Kamptråd: AGF - AaB, 20.12.2020
Re: Kamptråd: AGF - AaB, 20.12.2020
I hørte det her først vi får en kæmpe lussing
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Skift nu formation!!! For helvede de sejler rundt, ingen tør at have bolden.
Det er endnu ringere end frygtet. I lunter jo rundt 10m fra den nærmeste GF-er.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Vi er slet ikke mødt op endnu. Nervøse med bolden og AGF domineret på alle parametre. Hvad fanden er taktikken i dag??
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Godt det er sidste kamp med fehrer som chef
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Vores pres er en fucking joke. Savner Friis.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
nu skal vi se en trodsreaktion af det det lygby vidste i sidste uge og tage initiativ i kampen
Hvad er det her dog for en jammerlig præstation? Klitten og min bare røv...
Utroligt vi ikke stiller med 3 centrale forsvarsspillere, det har vi haft stor succes med mod agf tidligere, og de sidste par kampe har ikke ligefrem være gode.
Farvel og tak Feher, vi får en syngende lussing idag
Farvel og tak Feher, vi får en syngende lussing idag
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Burde målet ikke være annulleret jf. berøring med hånd/arm?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Alle dem der havde travlt med at roser Feher må også bare sande, at han har pillet al tryghed ud af det her hold. Al for meget bytten rundt. Positionsskifte, formationsskifte osv. Fuldstændig unødvendigt.
2: Hånd på bolden
Der er altid frispark til det forsvarende hold, hvis en angribende spiller har hånd på bolden enten som afslutning eller i opspillet – uanset om det er bevidst eller ej. Reglerne er i det hele taget omformuleret for at gøre det klart, hvor når der skal fløjtes.1. jun. 2019
Hvad er det jeg ikke forstår?
Der er altid frispark til det forsvarende hold, hvis en angribende spiller har hånd på bolden enten som afslutning eller i opspillet – uanset om det er bevidst eller ej. Reglerne er i det hele taget omformuleret for at gøre det klart, hvor når der skal fløjtes.1. jun. 2019
Hvad er det jeg ikke forstår?
Meget enig. I starten red han på en bølge som altså ikke bundede ud i taktiske genialiteter.
Det ser godt nok slemt ud i dag.
Pinlige første 15 minutter og fortjent bagud. Fuldstændig rædsomt at sidde og se på. De første kampe under Feher var gode, jeg havde indtryk af, at der var kommet mere ro og klarhed over holdet, og en ny udvikling. De seneste kampe har totalt vendt det billede på hovedet, og vi ligner nu et hold hvis eneste mål i livet denne sæson bliver at holde sig på lun afstand af nedrykningsstregen. Der er jo nær ved INGEN kvalitet i noget af det, der foregår!!!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Pedro har været en skygge af sig selv siden Friis.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Indrømmer gerne jeg tog fejl. Han er tydeligvis ikke den rette mand for os.Julgranen skrev:Alle dem der havde travlt med at roser Feher må også bare sande, at han har pillet al tryghed ud af det her hold. Al for meget bytten rundt. Positionsskifte, formationsskifte osv. Fuldstændig unødvendigt.
Kusk har sparket to frispark - begge to bløde indlæg der er grebet ud.
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Hold da helt op, hvor er det en dårlig start..... Rum for forbedring... Og har vi måske set Højholdts begrænsning ikke at det er hans skyld.
Skiftende makkere og formationer + første gang han spiller en dansk kold vinter gør det heller ikke let for ham. Jeg synes pilen i højere grad peger på Fossum som altid er usynlig når han spiller på midtbanen.