Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)
Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)
Hvad helvede laver de ?
Hold da kæft det er en kæmpe træner aktion med de udskiftninger..det ændrede da lige hele kampen.
Farvel cifuentes..du er ikke god nok!
Hold da kæft det er en kæmpe træner aktion med de udskiftninger..det ændrede da lige hele kampen.
Farvel cifuentes..du er ikke god nok!
-
Ibiza Polar
På begge deres mål stopper Pallesen op på kanten af feltet og kigger på resten.
Han er så vag.
Han er så vag.
-
OrkSatme
- 2. div

- Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell
Det er vildt at vores eneste offensive kort er at losse en lang bold frem og så håbe på det bedste. Satme godt nok en ucharmerende tilgang til spillet.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Vi spiller helt uden pres på midtbanen. Vi er en kilometer væk fra Lyngby og de har al tid i verden til at finde en fri medspiller.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Vi har simpelthen et tre-mandsmidterforsvar, og på et standard opspil, der ender de op med at være på den samme sidde af straffesparkspletten, resulterende i en helt fri mand i det lille felt..
Det er jo en skandale
Det er jo en skandale
Det er helt vildt... Vi er så piv ringe igen igen.
Det er bare elendigt arbejde af sportschef, træner og trup. Længere er den ikke.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Cifuentes skal ud - han har helt grundlæggende fra start været en skandale for AaB ..
Vi blir kørt rundt på røv og albuer og vores spil virker overhovedet ik.. i alle hans kampe har vi haft få minutter i alt hvor noget har fungeret.
Men der er intet ser virker.
Og alle tilhængere af cifuentes må gerne slagte mig. Synes han er en skandale
Vi blir kørt rundt på røv og albuer og vores spil virker overhovedet ik.. i alle hans kampe har vi haft få minutter i alt hvor noget har fungeret.
Det er decideret pinligt. Håber snart at der er nogle der vågner op i ledelsen.
??????
Det er pinligt så mange chancer vi giver væk i løbet af en kamp mod mægtige lyngby.
16-6 i afslutninger, ny træner tak
16-6 i afslutninger, ny træner tak
-
Johnnygogo
- Drenge

Haha som Thygesen korrekt siger så spiller Lyngby som vi havde regnet med at Cifuentrs fik os til at spille.
Hvornår blev Lyngbys træner ansat?
Hvornår blev Lyngbys træner ansat?
Vi er i en liga med 11 andre hold. Hvordan kan alle andre hold - og nu til aften ligaens fattigste klub - stille med meget mere solide forsvar, meget bedre boldomgang, meget mere vilje og gejst? Jeg forstår det simpelthen ikke. Er alle Lyngbys spillere vold-dopede eller hvad sker der?!?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Vi bliver SKILT af. Vel og mærke af det næst dårligste hold i ligaen!
Hold kæft der skal ske ting og sager på Hornevej!!! ALT sejler!!!!
Hold kæft der skal ske ting og sager på Hornevej!!! ALT sejler!!!!
Det er simpelthen håbløst trænerarbejde.... den centrale midtbane har sejlet i 70 minutter uden der bliver ændret noget
Marti har IKKE imponeret so far
Marti har IKKE imponeret so far
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Det har været ret jammerligt i nogle år.
Kedeligt under hesten
Kedelig under søndergaard
Kedeligt under friis
Kedeligt under cifuentes
Fucking svagpisser mentalitet. Manglende cujones og på trods af mange taktiske retninger, så har den flok tøser stort set ikke leveret fed fodbold underholdning i en håndfuld år.
Det er så nemt at pege fingre af trænere, direktører eller kantine damen, men vi kan simpelthen ikke få noget ud af denne her trup.
Skil hele pisset ad og Start forfra. Det er pisse ligegyldigt om vi har José eller pep på linjen.
Kedeligt under hesten
Kedelig under søndergaard
Kedeligt under friis
Kedeligt under cifuentes
Fucking svagpisser mentalitet. Manglende cujones og på trods af mange taktiske retninger, så har den flok tøser stort set ikke leveret fed fodbold underholdning i en håndfuld år.
Det er så nemt at pege fingre af trænere, direktører eller kantine damen, men vi kan simpelthen ikke få noget ud af denne her trup.
Skil hele pisset ad og Start forfra. Det er pisse ligegyldigt om vi har José eller pep på linjen.
-
Nitten
- Landshold

- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
Hvorfor er det at vi ikke kan fighte ligesom lyngby ?
Jamen velkommen i nedryknings gyseren.. Alle andre resultater var med AaB. men som altid smider de det væk..
Jeg har været medlem siden 1972.
Og vil ikke mere.
Jeg har været medlem siden 1972.
Og vil ikke mere.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Så kommer der spansk magi på banen.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Selvfølgelig skal han ud, det kan der ikke være to meninger om, Carit Falk fra Lyngby er et god bud på afløserenbaresi skrev: ↑12. apr 2021, 20:28Cifuentes skal ud - han har helt grundlæggende fra start været en skandale for AaB ..
AaB - the Nordic gateway to Europe