Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)
-
Rockafellar
- 2. div

- Geografisk sted: Munken
- Kontakt:
Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)
Den gode gamle mavesure fornemmelse sig mig at vi taber den her 2-0.
Vi har alle muligheder for at rykke fra i nedrykningsspillet, men fucker det op som sædvanligt
Vi har alle muligheder for at rykke fra i nedrykningsspillet, men fucker det op som sædvanligt
Swing Like God's Own Dick
Den er 100.Rockafellar skrev:Den gode gamle mavesure fornemmelse sig mig at vi taber den her 2-0.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ja sgu da - selvfølgelig bidrager vi til spændingen i nedrykningsspillet. De 3 bundhold vinder og der hele trykkes lidt sammen.Rockafellar skrev: ↑12. apr 2021, 16:19Den gode gamle mavesure fornemmelse sig mig at vi taber den her 2-0.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
vi ryger helt sikkert i problemer. Men det er fandme en kamp vi skal sætte os på. Det er måske den vigtigste kamp pt. Nedrykkerhold der kommer med momentum og AaB der skal kæmpe for enten ikke at rykke ned, eller gå efter livlinen - 7. pladsen. en rigtig 6 points kamp.Maglau skrev: ↑12. apr 2021, 16:55Ja sgu da - selvfølgelig bidrager vi til spændingen i nedrykningsspillet. De 3 bundhold vinder og der hele trykkes lidt sammen.Rockafellar skrev: ↑12. apr 2021, 16:19Den gode gamle mavesure fornemmelse sig mig at vi taber den her 2-0.
Det er fuldstændig bizart at se hvor meget Friis fylder hos én bestemt person. Selv syntes jeg ikke han var en top-træner, så om jeg fatter at han konstant skal nævnes af Marty-mafiaen.
Mon ikke Rufo er ved at være i form? Så kunne han starte i højre side og Hannesbo i venstre.
Kusk er færdig hører jeg på vandrørene, men måske stritter han imod. Han fylder 30 og Inge er igang med en foryngelseskur. Kostede 4,5 mio. i transfer og får en vanvidsløn.
Det må have gjort godt med nogle sejre, så forventer helt klart vi kan slå bundholdet Lyngby.
Håber vi begynder at kunne se mere tydeligt hvordan Cifuentes vil have holdet til at spille.
Mon ikke Rufo er ved at være i form? Så kunne han starte i højre side og Hannesbo i venstre.
Kusk er færdig hører jeg på vandrørene, men måske stritter han imod. Han fylder 30 og Inge er igang med en foryngelseskur. Kostede 4,5 mio. i transfer og får en vanvidsløn.
Det må have gjort godt med nogle sejre, så forventer helt klart vi kan slå bundholdet Lyngby.
Håber vi begynder at kunne se mere tydeligt hvordan Cifuentes vil have holdet til at spille.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Startopstillingen:
Rinne
Pallesen
Thelander
Granli
Ross
Ahlmann
Ferreira
MC
Fossum
Kusk
Samuelsen
Reserver:
Hansen
Børsting
Rufo
Prica
van Weert
Højholt
Hannesbo

Rinne
Pallesen
Thelander
Granli
Ross
Ahlmann
Ferreira
MC
Fossum
Kusk
Samuelsen
Reserver:
Hansen
Børsting
Rufo
Prica
van Weert
Højholt
Hannesbo
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Godt at se et genvalg til MC. Det har han virkelig fortjent. 
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Genvlalg til MCAalborg frederikshavner skrev: ↑12. apr 2021, 18:01Startopstillingen:
Rinne
Pallesen
Thelander
Granli
Ross
Ahlmann
Ferreira
MC
Fossum
Kusk
Samuelsen
Reserver:
Hansen
Børsting
Rufo
Prica
van Weert
Højholt
Hannesbo
![]()
You pay for this?
- doukas
- Allstar

Og så med Thygesen som kommentator. Det bliver en fantastisk aften
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Gætter på en overbevisende 4-1 sejr!
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Ja, ja, det bliver martitikitaki hele vejen.
You pay for this?
Fint af Cifuentes at give genvalg til offensiv-spillerne. Håber vi ser lidt mere fra Samuelsen.
Jeg forstår ikke valget af MC over Højholdt.. En der tæller afleveringer fremad i banen fra hans fødder i dag?
1-2 sejr, Samuelsen og Prica som målscore. Kom så drenge!!

1-2 sejr, Samuelsen og Prica som målscore. Kom så drenge!!
Tre midtstoppere og to defensive midtbanefolk. Hvornår får vi den offensive Cifuentes at se?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg er ikke så imponeret af ham. Teknikken er god men der er intet slutprodukt. Håber han leverer mere på den front. Især hvis vi skal overbevises om han skal hentes permanent.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Stegosaurus
- Allstar

Enig... Han laver da nogle teknisk flotte ting hist og her, men ret beset bliver han bænket når både Kusk og Lucas A. er klar.
Ja, det er rigtigt, beklager. Bortset fra afslutningen en god kamp af AaB, hvor vi endda var uheldige med en af disse VAR-lotterikendelser ved straffesparket for hands.
- doukas
- Allstar

Friis stillede også sådan op nogengange.
10 minutters hyldest af Danmarks bedste reservespiller 
Helt utroligt, at de bliver ved med at køre rundt i det.
Han blev jo bænket under Friis også.
Helt utroligt, at de bliver ved med at køre rundt i det.
Han blev jo bænket under Friis også.