Hajen skrev: ↑30. mar 2021, 19:04
Så hvis jeg går i eks Salling for at købe tøj, og render i den nye elev, der på et tidspunkt må søge hjælp hos en kollega for at besvare mine spørgsmål, skal jeg acceptere en højere pris på varen.....?
Jeg har forlængst "forstået" dit Mette Frederiksen-gen omkring kritik, men det her virker s.. da ikke logisk - er det noget du ved med sikkerhed, eller gisner du ?
Hvorfor i alverden skulle jeg værdige dig et svar, når du skriver sådan en gang bullshit?
Mette Frederiksen-gen ang. kritik?!
Jeg forsøger blot at redegøre for, hvorfor betalingerne i år kan være større end sidste år.
Det er ganske normalt, at klubber hyrer agenter eller mellemmænd til at navigere i et marked hvor de ikke selv er hjemmevant, i.e. Rusland. For at kunne få den højeste pris.
Jack Karadas er fætter og ikke bror til Azar - my bad. Sidstnævnte spillede bl.a. i Portugal, måske fætteren har lært portugisisk, eller har kontakter i Portugal.
Det kan også sagtens være, at der er tale om at agenten har skullet have procenter ved videresalg som ved Bassogog-salget.
Nogen gange skal man have andre agenter indover for at kunne nå de rigtige mennesker.
Andre gange repræsenterer agent både klub og spiller.
Og meget sjældent, så betaler klubberne agenter for scoutingopgaver.