Men ikke god nok til bare en bænkplads?
Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021
You pay for this?
Måske noget kampform. Det stod i Nordjyskes artikel om Hiljemark.
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Hvis det er kampform, er det sådan set også lig med at han ikke er god nok (til at blive udtaget til kampen).
You pay for this?
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Jagten på slutspillet genoptages i morgen aften og det skal resultere i 3 point. Tror det bliver en tæt og chancefattig kamp hvor begge hold kommer til at slide med at skabe chancer.
Gætter på at vi henter en snæver 1-0 sejr.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Gid man kunne dele din optimisme. Jeg har meget svært ved at se os holde FCK fra at score. Vi har 1 clean sheet i de seneste 17 kampe. Tror overhovedet ikke på et clean sheet i morgen.Aalborg frederikshavner skrev: ↑2. feb 2021, 17:45Jagten på slutspillet genoptages i morgen aften og det skal resultere i 3 point. Tror det bliver en tæt og chancefattig kamp hvor begge hold kommer til at slide med at skabe chancer.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Med de få kampe der er tilbage i grundspillet, så må man nærmest håbe der ikke er tale om manglende form, skal lejemålet give mening.Fromthecradle skrev: ↑2. feb 2021, 17:15Hvis det er kampform, er det sådan set også lig med at han ikke er god nok (til at blive udtaget til kampen).
Jeg smider 100 på 3-0 til AaB. Den må for helvede da gå hjem på et tidspunkt..
Det ligner en tabt kamp. De kan kun overraske.jonas386 skrev: ↑2. feb 2021, 16:49Puha, det ligner virkelig ikke en opstilling der har særlig meget at byde ind med imod FCK. Det lugter af en ordentlig snitter og en af de sløjeste oplevelser en Spanier har haft på Aalborg stadion uden at spille for Deportivo.doukas skrev: ↑2. feb 2021, 16:07Ingen Samuelsen
https://aabsport.dk/nyheder/2021/februa ... -AaB-trup/
4-3-3
Rinne, Pallesen, Okore, Thelander, Klitten, MC, Pedro, Fossum, Kusk, Van Weert, Børsting
At Samuelsen ikke er med skyldes nok primært at han kom på plads i går og at smide ham i kamp allerede på bekostning af dem der har trænet, er vist fair nok.
Bedre han er helt klar til mod Brøndby.
Men den forestilling om at Inge ville se os splitte FCK ad og vise at vi kan, det tror jeg simpelhen ikke på det her hold formår i morgen.
Jeg har det på samme måde - det er godt nok svært at se, hvor det skal komme fra, både med dem vi mangler og det vi kommer fra. Det ser straks noget bedre ud, når man kan sætte 4 mand ind i startopstillingen der er bedre end 4 af dem der er med nu. Måske fem, hvis vi får en ind, og Okore ikke kommer afsted.Kristian skrev: ↑2. feb 2021, 19:33Det ligner en tabt kamp. De kan kun overraske.jonas386 skrev: ↑2. feb 2021, 16:49Puha, det ligner virkelig ikke en opstilling der har særlig meget at byde ind med imod FCK. Det lugter af en ordentlig snitter og en af de sløjeste oplevelser en Spanier har haft på Aalborg stadion uden at spille for Deportivo.doukas skrev: ↑2. feb 2021, 16:07Ingen Samuelsen
4-3-3
Rinne, Pallesen, Okore, Thelander, Klitten, MC, Pedro, Fossum, Kusk, Van Weert, Børsting
At Samuelsen ikke er med skyldes nok primært at han kom på plads i går og at smide ham i kamp allerede på bekostning af dem der har trænet, er vist fair nok.
Men den forestilling om at Inge ville se os splitte FCK ad og vise at vi kan, det tror jeg simpelhen ikke på det her hold formår i morgen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Vi spiller næsten altid tætte kampe mod FCK i betongryden i vestbyen og det bliver sikkert også tilfældet i morgen aften.Kristian skrev: ↑2. feb 2021, 19:33Det ligner en tabt kamp. De kan kun overraske.jonas386 skrev: ↑2. feb 2021, 16:49Puha, det ligner virkelig ikke en opstilling der har særlig meget at byde ind med imod FCK. Det lugter af en ordentlig snitter og en af de sløjeste oplevelser en Spanier har haft på Aalborg stadion uden at spille for Deportivo.doukas skrev: ↑2. feb 2021, 16:07Ingen Samuelsen
4-3-3
Har en god fornemmelse af at vi giver sejren i land
Jamen er skam pisse optimistisk for det kan jo nærmest kun blive godt.Aalborg frederikshavner skrev: ↑2. feb 2021, 19:43Vi spiller næsten altid tætte kampe mod FCK i betongryden i vestbyen og det bliver sikkert også tilfældet i morgen aften.Kristian skrev: ↑2. feb 2021, 19:33Det ligner en tabt kamp. De kan kun overraske.jonas386 skrev: ↑2. feb 2021, 16:49Puha, det ligner virkelig ikke en opstilling der har særlig meget at byde ind med imod FCK. Det lugter af en ordentlig snitter og en af de sløjeste oplevelser en Spanier har haft på Aalborg stadion uden at spille for Deportivo.doukas skrev: ↑2. feb 2021, 16:07Ingen Samuelsen
4-3-3
Har en god fornemmelse af at vi giver sejren i land![]()
Håber holdet rykker sammen og Marti sætter Thorup på plads.
Det gode er, at nu aner de ikke hvad for et udtryk AaB kommer med og hvilke esser Marti har i ærmet.
Lad det endelig starte i morgen med 3 point.
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Har tegnet abb af samme grund, for at se debuten, Tror vi er på den i de første kampe, vi skal have Lucas og Hiljemark klar samt Samuelsen i gear.KlaskmyggenNoah skrev: ↑2. feb 2021, 10:26Ellers kan du se Epic mancaves og M'A*S*H i rå mængder...FlæskeFrank skrev: ↑2. feb 2021, 10:10Mon ikke vi ser en mere 4-2-3-1 opstilling med belønning af Hannesbo.
Ringe
Pallesen-Thelander-Granli-Klitten
Ferreira-Magnus C
Kusk-Fossum-Hannesbo
Prica
Har købt adgang til canal9 for at se Cifuentes debut. Skuf mig ikke.
Håber også at Hiljemark er tæt på så må vi håbe at Samuelsen kan bidrage.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
NORDJYSKEs bud:
(4-2-3-1): Jacob Rinne - Kristoffer Pallesen, Daniel Granli, Rasmus Thelander, Lukas Klitten - Pedro Ferreira, Robert Kakeeto - Frederik Børsting, Iver Fossum, Marcus Hannesbo - Tim Prica
(4-2-3-1): Jacob Rinne - Kristoffer Pallesen, Daniel Granli, Rasmus Thelander, Lukas Klitten - Pedro Ferreira, Robert Kakeeto - Frederik Børsting, Iver Fossum, Marcus Hannesbo - Tim Prica
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
Hvis vi slår FCK med den start 11, så har Martí satme en rigtig lang snor herfra!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
Spændende valg - fint at få Granli ind i midten og i højre forsvarsside, hvor han bedre kan sætte spillet. Thelander fungerede også førhen fint i venstre side af midterforsvaret.
Dejligt at Kakeeto er valgt før Magnus - men førstnævnte skal godt nok løfte niveauet mange procent fra træningskampene, men det har han også vist, at han kan.
Cifuentes er ikke bange for at bringe de unge, selvom det er landets dyreste trup, der kommer på besøg - håber det giver pote. Klitten, Hannesbo og Prica får i hvert fald en god mulighed for at bevise, at de har en fin fremtid på holdet.
Fravalget af Kusk må være taktisk begrundet ift. spillet uden bold. Han skal nok få en vigtig jokerrolle - håber Tom og NKada også kan bringe noget fra bænken. Børstings samarbejde med Pallesen er jeg spændt på - men jeg tror på, at de nok skal få sat sig igennem i den side.
Kom så gutter!
Wauv - ingen Okore og ingen Kusk. Samtidig med at vi mangler Ahlmann, Lucas og Hiljemark. Det bliver spændende. JEg håber vi er stærke på dødbolde, og kan være heldige med at få et par stykker, ellers har jeg svært ved at se hvordan vi skulle kunne score.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Jeg er nysgerrig. Hvad forventer du at NKada kan bringe fra bænken. Mål? Assist?AaB-Jones skrev: ↑2. feb 2021, 23:42Spændende valg - fint at få Granli ind i midten og i højre forsvarsside, hvor han bedre kan sætte spillet. Thelander fungerede også førhen fint i venstre side af midterforsvaret.
Dejligt at Kakeeto er valgt før Magnus - men førstnævnte skal godt nok løfte niveauet mange procent fra træningskampene, men det har han også vist, at han kan.
Cifuentes er ikke bange for at bringe de unge, selvom det er landets dyreste trup, der kommer på besøg - håber det giver pote. Klitten, Hannesbo og Prica får i hvert fald en god mulighed for at bevise, at de har en fin fremtid på holdet.
Fravalget af Kusk må være taktisk begrundet ift. spillet uden bold. Han skal nok få en vigtig jokerrolle - håber Tom og NKada også kan bringe noget fra bænken. Børstings samarbejde med Pallesen er jeg spændt på - men jeg tror på, at de nok skal få sat sig igennem i den side.
Kom så gutter!![]()
NIN skrev: ↑3. feb 2021, 00:11Jeg er nysgerrig. Hvad forventer du at NKada kan bringe fra bænken. Mål? Assist?AaB-Jones skrev: ↑2. feb 2021, 23:42Spændende valg - fint at få Granli ind i midten og i højre forsvarsside, hvor han bedre kan sætte spillet. Thelander fungerede også førhen fint i venstre side af midterforsvaret.
Kom så gutter!![]()
Modigt valg af Cifuentes. Håber da helt sikkert han har set rigtigt med den start 11’er, må indrømme at jeg synes den ser meget tynd ud.
Kan ikke forstå fravalget af Kusk, han har vel været vores bedste offensive kort i træningskampene
Lige til denne kamp tror jeg det er bedst med rugbrødsspillere. Det bliver en tæt kamp, hvor der skal kriges hele vejen.
Også selvom Kusk, som sædvanlig fristes man til at sige, er bedste offensive kort og har været eneste farlige mand sammen med Hannesbo i træningskampene.
Glæder mig til at se unge Hannesbo og Klitten på backen.