Jeg er helt enig så langt at jeg håber AaBs ledelse kigger med voldsomt kritiske øjne på sportschefens ageren. At forgængeren Allan Gaarde var dårlig sportschef og efterlod en ringe trup gør det ikke nemmere for Inge, men det er ingen undskyldning for at det tingene er som de er nu. Jeg håber også at det er farvel til ham om 6 mdr hvis ikke der sker en mærkbar forbedring, orker ikke at man holder fast for længe som med Gaarde på noget der ikke virker.Fromthecradle skrev: ↑21. dec 2020, 02:11Nå, hvor lang snor har han?
Foreløbigt ser det ud til at han blot får folk til at sige op og/eller lave en form for arbejdsvægring. Ingen træner ansat, tvivlsomme (at best) indkøb osv.
Han skal vel have et halvår mere, såfremt ledelse fortsat har tillid til ham, ellers må det slutte.
Ahlmanns håbløse udtalelser om at det går nok selv med et nederlag til GF fortæller alt om den lallende mentalitet i klubben. Der til en træner der godt nok bliver sat ind pga af triste omstændigheder, men som træder voldsomt rundt spinaten med en ændring i formation og spillestil spillerne slet ikke kunne magte.
At det sejler så meget i den sportslige del tæt på SL holdet er sportschefens ansvar. Det skal lige siges at jeg på ingen måde tillægger Inge en andel/ansvar i Friis farvel det er helt anderledes triste omstændigheder.
Jeg vil også håbe man kigger på Inges transfers.
Granli - ok men nok ikke verdens sværeste at finde en stopper på det niveau.
Prica - giv tid han skal nok komme. det er næppe Inges skyld hvis knægten flopper.
Priovich? - hvem, forhåbentligt billig i drift og under en bankelev.
Nkada - muhahahaha, nå alle har nogle fejlskud ala Holgersen.
Hiljemark - det er her hele hammeren skal falde. Hvis det viser at Hiljemark igen i foråret sidder ude med den samme skade, altså hofte tingen, så nærmer det sig skødesløs omgang med firmaets penge at have signet ham. Hvem h...... signer den dyreste spiller i klubbens historie (løn) når man ved ikke kan spille mange kampe i træk pga en kronisk skade. Velvidende at vores anfører og næst dyreste spiller også er skrøbelig og holdet i den grad mangler forstærkninger på banen og ikke prestige signings på tribunen.
At fyren så oven i købet render rundt og snakker mesterskaber og medaljer gør det hele pinligt. Det næste halve år afgør om han som jeg forventer er varm luft.