Krisen og nedrykningsspøgelset - mest for bitre debattører
Re: Krisen og nedrykningsspøgelset - mest for bitre debattører
Er det mig der overser noget? Det er en artikel hvor spillerne siger at det er en fed måde at spille på, og det er så en kritik af Cifuentes og tegn på uro.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Ibiza Polar
Helt enig.
Jeg går ud fra, JSJ baserer det på insiderviden, for hvis det tager sit udgangspunkt i artiklen, virker det godt nok som en overfortolkning.
Som så mange andre synes jeg, at der har været et behov for et opgør med kulturen i AaB, og det vil utvivlsomt skabe uro hos dem, der ikke føler sig til rette i den nye kultur. Det skal naturligvis lande et ordentlig sted, men indtil videre har jeg fuld tiltro til projektet.
Det er ikke kun baseret på artiklen, han mener at vide mere, som han ikke kan komme nærmere ind på.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jamen jeg forstår slet ikke det oprindelige tweet. Skal det forstås som, at Cifuentes helst ville spille på én måde, og at truppen har konfronteret ham (eller Inge) hvorefter vi er gået over til noget nyt, som spillerne synes er federe - Men som ikke er Cifuentes egen opfindelse?
Men kan man tolke det ret meget anderledes, end at det er andetsteds i organisationen? Altså, ikke har en døjt med spillere og trænere at gøre.
I så fald er det jo lidt omsonst at diskutere i en trupsammenhæng.
Jeg tror ikke du skal tænke for meget over detjonas386 skrev:Jamen jeg forstår slet ikke det oprindelige tweet. Skal det forstås som, at Cifuentes helst ville spille på én måde, og at truppen har konfronteret ham (eller Inge) hvorefter vi er gået over til noget nyt, som spillerne synes er federe - Men som ikke er Cifuentes egen opfindelse?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg skal ikke lægge noget videre i, at en journalist med AaB som et fokusområde mener at have adgang til insiderviden som bekymrer ham ift klubbens fremtid? Hvad er det så i sidder og diskuterer?Pastorius skrev: ↑12. apr 2021, 15:39Jeg tror ikke du skal tænke for meget over detjonas386 skrev:Jamen jeg forstår slet ikke det oprindelige tweet. Skal det forstås som, at Cifuentes helst ville spille på én måde, og at truppen har konfronteret ham (eller Inge) hvorefter vi er gået over til noget nyt, som spillerne synes er federe - Men som ikke er Cifuentes egen opfindelse?![]()
Og ift det andet tweet; Er det bestyrelsen/den sportslige ledelse han er bekymret over? Jeg synes det er fint man som journalist udtrykker nogle holdninger, men jeg synes godt nok han er noget nærig med både information og generelle overvejelser.
-
Ibiza Polar
Hvilket også er sort snak, når det netop blev fremhævet ved ansættelsen af Cifuentes, at man ansatte en træner, som stod for en bestemt spillestil, men ikke en bestemt formation.jonas386 skrev: ↑12. apr 2021, 15:38Jamen jeg forstår slet ikke det oprindelige tweet. Skal det forstås som, at Cifuentes helst ville spille på én måde, og at truppen har konfronteret ham (eller Inge) hvorefter vi er gået over til noget nyt, som spillerne synes er federe - Men som ikke er Cifuentes egen opfindelse?
Er Simoni ikke det da? Han optræder ret tit i diverse fodboldprogrammer.
Skal vi ikke lige slå fast at simoni ikke er journalist? Han er AaB fan og absolut en stor en af slagsen med mange år på bagen og et kæmpe arbejde lagt i fan miljøet, men absolut ikke journalist.. Han er som os andre bekymret for klubben, uanset om det er truppen eller ledelsen og det reagerer han på..jonas386 skrev: ↑12. apr 2021, 15:41Jeg skal ikke lægge noget videre i, at en journalist med AaB som et fokusområde mener at have adgang til insiderviden som bekymrer ham ift klubbens fremtid? Hvad er det så i sidder og diskuterer?Pastorius skrev: ↑12. apr 2021, 15:39Jeg tror ikke du skal tænke for meget over detjonas386 skrev:Jamen jeg forstår slet ikke det oprindelige tweet. Skal det forstås som, at Cifuentes helst ville spille på én måde, og at truppen har konfronteret ham (eller Inge) hvorefter vi er gået over til noget nyt, som spillerne synes er federe - Men som ikke er Cifuentes egen opfindelse?![]()
Og ift det andet tweet; Er det bestyrelsen/den sportslige ledelse han er bekymret over? Jeg synes det er fint man som journalist udtrykker nogle holdninger, men jeg synes godt nok han er noget nærig med både information og generelle overvejelser.
Manden bag tweetet må jo vide noget, som ingen af os andre ved. Artiklen der refereres til, fortæller intet om en konflikt, nok nærmere tværtimod. At Cifuentes lytter og tager råd fra spillertruppen er fint, men viser desværre også hvor dårligt spillermaterialet er, når de ikke formår at omstille sig taktisk, og heller vil vende tilbage til en mere risikofrit spillestil.
Alle og enhver kan se at det nuværende spillermateriale ikke kan kapere at spille med 4 om bag i, det er vi simpelthen ikke gode nok til. Af vores nuværende forsvarsspillere, er det kun imo Ahlmann og Thelander, som holder niveau til top 4/6, resten er middelmådige.
Alle og enhver kan se at det nuværende spillermateriale ikke kan kapere at spille med 4 om bag i, det er vi simpelthen ikke gode nok til. Af vores nuværende forsvarsspillere, er det kun imo Ahlmann og Thelander, som holder niveau til top 4/6, resten er middelmådige.
Fair nok. Jeg hører bare ofte navnet når snakken går på AaB, så antog han havde en eller anden medierolle til daglig.
Jesper er ølkusk, ikke journalistjonas386 skrev:Jeg skal ikke lægge noget videre i, at en journalist med AaB som et fokusområde mener at have adgang til insiderviden som bekymrer ham ift klubbens fremtid? Hvad er det så i sidder og diskuterer?Pastorius skrev: ↑12. apr 2021, 15:39Jeg tror ikke du skal tænke for meget over detjonas386 skrev:Jamen jeg forstår slet ikke det oprindelige tweet. Skal det forstås som, at Cifuentes helst ville spille på én måde, og at truppen har konfronteret ham (eller Inge) hvorefter vi er gået over til noget nyt, som spillerne synes er federe - Men som ikke er Cifuentes egen opfindelse?![]()
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg tænker, at du måske har forvekslet Jesper med Erik Meier Carlsen.
Ædruelighedens stemme
Han referer ganske rigtigt til en eller anden form for indiderviden som han ikke vil komme nærmere ind på.Salle17 skrev:Manden bag tweetet må jo vide noget, som ingen af os andre ved. Artiklen der refereres til, fortæller intet om en konflikt, nok nærmere tværtimod. At Cifuentes lytter og tager råd fra spillertruppen er fint, men viser desværre også hvor dårligt spillermaterialet er, når de ikke formår at omstille sig taktisk, og heller vil vende tilbage til en mere risikofrit spillestil.
Mit gæt er at han kender en eller to i AaB som ikke synes tingene går i den retning de gerne vil have.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det var faktisk sjovt - så sjovt at jeg faktisk kom til at savne en like-knap på debatsiden.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Er Erik Meier Carlsen AaB fan?Pastorius skrev: ↑12. apr 2021, 16:06Det var faktisk sjovt - så sjovt at jeg faktisk kom til at savne en like-knap på debatsiden.
Nej, en bedrevidende, sur samfundsdebattør der altid selv har set lyset. Nøjagtig ligesom flertallet af os herinde.jonas386 skrev:Er Erik Meier Carlsen AaB fan?Pastorius skrev: ↑12. apr 2021, 16:06Det var faktisk sjovt - så sjovt at jeg faktisk kom til at savne en like-knap på debatsiden.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert