Nej, med bolden efter det første pres, er vi gode nok.
Kamptråd: AaB - Randers FC, 14.02.2021
Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 14.02.2021
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Ibiza Polar
Jeg er nu stadig fortrøstningsfuld. Vi er notorisk ringe mod Randers' fysik.
Lad nu lige kampen sætte sig, inden panikken breder sig herinde.
Sjældent godt indlæg fra Pallesen, og så møder vi den ikke. Æv.
Lad nu lige kampen sætte sig, inden panikken breder sig herinde.
Sjældent godt indlæg fra Pallesen, og så møder vi den ikke. Æv.
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Klassisk Pallesen indlæg!
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
Okay, hvad laver angriberne..
Det er jo det berømte ene gode indlæg fra Pallesen pr hslvsæson der..
Super godt indlæg..
Det er jo det berømte ene gode indlæg fra Pallesen pr hslvsæson der..
Super godt indlæg..
Du citerer forkert. Jeg skrev det ikke ser “så skidt ud”.
Vi laver bestemt fejl men jeg er slet ikke enig i din vurdering.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Altså, vi er da kommet imponerende ud til både FCK og Brøndby. Mere lunken start i dag, men ser efterhånden bedre ud.Dalbjerg skrev: ↑14. feb 2021, 14:14Igen igen igen et AaB hold som slet ikke har ramt spændingsniveauet..
Og det er hele vejen rundt..
Og nå ja.. Pallesen..
Hvor irriterer det mig, at man ikke har gjort noget ved det.. Det er jo ufatteligt, at Inge heller ikke har gjort noget ved det problem..
Man kunne forstå, hvis der sad en 18årig klar, men helt ærligt... One man deep, og så er den mand den dårligste i start 11eren... Suk!!
Rolig nu..ingen panik..Pallesen har lige leveret et godt indlæg og er med fremme. De skal i stedet koncentrere sig om at være til stede inde foran.Dalbjerg skrev: ↑14. feb 2021, 14:14Igen igen igen et AaB hold som slet ikke har ramt spændingsniveauet..
Og det er hele vejen rundt..
Og nå ja.. Pallesen..
Hvor irriterer det mig, at man ikke har gjort noget ved det.. Det er jo ufatteligt, at Inge heller ikke har gjort noget ved det problem..
Man kunne forstå, hvis der sad en 18årig klar, men helt ærligt... One man deep, og så er den mand den dårligste i start 11eren... Suk!!
Vi har ikke hentet en "rigtig" angriber. Det er og bliver en stor mangelvare for os, at vi ikke har en eneste spiller med sine forcer i boksen. Samuelsen har gjort det godt indtil videre men det er mest som deltager i spillet, ikke ved at blive farlig i boksen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Så du måler altså efter, om man har scoret eller har fået mål imod.. Og hvis man ikke har fået mål imod.. Så kan det ikke se skidt ud?Forza skrev: ↑14. feb 2021, 14:20Du citerer forkert. Jeg skrev det ikke der “så skidt ud”.
Det ser jo virkelig skidt ud.. Selv med få lyspunkter i form af nogle chancer..
Ligner som sagt en træningskamp.. Og det er til Randers fordel..
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Andre Rømer kæmper med Nicolai Poulsen om at have attitude som hårde hunde, men er i virkeligheden Superligaens to største cry babies.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Har jeg sagt det? Læs hvad jeg skriver så har du svaret. Dine dommedagsindlæg må du have for dig selv.Dalbjerg skrev: ↑14. feb 2021, 14:23Så du måler altså efter, om man har scoret eller har fået mål imod.. Og hvis man ikke har fået mål imod.. Så kan det ikke se skidt ud?Forza skrev: ↑14. feb 2021, 14:20Du citerer forkert. Jeg skrev det ikke der “så skidt ud”.
------------------------------------------------
-
Hohenhaus Tenne
- 1. div

Ud med kakeeto.
Det er helt tydeligt at vi idag møder et hold der er bedre på næsten alle pladser end os. Vi skal holde stand mod det pres de sætter os under nu og køre det point hjem. Det vil give selvtillid til de næste kampe.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
Stegosaurus
- Allstar

Jep, han skal terrorudskiftes....
Du synes ikke at det ser så skidt ud.. Fordi de har haft to chancer..Forza skrev: ↑14. feb 2021, 14:24Har jeg sagt det? Læs hvad jeg skriver så har du svaret. Dine dommedagsindlæg må du have for dig selv.Dalbjerg skrev: ↑14. feb 2021, 14:23Så du måler altså efter, om man har scoret eller har fået mål imod.. Og hvis man ikke har fået mål imod.. Så kan det ikke se skidt ud?Forza skrev: ↑14. feb 2021, 14:20Du citerer forkert. Jeg skrev det ikke der “så skidt ud”.
Du kan blive ved med at sige at jeg har misforstået dig.. Men det er ikke tilfældet..
Min pointe er, at det er mærkeligt at måle efter om det ser skidt ud, ud fra om man har fået nogle chancer..
Hvis man generelt er bagefter hele tiden, så er det en skidt start, også selvom man har haft et par chancer, fordi sandsynligheden siger, at det ikke går godt, når man generelt er det dårligste hold på banen..
Så giv dog Rømer et kort. Det er jo helt oplagt det der.
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Randers er vel ret beset bare bedre end AaB på samtlige pladser pt. i den her kamp!
Kønsløst, nyttesløst, uintelligent og knoldesparker kedelig indsats efter den første halve time her. Top-6 værdigt er det ikke, ihvertfald
Kønsløst, nyttesløst, uintelligent og knoldesparker kedelig indsats efter den første halve time her. Top-6 værdigt er det ikke, ihvertfald
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
Puha Kakeeto har stort set ikke lavet andet end boldtab og frispark. Han har virkelig ikke fat i meget derinde.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Han er da ikke dårligere end han plejer - erobrer da bolde.
AaB - BIF 13/4 2014