Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
AaB Support Club
- AaB Support Club
- Indlæg: 826
- Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:46
Indlæg
af AaB Support Club » 28. jan 2021, 13:44
🖼NYT MERCHANDISE TIL VÆGGENE🖼
Vi kan i dag offentligøre at ASC har indgået et samarbejde med Brandt A Design, om en eksklusiv AaB plakat serie med motiver som: “En Nordjysk Bastion”, “Solnedgang over stadion”, “Aalborg” og “Tyren”. Da tiderne desværre ikke tillader, at vi kan komme på stadion , giver vi dig nu muligheden for at få stadion hjem til dig


🏟
De første billeder i serien er allerede tilgængelige på vores shop, så skynd dig ind og bestil dine plakater i dag på nedenstående link
https://aabsupportclub.dk/produkt-kateg ... /plakater/
Har du husket at læse med på vores føljeton omkring Aalborg Stadions historie? Læs mere her
https://aabsupportclub.dk/foeljetonen-a ... -historie/
70x50
50x70
50x70
50x70
50x70
50x70

En stærkere fanklub - et stærkere AaB!
-
Uldahl
- Allstar

- Indlæg: 1336
- Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Indlæg
af Uldahl » 28. jan 2021, 19:26
Fed plakat., den skal jeg da have.

Men den skal sgu ikke hedde noget med solnedgang.
Det da en solopgang med de nye tider der er i kluppen pt. Nye ideer, ny træner og ikke mindst ny sportsdirektør. Og hel ny strategi og set up.
Sender i til Spanien ?
-
AaB Support Club
- AaB Support Club
- Indlæg: 826
- Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:46
Indlæg
af AaB Support Club » 28. jan 2021, 21:12
Uldahl skrev: ↑28. jan 2021, 19:26
Fed plakat., den skal jeg da have.

Men den skal sgu ikke hedde noget med solnedgang.
Det da en solopgang med de nye tider der er i kluppen pt. Nye ideer, ny træner og ikke mindst ny sportsdirektør. Og hel ny strategi og set up.
Sender i til Spanien ?
Hej,
Du må meget gerne sende en mail til vores administrator på
kontoret@aabsupportclub.dk, så får vi selvfølgelig styr på alt det praktiske og sendt nogle plakater ned til dig i Spanien. Vamos!

En stærkere fanklub - et stærkere AaB!
-
LarsSF
- Drenge

- Indlæg: 38
- Tilmeldt: 17. apr 2009, 22:53
Indlæg
af LarsSF » 29. jan 2021, 13:01
De er virkelig fede, stærkt arbejde!
