Enig. Han er den type, AaB mangler. Desværre er vi bare en postgang for sent - han skulle være gaflet i Lyngby. Men vi havde jo Wieghorst...Gaarde6 skrev: ↑22. dec 2020, 19:24Kan godt være David Nielsen deler vandene.
Han kan ihverfald sætte sit hold op til kamp. Mod os sagde han inden kampen, noget i stil med at spillerne, skulle ud og tømme sig selv fuldstændig. Og så var der ferie bagefter.
Vores hold lignede nogle, som sparrede alt det de kunne til næste kamp (sådan har det selvfølgelig set ud i flere uger nu)
Ny Træner
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Ny Træner
Ædruelighedens stemme
- KongGulerod
- Landshold

Husk nu på, at vi under Friis ofte havde overtaget mod David. I mine øjne skyldes det vores nuværende træner.Gaarde6 skrev: ↑22. dec 2020, 19:24Kan godt være David Nielsen deler vandene.
Han kan ihverfald sætte sit hold op til kamp. Mod os sagde han inden kampen, noget i stil med at spillerne, skulle ud og tømme sig selv fuldstændig. Og så var der ferie bagefter.
Vores hold lignede nogle, som sparrede alt det de kunne til næste kamp (sådan har det selvfølgelig set ud i flere uger nu)
Siger bestemt heller ikke at David er noget taktisk geni.KongGulerod skrev: ↑22. dec 2020, 20:07Husk nu på, at vi under Friis ofte havde overtaget mod David. I mine øjne skyldes det vores nuværende træner.Gaarde6 skrev: ↑22. dec 2020, 19:24Kan godt være David Nielsen deler vandene.
Men spillerne arbejder under ham og det kan man komme langt med.
Vores spillere ser jo nærmest ud til at det hele kan være lige meget, når de render derinde.
Kan man ikke vinde på taktik eller flot fodbold. Så kan man i det mindste fighte til tanken er tom.
Tja, hans koncept er tydelig og hver spiller kender sin opgave. Han har evnet at indarbejde et taktisk koncept der fungerer og passer til holdet. I AaB har vi nu ledt og skiftet tilgang gang på gang I flere år. Og læg så dertil deres som regel stærke mentalitet, som David helt sikkert er garant for. Han har rykket rigtig meget i AGF.Gaarde6 skrev:Siger bestemt heller ikke at David er noget taktisk geni.KongGulerod skrev: ↑22. dec 2020, 20:07Husk nu på, at vi under Friis ofte havde overtaget mod David. I mine øjne skyldes det vores nuværende træner.Gaarde6 skrev: ↑22. dec 2020, 19:24Kan godt være David Nielsen deler vandene.
Vores spillere ser jo nærmest ud til at det hele kan være lige meget, når de render derinde.
Kan man ikke holde på taktik eller flot fodbold. Så kan man i det mindste fighte til tanken er tom.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Altså - AGF har hentet 7 point mere end os i år. (Det havde været ét hvis vi havde vundet i weekenden), men vi har så også slået dem i pokalen.Hanga skrev: ↑22. dec 2020, 21:41Tja, hans koncept er tydelig og hver spiller kender sin opgave. Han har evnet at indarbejde et taktisk koncept der fungerer og passer til holdet. I AaB har vi nu ledt og skiftet tilgang gang på gang I flere år. Og læg så dertil deres som regel stærke mentalitet, som David helt sikkert er garant for. Han har rykket rigtig meget i AGF.Gaarde6 skrev:Siger bestemt heller ikke at David er noget taktisk geni.KongGulerod skrev: ↑22. dec 2020, 20:07Husk nu på, at vi under Friis ofte havde overtaget mod David. I mine øjne skyldes det vores nuværende træner.Gaarde6 skrev: ↑22. dec 2020, 19:24Kan godt være David Nielsen deler vandene.
Kan man ikke holde på taktik eller flot fodbold. Så kan man i det mindste fighte til tanken er tom.
https://superstats.dk/stilling/helaars
Indbyrdes står vi helt lidt - igen uden at have regnet pokalen med.
I den periode har alt været genialt i AGF og vi har været lort. Vores trænere har været verdens ringeste - den ene overgået af den anden, og vi har flere spillere der aldrig burde have været længere end ungdomsfodbold eller røven af 1. division. Vores stjerner har konsekvent underpræsteret, mens det AGF's helt uforståeligt ikke er blevet udtaget til landsholdet.
Luk nu røven med David Nielsen!
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Hvorfor? Der er grund til, at det er AGF der vinder medaljer og ikke os. Der er en grund til, at AGFs mesterskabskandidatur er reelt modsat vores der kun er reoretisk. Der er en grund til, at AGF har et hold der fremstår som enhed og aldrig er slået og AaB falder sammen så snart de ikke rammer hinanden med en pasning. Så kan man bagatalisere syv point, men AGF har haft en opadgående kurve og kontiutet i lang tid. AaB har vadet fra det en luftkastel fra det andet med dyre trupper og ydmygende resultater.Pastorius skrev: ↑22. dec 2020, 22:15Altså - AGF har hentet 7 point mere end os i år. (Det havde været ét hvis vi havde vundet i weekenden), men vi har så også slået dem i pokalen.Hanga skrev: ↑22. dec 2020, 21:41Tja, hans koncept er tydelig og hver spiller kender sin opgave. Han har evnet at indarbejde et taktisk koncept der fungerer og passer til holdet. I AaB har vi nu ledt og skiftet tilgang gang på gang I flere år. Og læg så dertil deres som regel stærke mentalitet, som David helt sikkert er garant for. Han har rykket rigtig meget i AGF.Gaarde6 skrev:Siger bestemt heller ikke at David er noget taktisk geni.KongGulerod skrev: ↑22. dec 2020, 20:07Husk nu på, at vi under Friis ofte havde overtaget mod David. I mine øjne skyldes det vores nuværende træner.Gaarde6 skrev: ↑22. dec 2020, 19:24Kan godt være David Nielsen deler vandene.
I den periode har alt været genialt i AGF og vi har været lort. Vores trænere har været verdens ringeste - den ene overgået af den anden, og vi har flere spillere der aldrig burde have været længere end ungdomsfodbold eller røven af 1. division. Vores stjerner har konsekvent underpræsteret, mens det AGF's helt uforståeligt ikke er blevet udtaget til landsholdet.
RAUS RAUS SSE!
Du må da være stære blind, hvis ikke du kan se forskellen på AGF spillernes indstilling på banen og vores?!?Pastorius skrev: ↑22. dec 2020, 22:15Altså - AGF har hentet 7 point mere end os i år. (Det havde været ét hvis vi havde vundet i weekenden), men vi har så også slået dem i pokalen.Hanga skrev: ↑22. dec 2020, 21:41Tja, hans koncept er tydelig og hver spiller kender sin opgave. Han har evnet at indarbejde et taktisk koncept der fungerer og passer til holdet. I AaB har vi nu ledt og skiftet tilgang gang på gang I flere år. Og læg så dertil deres som regel stærke mentalitet, som David helt sikkert er garant for. Han har rykket rigtig meget i AGF.Gaarde6 skrev:Siger bestemt heller ikke at David er noget taktisk geni.KongGulerod skrev: ↑22. dec 2020, 20:07Husk nu på, at vi under Friis ofte havde overtaget mod David. I mine øjne skyldes det vores nuværende træner.Gaarde6 skrev: ↑22. dec 2020, 19:24Kan godt være David Nielsen deler vandene.
Har ikke nævnt med et ord, at jeg mener David Nielsen burde blive træner i AaB i øvrigt.
Jeg gad bare godt at have en træner, som kunne banke samme arbejds moral ind i vores hold.
Vores spilleres indstilling fejler intet. Det er helt naturligt, at når man bliver i tvivl om hvad man skal, så ser det ud som om man farer forvildet rundt. Det er et træneransvar.Gaarde6 skrev: ↑23. dec 2020, 00:26Du må da være stære blind, hvis ikke du kan se forskellen på AGF spillernes indstilling på banen og vores?!?Pastorius skrev: ↑22. dec 2020, 22:15Altså - AGF har hentet 7 point mere end os i år. (Det havde været ét hvis vi havde vundet i weekenden), men vi har så også slået dem i pokalen.Hanga skrev: ↑22. dec 2020, 21:41Tja, hans koncept er tydelig og hver spiller kender sin opgave. Han har evnet at indarbejde et taktisk koncept der fungerer og passer til holdet. I AaB har vi nu ledt og skiftet tilgang gang på gang I flere år. Og læg så dertil deres som regel stærke mentalitet, som David helt sikkert er garant for. Han har rykket rigtig meget i AGF.Gaarde6 skrev:Siger bestemt heller ikke at David er noget taktisk geni.KongGulerod skrev: ↑22. dec 2020, 20:07Husk nu på, at vi under Friis ofte havde overtaget mod David. I mine øjne skyldes det vores nuværende træner.Gaarde6 skrev: ↑22. dec 2020, 19:24Kan godt være David Nielsen deler vandene.
Har ikke nævnt med et ord, at jeg mener David Nielsen burde blive træner i AaB i øvrigt.
Jeg gad bare godt at have en træner, som kunne banke samme arbejds moral ind i vores hold.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg er lodret uenig men fair nok.Pastorius skrev: ↑23. dec 2020, 02:10Vores spilleres indstilling fejler intet. Det er helt naturligt, at når man bliver i tvivl om hvad man skal, så ser det ud som om man farer forvildet rundt. Det er et træneransvar.Gaarde6 skrev: ↑23. dec 2020, 00:26Du må da være stære blind, hvis ikke du kan se forskellen på AGF spillernes indstilling på banen og vores?!?Pastorius skrev: ↑22. dec 2020, 22:15Altså - AGF har hentet 7 point mere end os i år. (Det havde været ét hvis vi havde vundet i weekenden), men vi har så også slået dem i pokalen.Hanga skrev: ↑22. dec 2020, 21:41Tja, hans koncept er tydelig og hver spiller kender sin opgave. Han har evnet at indarbejde et taktisk koncept der fungerer og passer til holdet. I AaB har vi nu ledt og skiftet tilgang gang på gang I flere år. Og læg så dertil deres som regel stærke mentalitet, som David helt sikkert er garant for. Han har rykket rigtig meget i AGF.Gaarde6 skrev:Siger bestemt heller ikke at David er noget taktisk geni.KongGulerod skrev: ↑22. dec 2020, 20:07
Husk nu på, at vi under Friis ofte havde overtaget mod David. I mine øjne skyldes det vores nuværende træner.
Selvom man som er i tvivl om, hvad man skal på banen.
Så kan man i det mindste vise fight og vilje når man er derinde. Det kan jeg slet ikke se de gør.
Ved ikke om du hørte Flemming Povlsen efter kampen mod AGF? Det var spot on det han sagde omkring indstillingen.
Jeg er enig. Det er ikke fordi vi laller rundt men spillerne udviser ikke altid den nødvendige hårdhed eller evne til at stille krav til sig selv. Og det har også tidligere været tendensen hos trænerstaben. Jeg vil ikke høre Ahlmann stå at sige, at vi ikke behøver at vinde den kamp i Århus. Faktuelt har han selvfølgelig ret, vi kan sagtens nå top6 uden sejr, men vi vil jo mere end det, og vi skal gå på banen hver gang med en indstilling om, at kun en sejr kan bruges. Og vi har bare set alt for mange gange at spillerne slår op i banen når kampbilledet ikke lige tegner sig som vi havde forventet eller håbet.Gaarde6 skrev: ↑23. dec 2020, 08:36Jeg er lodret uenig men fair nok.
Så kan man i det mindste vise fight og vilje når man er derinde. Det kan jeg slet ikke se de gør.
Ved ikke om du hørte Flemming Povlsen efter kampen mod AGF? Det var spot on det han sagde omkring indstillingen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Så Flemming Povlsen bliver dit argument?Gaarde6 skrev: ↑23. dec 2020, 08:36Jeg er lodret uenig men fair nok.Pastorius skrev: ↑23. dec 2020, 02:10Vores spilleres indstilling fejler intet. Det er helt naturligt, at når man bliver i tvivl om hvad man skal, så ser det ud som om man farer forvildet rundt. Det er et træneransvar.Gaarde6 skrev: ↑23. dec 2020, 00:26Du må da være stære blind, hvis ikke du kan se forskellen på AGF spillernes indstilling på banen og vores?!?Pastorius skrev: ↑22. dec 2020, 22:15Altså - AGF har hentet 7 point mere end os i år. (Det havde været ét hvis vi havde vundet i weekenden), men vi har så også slået dem i pokalen.Hanga skrev: ↑22. dec 2020, 21:41Tja, hans koncept er tydelig og hver spiller kender sin opgave. Han har evnet at indarbejde et taktisk koncept der fungerer og passer til holdet. I AaB har vi nu ledt og skiftet tilgang gang på gang I flere år. Og læg så dertil deres som regel stærke mentalitet, som David helt sikkert er garant for. Han har rykket rigtig meget i AGF.Gaarde6 skrev:
Siger bestemt heller ikke at David er noget taktisk geni.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Vi bliver jo aldrig et hårdt fysisk hold andre steder end i forsvaret (og på 6'eren). Det har vi slet ikke spillerne til. Jeg har ikke set nogen statistikker der viser vi løber færre meter, eller har færre højintensive løb end vore modstandere.Hanga skrev: ↑23. dec 2020, 08:57Jeg er enig. Det er ikke fordi vi laller rundt men spillerne udviser ikke altid den nødvendige hårdhed eller evne til at stille krav til sig selv. Og det har også tidligere været tendensen hos trænerstaben. Jeg vil ikke høre Ahlmann stå at sige, at vi ikke behøver at vinde den kamp i Århus. Faktuelt har han selvfølgelig ret, vi kan sagtens nå top6 uden sejr, men vi vil jo mere end det, og vi skal gå på banen hver gang med en indstilling om, at kun en sejr kan bruges. Og vi har bare set alt for mange gange at spillerne slår op i banen når kampbilledet ikke lige tegner sig som vi havde forventet eller håbet.
Nu var Børsting skadet i går, og han ville jo være en af dem, der i hvert fald ville se motiveret ud på en fodboldbane. Jeg tror ikke han havde gjordt den store forskel. Er det I ønsker vi spiller med flere typer som ham? Eller at vi henter Pohl tilbage, der også går til flæsket?
Vi har spillet flere kampe mod AGF det seneste år, og ser man dem som helhed, så kan jeg ikke se, at man skulle synes at AGF ser mere motiverede ud end vi gør. Kigger man kun på den seneste kamp, så ser vi dumme ud på alle parametre. Det er nok ikke et fyldsetsgørende billede af sæsonen - eller af Peter Fehers virke for den sags skyld.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Skrev jeg det??Pastorius skrev: ↑23. dec 2020, 09:01Så Flemming Povlsen bliver dit argument?Gaarde6 skrev: ↑23. dec 2020, 08:36Jeg er lodret uenig men fair nok.Pastorius skrev: ↑23. dec 2020, 02:10Vores spilleres indstilling fejler intet. Det er helt naturligt, at når man bliver i tvivl om hvad man skal, så ser det ud som om man farer forvildet rundt. Det er et træneransvar.Gaarde6 skrev: ↑23. dec 2020, 00:26Du må da være stære blind, hvis ikke du kan se forskellen på AGF spillernes indstilling på banen og vores?!?Pastorius skrev: ↑22. dec 2020, 22:15Altså - AGF har hentet 7 point mere end os i år. (Det havde været ét hvis vi havde vundet i weekenden), men vi har så også slået dem i pokalen.Hanga skrev: ↑22. dec 2020, 21:41Tja, hans koncept er tydelig og hver spiller kender sin opgave. Han har evnet at indarbejde et taktisk koncept der fungerer og passer til holdet. I AaB har vi nu ledt og skiftet tilgang gang på gang I flere år. Og læg så dertil deres som regel stærke mentalitet, som David helt sikkert er garant for. Han har rykket rigtig meget i AGF.
Jeg har intet skrevet om fysisk hårdhed eller spillestil. Jeg efterlyser mental robusthed og en holdningsændring så kun en sejr kan bruges.Pastorius skrev: ↑23. dec 2020, 09:12Vi bliver jo aldrig et hårdt fysisk hold andre steder end i forsvaret (og på 6'eren). Det har vi slet ikke spillerne til. Jeg har ikke set nogen statistikker der viser vi løber færre meter, eller har færre højintensive løb end vore modstandere.Hanga skrev: ↑23. dec 2020, 08:57Jeg er enig. Det er ikke fordi vi laller rundt men spillerne udviser ikke altid den nødvendige hårdhed eller evne til at stille krav til sig selv. Og det har også tidligere været tendensen hos trænerstaben. Jeg vil ikke høre Ahlmann stå at sige, at vi ikke behøver at vinde den kamp i Århus. Faktuelt har han selvfølgelig ret, vi kan sagtens nå top6 uden sejr, men vi vil jo mere end det, og vi skal gå på banen hver gang med en indstilling om, at kun en sejr kan bruges. Og vi har bare set alt for mange gange at spillerne slår op i banen når kampbilledet ikke lige tegner sig som vi havde forventet eller håbet.
Nu var Børsting skadet i går, og han ville jo være en af dem, der i hvert fald ville se motiveret ud på en fodboldbane. Jeg tror ikke han havde gjordt den store forskel. Er det I ønsker vi spiller med flere typer som ham? Eller at vi henter Pohl tilbage, der også går til flæsket?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Og gaardeR Rosenberg skrev: ↑22. dec 2020, 19:28Enig. Han er den type, AaB mangler. Desværre er vi bare en postgang for sent - han skulle være gaflet i Lyngby. Men vi havde jo Wieghorst...Gaarde6 skrev: ↑22. dec 2020, 19:24Kan godt være David Nielsen deler vandene.
AaB - the Nordic gateway to Europe
Gaarde ville da aldrig have hyret David Nielsen. Var aldrig sket, men derfor kan vi godt tænke at det kunne have været et godt match.Brent skrev: ↑23. dec 2020, 13:30Og gaardeR Rosenberg skrev: ↑22. dec 2020, 19:28Enig. Han er den type, AaB mangler. Desværre er vi bare en postgang for sent - han skulle være gaflet i Lyngby. Men vi havde jo Wieghorst...Gaarde6 skrev: ↑22. dec 2020, 19:24Kan godt være David Nielsen deler vandene.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Om det så var Gaarde, Lynge eller en tredje der sad i chefstolen skulle vi da aldrig have hentet den nar efter hans opførsel og den måde han omtalte det i hans bog. Det er da forhåbentlig aldrig til diskussion.Kristian skrev: ↑23. dec 2020, 16:41Gaarde ville da aldrig have hyret David Nielsen. Var aldrig sket, men derfor kan vi godt tænke at det kunne have været et godt match.Brent skrev: ↑23. dec 2020, 13:30Og gaardeR Rosenberg skrev: ↑22. dec 2020, 19:28Enig. Han er den type, AaB mangler. Desværre er vi bare en postgang for sent - han skulle være gaflet i Lyngby. Men vi havde jo Wieghorst...Gaarde6 skrev: ↑22. dec 2020, 19:24Kan godt være David Nielsen deler vandene.
Om Gaarde så er kompetent eller ej, har ikke noget med sagen at gøre. Han var AaB spiller og blev overfaldt af David uden anger.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Enig - moral og format vil for mig altid være vigtigere end resultater. De to første ting har gennemsyret vores klub over tid med Børge Bach og Lynge som lysende eksempler på netop dette i nyere tid. Netop format og moral er der ikke meget af på Heden eller i Aarhus, hvor Steinlein (og før ham Ørgaard) og Jacob Nielsen + PC er ren varm luft, når det kommer til etik og moral. Det er ansættelsen af David begge steder et blandt mange eksempler på.Buzz Killington skrev: ↑23. dec 2020, 16:44Om det så var Gaarde, Lynge eller en tredje der sad i chefstolen skulle vi da aldrig have hentet den nar efter hans opførsel og den måde han omtalte det i hans bog. Det er da forhåbentlig aldrig til diskussion.Kristian skrev: ↑23. dec 2020, 16:41Gaarde ville da aldrig have hyret David Nielsen. Var aldrig sket, men derfor kan vi godt tænke at det kunne have været et godt match.Brent skrev: ↑23. dec 2020, 13:30Og gaardeR Rosenberg skrev: ↑22. dec 2020, 19:28Enig. Han er den type, AaB mangler. Desværre er vi bare en postgang for sent - han skulle være gaflet i Lyngby. Men vi havde jo Wieghorst...Gaarde6 skrev: ↑22. dec 2020, 19:24Kan godt være David Nielsen deler vandene.
Om Gaarde så er kompetent eller ej, har ikke noget med sagen at gøre. Han var AaB spiller og blev overfaldt af David uden anger.
-
R Rosenberg
- Allstar

Naturligvis er det da til diskussion.Buzz Killington skrev: ↑23. dec 2020, 16:44Om det så var Gaarde, Lynge eller en tredje der sad i chefstolen skulle vi da aldrig have hentet den nar efter hans opførsel og den måde han omtalte det i hans bog. Det er da forhåbentlig aldrig til diskussion.Kristian skrev: ↑23. dec 2020, 16:41Gaarde ville da aldrig have hyret David Nielsen. Var aldrig sket, men derfor kan vi godt tænke at det kunne have været et godt match.Brent skrev: ↑23. dec 2020, 13:30Og gaardeR Rosenberg skrev: ↑22. dec 2020, 19:28Enig. Han er den type, AaB mangler. Desværre er vi bare en postgang for sent - han skulle være gaflet i Lyngby. Men vi havde jo Wieghorst...Gaarde6 skrev: ↑22. dec 2020, 19:24Kan godt være David Nielsen deler vandene.
Ædruelighedens stemme
Jamen, så har du jo nogle kronede år, som fan af en grå midterklub....AaB-Jones skrev: ↑23. dec 2020, 16:57Enig - moral og format vil for mig altid være vigtigere end resultater. De to første ting har gennemsyret vores klub over tid med Børge Bach og Lynge som lysende eksempler på netop dette i nyere tid. Netop format og moral er der ikke meget af på Heden eller i Aarhus, hvor Steinlein (og før ham Ørgaard) og Jacob Nielsen + PC er ren varm luft, når det kommer til etik og moral. Det er ansættelsen af David begge steder et blandt mange eksempler på.Buzz Killington skrev: ↑23. dec 2020, 16:44Om det så var Gaarde, Lynge eller en tredje der sad i chefstolen skulle vi da aldrig have hentet den nar efter hans opførsel og den måde han omtalte det i hans bog. Det er da forhåbentlig aldrig til diskussion.Kristian skrev: ↑23. dec 2020, 16:41Gaarde ville da aldrig have hyret David Nielsen. Var aldrig sket, men derfor kan vi godt tænke at det kunne have været et godt match.Brent skrev: ↑23. dec 2020, 13:30Og gaardeR Rosenberg skrev: ↑22. dec 2020, 19:28Enig. Han er den type, AaB mangler. Desværre er vi bare en postgang for sent - han skulle være gaflet i Lyngby. Men vi havde jo Wieghorst...Gaarde6 skrev: ↑22. dec 2020, 19:24Kan godt være David Nielsen deler vandene.