Sådan startede Marti jo også, bare med Kakeeto.
Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)
Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)
Nu har de kørt i den her Kusk sag det sidste lange stykke tid, de kan sgu da ikke blive ved. Hold kæft, hvor er det håbløst haha
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Øhh, nej. Han startede med to midrstoppere og to defensive midtbanefolk.
Ser du kampene?
You pay for this?
Og hvad så?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det er vel meget karakteristisk for den helt elendige sportsjournalistiske standard, som viasat er garant for.
Igen i dag løgne om at Inge og Marti ikke skulle kende til superligaen og derfor havde bedt spillerne om råd til, hvordan der skulle spilles. Fuldstændig håbløst!
-
Ibiza Polar
Hvis vi vil spille med 3 bagi, så er der vel ikke rigtigt noget revolutionerende alternativ til den midtbane? Højholt og Kakeeto er begge samme typer m/forskellige kompetencer, Hiljemark er skadet, og Fossum bliver ringere jo længere tilbage han spiller.
Som jeg ser det, har vi pt. ikke dygtige nok forsvarsspillere til at spille med to dernede, og så er det her et brugbart alternativ. Vi mangler til gengæld virkelig en angriber.
Som jeg ser det, har vi pt. ikke dygtige nok forsvarsspillere til at spille med to dernede, og så er det her et brugbart alternativ. Vi mangler til gengæld virkelig en angriber.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Netop.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Enig. Det er meget defensivt at stille med MC og Pedro foran en 3 back kæde, men hvad er alternativet lige? Der er kun Fossum og han har altså bare været markant bedre længere fremme, må jeg indrømme (jeg talte længe for at han skulle ned på sin ellers naturlige plads).Ibiza Polar skrev: ↑12. apr 2021, 18:53Hvis vi vil spille med 3 bagi, så er der vel ikke rigtigt noget revolutionerende alternativ til den midtbane? Højholt og Kakeeto er begge samme typer m/forskellige kompetencer, Hiljemark er skadet, og Fossum bliver ringere jo længere tilbage han spiller.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- doukas
- Allstar

Stærk start af MC
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Korrekt. Synes bare ikke det giver mening at tale om Marti er defensiv eller offensiv baseret på en opstilling. Ahlmann og Pallesen er mere offensive i 3-4-3, så denne formation er ikke nødvendigvis mere defensiv pga. en stopper mere på banen. Vi kan lægge et bedre pres højt på banen i denne formation.Fromthecradle skrev: ↑12. apr 2021, 18:49Øhh, nej. Han startede med to midrstoppere og to defensive midtbanefolk.
Ser du kampene?
Skidt start...
- doukas
- Allstar

Det kaldes presence.
Og så er hans teknik bare ret ufarlig når han ser langsom. Men lad os håbe han pludselig viser sig som en stjerne. Jeg tvivler dog.Stegosaurus skrev: ↑12. apr 2021, 18:40Enig... Han laver da nogle teknisk flotte ting hist og her, men ret beset bliver han bænket når både Kusk og Lucas A. er klar.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Ibiza Polar
Godt nok en sløj start, hvor vi slet ikke får placeret os rigtigt. Konsekvent en halv meter bagefter.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Nøj hvor vi spiller primitivt med en masse planløst losseri 
Ja, vild langsomForza skrev: ↑12. apr 2021, 19:07Og så er hans teknik bare ret ufarlig når han ser langsom. Men lad os håbe han pludselig viser sig som en stjerne. Jeg tvivler dog.Stegosaurus skrev: ↑12. apr 2021, 18:40Enig... Han laver da nogle teknisk flotte ting hist og her, men ret beset bliver han bænket når både Kusk og Lucas A. er klar.