampen.
Lugter fælt af en gentagelse af en sidste kamp før jul som mod OB for nogle år siden.
Han spiller så sammen med eller anden spiller på venstre kanten som ingen har set spille.
Er heller ikke tryg ved at vi igen spiller med 4 mand bagude - det sejlede totalt med lyngby og agf er markant bedre.
Og så har ahlmann lige sagt på TV at det ikke er en katastrofe at tabe, det går nok alligevel - fed mentalitet før kampen.
Lugter fælt af en gentagelse af en sidste kamp før jul som mod OB for nogle år siden.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Sympatisk type, Casper Højer.
Spændende hvordan kampen kommer til at udspille sig i dag. Jeg er lidt træt af, at der bliver skiftet så meget rundt dog, og det giver også fornemmelsen af, at Feher mener at tryghed ved systemet ikke betyder så meget - at han godt kan stå og styre spillerne fra bænken, uanset hvilken tilgang han mener de skal spille efter. Det synes jeg ikke helt er så godt her op mod skiftet til en ny træner.
Spændende hvordan kampen kommer til at udspille sig i dag. Jeg er lidt træt af, at der bliver skiftet så meget rundt dog, og det giver også fornemmelsen af, at Feher mener at tryghed ved systemet ikke betyder så meget - at han godt kan stå og styre spillerne fra bænken, uanset hvilken tilgang han mener de skal spille efter. Det synes jeg ikke helt er så godt her op mod skiftet til en ny træner.
Jeg er sgu spændt på hvordan opspillet fra forsvaret kommer til at køre. Det gik ikke ligefrem godt imod hverken Lyngby eller OBJulgranen skrev: ↑20. dec 2020, 15:26Sympatisk type, Casper Højer.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Granli var noget under vant niveau mod Lyngby, men det var til gengæld tydeligt at vi manglede ham mod OB. Vi kommer jo så til at have samme problem i dag. Og så er det lidt bekymrende, at der kun 1 af de 3 centrale midtbanespillere kan det med at slå gode, konstruktive afleveringer. Kun Ferreira har evnet det denne sæson. Højholt har sin force andre steder, og er ikke særligt stærk i afleveringsspillet. Og Fossum - ja, han har ganske enkelt ikke præsteret på det parameter denne sæson. Vi skal nok mest håbe på at han begynder at iscenesætte mere, i stedet for at nyde godt af andres arbejde. I hans rolle, og med hans erfaring, skal han selvfølgelig evne det.
Maglau skrev:Åh nej Old boys spilleren på toppen - agf kunne spille to midterforsvar i kørestole og van wert ville alligevel komme for sent i presset og ikke kunne løbe fra dem med bolden
Det er altid en katastrofe at tabe til GF! Burde fandme være grund til at blive sat af holdet med sådan en indstilling
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Graversen ser AaB som en stor klub. Flemming hader AaB
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Synes godt nok det har virket påtaget de gange han har gjort det. Og slemmest når han kommenterer kampene.
Åh gud.... Man kalder sig expert(Graversen) og alligevel kan finde på, at nævne Jimmy Nielsen som en god træner signing for AaB. Magen til ligegyldig klaphat skal man lede længe efter.
Men han aner ikke hvad klubben hedder og mener man skal hente Jimmy ind som træner, frem for en træner fra Sverige/Norge, da det er dårligere ligaer. Svært at tage ham seriøst.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Hverken Graversen eller Povlsen har nogen forudsætninger for at vurdere hvilken træner AaB skal gå efter. De ved for lidt om klubben og de udenlandske emner har de dårligt researchet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Meget enig. Men de er trods alt ansat som eksperter. De ville på 5 minutters google søgning inden ha’ frembragt noget væsentligt bedre end det ævl.Hanga skrev: ↑20. dec 2020, 15:53Hverken Graversen eller Povlsen har nogen forudsætninger for at vurdere hvilken træner AaB skal gå efter. De ved for lidt om klubben og de udenlandske emner har de dårligt researchet.
------------------------------------------------
Hvad vurderer du Højholts styrker til at være da?Julgranen skrev: ↑20. dec 2020, 15:36Granli var noget under vant niveau mod Lyngby, men det var til gengæld tydeligt at vi manglede ham mod OB. Vi kommer jo så til at have samme problem i dag. Og så er det lidt bekymrende, at der kun 1 af de 3 centrale midtbanespillere kan det med at slå gode, konstruktive afleveringer. Kun Ferreira har evnet det denne sæson. Højholt har sin force andre steder, og er ikke særligt stærk i afleveringsspillet. Og Fossum - ja, han har ganske enkelt ikke præsteret på det parameter denne sæson. Vi skal nok mest håbe på at han begynder at iscenesætte mere, i stedet for at nyde godt af andres arbejde. I hans rolle, og med hans erfaring, skal han selvfølgelig evne det.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Ja, det var godt nok en tynd diskussion. Gravesen burde også vide, at Jimmy ikke har trænet i MLS.
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
Optakten var cirka lige så berigende, som det banner AGF har lavet. Fuck det nu skal der satme ydes 110 procent!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
Det korte afleveringsspil, fin fysik på trods af hans størrelse og enormt god bevægelighed - og i noget højere fart end f.eks. MC. Men det er ikke lige ham der laver en forsvarssplittende aflevering, eller iscenesætter offensiv-spillerne.
Jeg r imponeret over ham. Han får Flemming Poulsen til at fremstå nogenlunde intelligent. Det er alligevel noget af en opgave.EINHILL skrev:Åh gud.... Man kalder sig expert(Graversen) og alligevel kan finde på, at nævne Jimmy Nielsen som en god træner signing for AaB. Magen til ligegyldig klaphat skal man lede længe efter.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jøsses... Frispark til os i farlig position ender med en helt friløber til AGF... det er håbløst!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Hold op en brøler - træneren skal da have en hurtig mand til at stå bagerst.