Når man afprøver en opstilling og ser, at Lyngby kan holde bolden 80 % af tiden fra os. De spiller reelt en ud af banen, og burde have vundet kampen, hvis ikke vi tilfældigt havde ramt målet to gange som aldrig før. En træner der ser den kamp og tænker: "hey det fungerer bare det her, så det må vi prøve igen mod AGF" - den træner skulle nok finde noget andet at lave udenfor fodboldverden ellers har han da godt nok behov for at vende ind forbi Louis Nielsen engang. Uanset hvad havde vi nok tabt kampen alligevel, da vi åbenbart ikke kan komme af med de ultra lave bundniveau uanset, hvilke spillere vi så får ind. Det er en skændsel at se på!Julgranen skrev: ↑21. dec 2020, 08:30Nej, det havde jeg sådan set ikke, da det er den opstilling spillerne føler sig bedst hjemme i, som det er.FlæskeFrank skrev: ↑21. dec 2020, 08:02Og du havde sagt nøjagtig det samme, hvis Feher havde stillet med 3-backkæde.
Kan vi ikke bare konstatere, at der var rædderligt med rædderligt på.
Jeg skrev sidst at formationen var forfejlet - alligevel gentog Feher fejlen.
Kamptråd: AGF - AaB, 20.12.2020
-
depor
- 2. div

- Favoritspiller: Augo (Pedro Ferreira)
- Geografisk sted: Horsens (tidligere Aalborg)
Re: Kamptråd: AGF - AaB, 20.12.2020
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Mich, du hører ikke helt eftermich1596 skrev: ↑20. dec 2020, 23:26Mål 1 armen er ikke i en unaturlig position og han holder armen tæt ind til kroppen bolden bliver spillet på ham af målmanden og det har han ikke selv indflydelse på.efter at have hørt/set mange hundrede debatter på tv med alkens eksperter i alle ligaer og turneringer tør jeg godt påstå at den bliver stående.larsdahl skrev: ↑20. dec 2020, 22:59Enig. Fodboldloven 2020/21 side 58:Sønderhof skrev: ↑20. dec 2020, 22:47
Så kender hverken du eller dommerne reglerne. Som sagt så skal ENHVER form for hånd på bolden medføre annullering af mål. Forsætligt eller ej. Naturlig position eller ej.
Synes den afgørelse er ligeså vandvittig som det straffe for et par år siden, hvor en straffescoring endte med frispark til modstanderne.
Det er for mig den største fejldom og største VAR-skandale i sæsonen. Der er jo intet at skønnne.
Det er en forseelse, hvis en spiller
• efter at bolden har rørt spillerens eller en medspillers hånd/arm, uanset om det er tilfældigt, umiddelbart derefter
• scorer i modspillernes mål
Mål 2 ligesom de debatter der kommer til at forestå er min påstand her at den ikke dør så hurtigt fordi den er et skøn. Trælst den gik imod os men ligegyldigt i en kamp hvor vi var absolut inferiøre.
Rører bolden armen (unaturlig position eller ej), så skal målet annulleres. Lige gyldigt hvad. Der er kommet nye regler i Superligaen op til denne sæson, og der er denne nye regel om hånd på bolden eller ej nævnt.
Så jf. de regler, som dommerne skal følge, så skulle målet have været annulleret.
Et Hjerte - En Klub
Ham der Emil skrev: ↑21. dec 2020, 09:06Mich, du hører ikke helt eftermich1596 skrev: ↑20. dec 2020, 23:26Mål 1 armen er ikke i en unaturlig position og han holder armen tæt ind til kroppen bolden bliver spillet på ham af målmanden og det har han ikke selv indflydelse på.efter at have hørt/set mange hundrede debatter på tv med alkens eksperter i alle ligaer og turneringer tør jeg godt påstå at den bliver stående.larsdahl skrev: ↑20. dec 2020, 22:59Enig. Fodboldloven 2020/21 side 58:Sønderhof skrev: ↑20. dec 2020, 22:47
Så kender hverken du eller dommerne reglerne. Som sagt så skal ENHVER form for hånd på bolden medføre annullering af mål. Forsætligt eller ej. Naturlig position eller ej.
Synes den afgørelse er ligeså vandvittig som det straffe for et par år siden, hvor en straffescoring endte med frispark til modstanderne.
Det er for mig den største fejldom og største VAR-skandale i sæsonen. Der er jo intet at skønnne.
• efter at bolden har rørt spillerens eller en medspillers hånd/arm, uanset om det er tilfældigt, umiddelbart derefter
Mål 2 ligesom de debatter der kommer til at forestå er min påstand her at den ikke dør så hurtigt fordi den er et skøn. Trælst den gik imod os men ligegyldigt i en kamp hvor vi var absolut inferiøre.![]()
Rører bolden armen (unaturlig position eller ej), så skal målet annulleres. Lige gyldigt hvad. Der er kommet nye regler i Superligaen op til denne sæson, og der er denne nye regel om hånd på bolden eller ej nævnt.
Så jf. de regler, som dommerne skal følge, så skulle målet have været annulleret.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Ham der Emil skrev: ↑21. dec 2020, 09:06Vil virkeligt gerne høre efter, det gør jeg så, jeg høre efter spillere der har landsholdserfaring der ikke som dig siger at den er nagelfast forkert, men til debat, et skøn der kan gå begge veje.mich1596 skrev: ↑20. dec 2020, 23:26Mål 1 armen er ikke i en unaturlig position og han holder armen tæt ind til kroppen bolden bliver spillet på ham af målmanden og det har han ikke selv indflydelse på.efter at have hørt/set mange hundrede debatter på tv med alkens eksperter i alle ligaer og turneringer tør jeg godt påstå at den bliver stående.larsdahl skrev: ↑20. dec 2020, 22:59Enig. Fodboldloven 2020/21 side 58:Sønderhof skrev: ↑20. dec 2020, 22:47
Mål 2 ligesom de debatter der kommer til at forestå er min påstand her at den ikke dør så hurtigt fordi den er et skøn. Trælst den gik imod os men ligegyldigt i en kamp hvor vi var absolut inferiøre.
Og ja de har nok ret i at den kan debateres uden enighed til klør knægt bliver konge og som andre debatøre gør opmærksom på er den ligegyldig her på sitet,men tænker den er lidt sjov, send endelig PB med slows hvor du highlighter dine synspunkter så fortsætter vi privat.
Jvf fodboldlovens paragraf 12.
Arm eller hands. https://www.dbu.dk/turneringer-og-resul ... illemaade/ F,eks
Mich, du hører ikke helt efter![]()
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
Vil virkeligt gerne høre efter, det gør jeg så, jeg høre efter spillere der har landsholdserfaring der ikke som dig siger at den er nagelfast forkert, men til debat, et skøn der kan gå begge veje.
Og ja de har nok ret i at den kan debateres uden enighed til klør knægt bliver konge og som andre debatøre gør opmærksom på er den ligegyldig her på sitet,men tænker den er lidt sjov, send endelig PB med slows hvor du highlighter dine synspunkter så fortsætter vi privat.
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
https://www.dbu.dk/turneringer-og-resul ... illemaade/
Et link der virker
Der var ikke forsæt, og armen er ikke i en unaturlig vinkel.
Herfra, intet straffe, men møguheldigt.
Et link der virker
-
Munken83
- 2. div

- Favoritspiller: Würtz - Thelander -
- Geografisk sted: Ikast (fraflytter fra Brønderslev)
"§12 utilladelig spillemåde"mich1596 skrev: ↑22. dec 2020, 01:54https://www.dbu.dk/turneringer-og-resul ... illemaade/
Et link der virker
"Spille bolden med hånd eller arm
Armens øverste punkt defineres som på højde med armhulens udgangspunkt.
• forsætligt rører bolden med hånd/arm – herunder bevæger
hånd/arm mod bolden
• scorer i modspillernes mål direkte fra en berøring med hånd eller arm, uanset om det er uforsætligt. Dette omfatter også målmanden.
• efter at bolden har rørt spillerens eller en medspillers hånd / arm, uanset om det er tilfældigt, umiddelbart derefter
• skaber en scoringsmulighed
• rører bolden med hånd/arm, når
• håndens/armens position har gjort spillerens krop unaturligt højere eller bredere
• hånden/armen er over skulderhøjde (medmindre spilleren forsætligt spiller bolden, som derefter rører hånd/arm)
Ovennævnte forseelser omfatter også, hvis bolden rører en spillers hånd/arm og kommer direkte fra en anden spiller, som er tæt på."
har highlightet der hvor jeg mener at loven siger der bør dømmes frispark og ikke et mål.
Du linker til ting der skal give straffe, men det er sjældent at en angriber i modstanderens felt får straffe imod sig.mich1596 skrev: ↑22. dec 2020, 01:54https://www.dbu.dk/turneringer-og-resul ... illemaade/
Et link der virker
Jeg ved ikke hvilke landsholdsspillere du henviser til, men hvis det er dem på TV, så tænker jeg vi skal vente på en udtalelse fra en der rent faktisk dømmer på et fornuftigt niveau. Jeg har desværre ikke hørt nogen af dem udtale sig om situationenen endnu. Simoni skriver på Twitter at 1-0 målet er en klar fejl. Det er det tætteste jeg kan komme på det.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg synes ikke der er så meget at rafle om efter at have set Munkens indlæg ovenfor. Det mål skulle have været annulleret, og det samme skulle 2-0 målet naturligvis. Denne irriterer mig mere, for jeg synes jo i bund og grund at mål nr. 1 burde være tilladt af reglerne.Pastorius skrev: ↑22. dec 2020, 09:16Du linker til ting der skal give straffe, men det er sjældent at en angriber i modstanderens felt får straffe imod sig.mich1596 skrev: ↑22. dec 2020, 01:54https://www.dbu.dk/turneringer-og-resul ... illemaade/
Et link der virker
Jeg ved ikke hvilke landsholdsspillere du henviser til, men hvis det er dem på TV, så tænker jeg vi skal vente på en udtalelse fra en der rent faktisk dømmer på et fornuftigt niveau. Jeg har desværre ikke hørt nogen af dem udtale sig om situationenen endnu. Simoni skriver på Twitter at 1-0 målet er en klar fejl. Det er det tætteste jeg kan komme på det.
Ingen tvivl om at vi blev taget bagi af VAR, men jeg kan ikke for alvor hidse mig op, når vi leverer så ringe som vi gør. Klart, det kunne måske være blevet en anden kamp, men vi var fornærmende ringe og fortjente at få nada og nix med hjem. Pinlig afslutning på en bekymrende ringe måneds tid.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Ja for mig er det egentlig en diskussion om værdien af VAR end omkring selve kampen, vi kom hjem med det vi havde fortjent nemlig intet.Hanga skrev: ↑22. dec 2020, 10:51Jeg synes ikke der er så meget at rafle om efter at have set Munkens indlæg ovenfor. Det mål skulle have været annulleret, og det samme skulle 2-0 målet naturligvis. Denne irriterer mig mere, for jeg synes jo i bund og grund at mål nr. 1 burde være tilladt af reglerne.Pastorius skrev: ↑22. dec 2020, 09:16Du linker til ting der skal give straffe, men det er sjældent at en angriber i modstanderens felt får straffe imod sig.mich1596 skrev: ↑22. dec 2020, 01:54https://www.dbu.dk/turneringer-og-resul ... illemaade/
Et link der virker
Ingen tvivl om at vi blev taget bagi af VAR, men jeg kan ikke for alvor hidse mig op, når vi leverer så ringe som vi gør. Klart, det kunne måske være blevet en anden kamp, men vi var fornærmende ringe og fortjente at få nada og nix med hjem. Pinlig afslutning på en bekymrende ringe måneds tid.
Vi burde måske lave en egentlig VAR tråd hvor vi kunne udveksle vores holdninger til det system..
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
viewtopic.php?f=11&t=16541KlaskmyggenNoah skrev: ↑22. dec 2020, 11:16Ja for mig er det egentlig en diskussion om værdien af VAR end omkring selve kampen, vi kom hjem med det vi havde fortjent nemlig intet.Hanga skrev: ↑22. dec 2020, 10:51Jeg synes ikke der er så meget at rafle om efter at have set Munkens indlæg ovenfor. Det mål skulle have været annulleret, og det samme skulle 2-0 målet naturligvis. Denne irriterer mig mere, for jeg synes jo i bund og grund at mål nr. 1 burde være tilladt af reglerne.Pastorius skrev: ↑22. dec 2020, 09:16Du linker til ting der skal give straffe, men det er sjældent at en angriber i modstanderens felt får straffe imod sig.mich1596 skrev: ↑22. dec 2020, 01:54https://www.dbu.dk/turneringer-og-resul ... illemaade/
Et link der virker
Vi burde måske lave en egentlig VAR tråd hvor vi kunne udveksle vores holdninger til det system..
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Ja dumt..Brodernumsi skrev: ↑22. dec 2020, 13:34viewtopic.php?f=11&t=16541KlaskmyggenNoah skrev: ↑22. dec 2020, 11:16Ja for mig er det egentlig en diskussion om værdien af VAR end omkring selve kampen, vi kom hjem med det vi havde fortjent nemlig intet.Hanga skrev: ↑22. dec 2020, 10:51Jeg synes ikke der er så meget at rafle om efter at have set Munkens indlæg ovenfor. Det mål skulle have været annulleret, og det samme skulle 2-0 målet naturligvis. Denne irriterer mig mere, for jeg synes jo i bund og grund at mål nr. 1 burde være tilladt af reglerne.Pastorius skrev: ↑22. dec 2020, 09:16Du linker til ting der skal give straffe, men det er sjældent at en angriber i modstanderens felt får straffe imod sig.mich1596 skrev: ↑22. dec 2020, 01:54https://www.dbu.dk/turneringer-og-resul ... illemaade/
Et link der virker
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Man plejer forresten at høre at Børsting er helt fabelagtig til det positionelle. Så det lugter af mindst 2,5 år mere med ham som starter.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus