Ja det var godt nok trist at høre på Ahlmanns taber mentalitet inden kampen
Kamptråd: AGF - AaB, 20.12.2020
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Re: Kamptråd: AGF - AaB, 20.12.2020
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
En ting er at vi ikke spiller op til vores bedste og indstillingen muligvis kunne være bedre. Men det er vel heller ikke helt fair, at GF fortsætter med at presse efter de er kommet foran 1-0?
Er det ikke samme opstilling som sidst?Julgranen skrev: ↑20. dec 2020, 16:41Det har intet med presset at gøre, at træneren har pillet al selvtillid ud af det her hold ved at have en ny opstilling, ny formation hver kamp! Vi kommer jo ikke ud af egen zone.Buzz Killington skrev: ↑20. dec 2020, 16:36Vi dominerede alle med Friis pres, havde bedste xG angreb og forsvar. Med et spil opbygget omkring at dominere modstanderen med og uden bold. Det er den helt store forskel siden. Det kan du ikke se, og pyt med det, for nu spiller Kusk jo. Ulideligt fucking ynk.
Hvad var der galt med at fortsætte det der fungerede og skifte lidt ud i opstillingen?
Og så mangler vi jo helt tydeligt nogen der kan give ro på bolden.
Flot AaB! Godt I er klar til kamp. Skønt at se I VIL det her.
Hold kæft hvor er det hold bare helt og aldeles til grin og utilgiveligt ringe! De kan rende mig noget så grusomt. De skylder big time!
Hold kæft hvor er det hold bare helt og aldeles til grin og utilgiveligt ringe! De kan rende mig noget så grusomt. De skylder big time!
Hva satan! Vi skifter ligefrem ud i første halvleg.
Jeg brækker mig sådan. En flok ugidelige krystere der løber hovedløse rundt. Det er altid noget, at de ikke kan tage i gaden i bedste 2010 stil.
Feher skrid et andet sted hen og vær fodboldteoretiker!!!!
Feher skrid et andet sted hen og vær fodboldteoretiker!!!!
RAUS RAUS SSE!
Helt absurd at Feher først handler ved 3-0, når han skulle have startet med den her opstilling. Skandaløst.
Klitten og Højholt ud, ind med Granli og Kakeeto. Jeg tænker, de godt kan pakke de småfornærmede attituder ned, ellers har de slet ikke forstået, hvad de har været en del af i 40 minutter.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ind med kakeeto og Granli. Feher vil vinde
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Nu får vi vel forhåbentligt kaketo ind i stedet for van wert. Han MÅ have spillet sidste kamp for os.
Nå ok to spillere ud vi aldrig tidligere har set spille
Nå ok to spillere ud vi aldrig tidligere har set spille
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Fuldstændig absurd optræden i denne halvleg. Hvorfor er det vi spiller med denne elendige taktik igen? Alt stabilitet og rygrad fra Friis tiden er fjernet på få kampe for interim træneren.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Er det den ringeste halvleg ever, inkluderet første mod B93... Tænker de 2 udskiftninger er helt på sin plads....
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
I din lange opremsning, glemte du at inkludere Friis point gennemsnitBuzz Killington skrev: ↑20. dec 2020, 16:36Vi dominerede alle med Friis pres, havde bedste xG angreb og forsvar. Med et spil opbygget omkring at dominere modstanderen med og uden bold. Det er den helt store forskel siden. Det kan du ikke se, og pyt med det, for nu spiller Kusk jo. Ulideligt fucking ynk.Julgranen skrev: ↑20. dec 2020, 16:31Det kræver da at den er på modstandernes banehalvdel! Og det er den ikke.Buzz Killington skrev: ↑20. dec 2020, 16:29Ulideligt at du ikke forstår at det er langt sværere at tabe bolden på egen banehalvdel hvis man erobrer den på modstanderens banehalvdel.
-
Ibiza Polar
Det er simpelthen så idiotisk at Feher vælger at skifte over til 4-3-3 med 2 kampe igen. Amatørfejl.
Den her hænger på ham! Ikke Højholt eller Klitten. Det er ham, der har bragt dem i en position til at fejle.
Shit, jeg glæder mig til, at han er væk.
Den her hænger på ham! Ikke Højholt eller Klitten. Det er ham, der har bragt dem i en position til at fejle.
- KongGulerod
- Landshold

Enig. Han er en fiasko!Ibiza Polar skrev: ↑20. dec 2020, 16:46Det er simpelthen så idiotisk at Feher vælger at skifte over til 4-3-3 med 2 kampe igen. Amatørfejl.