hvi vi skal i eruopa er det et mirakel
Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)
Sæsonens mest ufortjente point. I alle DBU's rækker.
Denne Carit Etlar virker til virkelig at have fået vendt bøtten hos et pivringe hold. De kørte os jo ud på røv og albuer.
Cifuentes har vist ikke fået vendt nogen bøtte. Er der overhovedet nogen bøtte at vende?
Denne Carit Etlar virker til virkelig at have fået vendt bøtten hos et pivringe hold. De kørte os jo ud på røv og albuer.
Cifuentes har vist ikke fået vendt nogen bøtte. Er der overhovedet nogen bøtte at vende?
Ædruelighedens stemme
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Omvendt ville det også være mærkeligt at sige, at han slet ikke har fået sat sit aftryk endnu og er dybt utilfreds med indsatsen. Så kunne han jo ligeså godt rette pistolen mod sig selv. Nu laver han en "spansk Thomas Frank", hvor han prøver at købe tid med en proceslignende udtalelse.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Han står noteret for samme pointsnit som sin forgængers første sæson, så det er ikke helt korrekt.Fromthecradle skrev: ↑12. apr 2021, 21:27Og meget gerne med en ny mand på bænken - aldrig har nogen famlet så meget som Cifuentes.
Desuden skifter vi med garanti ikke træner 4 gange på samme sæson.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Vanvittigt vi ikke taber. Havde været meget fortjent.
Er virkelig bekymret for vores hold. Synes kun det går dem forkerte vej med Cifuentes en del heldige point til trods.
Havde en helt anden følelse under Friis.
Håber ikke rygterne om oprør er rigtige. Den slags er altid giftige.
Er virkelig bekymret for vores hold. Synes kun det går dem forkerte vej med Cifuentes en del heldige point til trods.
Havde en helt anden følelse under Friis.
Håber ikke rygterne om oprør er rigtige. Den slags er altid giftige.
Det jeg høre er..Pastorius skrev: ↑12. apr 2021, 21:17Inge virker ikke som en mand, der lader spillerne bestemme, hvem de vil trænes af.
Selvfølgelig bliver han ikke fyret - det skal gå meget galt, hvis han bliver det i efterårssæsonen.
Der er spillere der ikke kan li den nye kontante stil fra Inge, og li MC´s måde at håndtere truppen på. Der bliver stillet større krav.
Der er spillere der aktivt arbejder imod klubben (jeg gider ikke nævne de navne jeg har hørt da det bare er et rygte).
Der er spillere der står bag MC og Inge.
og nej dem der arbejder imod, er ike reserve spillere.. de var på holdet idag..
Men det hele tyder på for mig at AaB problem igennem de sidste 20 år har været at stemningen omkring AaB har været for slap, for hygsom og ikke konkurence præget nok. pånær under nogle trænere... fælles for det var alle 3 gange forsøgte spilleren at få træneren fyret.
Lyngby har alle dage haft et hold proppet med teknisk dygtige spillere, med både fart og flair. Når de ruller sig ud, så er de på top-top niveau. Vi har simpelthen for få spillere der har det påkrævede tekniske niveau.
-
R Rosenberg
- Allstar

Men spillet er sygt meget ringere og spillerne sejler. Det var elendigt under Friis, det var elendigt under Wieghorst, men jeg husker ikke at have set et AaB så konsekvent ringe i mange, mange år.Julgranen skrev: ↑12. apr 2021, 21:34Han står noteret for samme pointsnit som sin forgængers første sæson, så det er ikke helt korrekt.Fromthecradle skrev: ↑12. apr 2021, 21:27Og meget gerne med en ny mand på bænken - aldrig har nogen famlet så meget som Cifuentes.
Ædruelighedens stemme
Oprør var der også under Friis. Inge reddede ham i første omgang ved at fjerne hans assistenter, og sætte Würtz i assistent-rollen.
Men følelsen under Friis (hvis den nogensinde indtraf) kom først efter 1,5 år. Vi ledte efter den rigtige formation i halvanden sæson, og blev båret igennem af Kusk og Lucas.
Første sæson under Friis: Pointsnit på 1,18
Hidtidige snit under Cifuentes: 1,18
Vi er simpelthen nødt til at holde fast her. Hvem vil binde an os, hvis vi pludselig begynder at panikhandle max.? Der arbejdes på de indre linier på at forandre AaB.
-
R Rosenberg
- Allstar

Men Lyngby ligger jo til nedrykning. Ergo er de ikke gode nok. Jeg kan så bare konstatere, at der virkelig er sket noget med det hold efter trænerskifte. Modsat i AaB.
Ædruelighedens stemme
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Tvivler jeg også på - 3 skift vil være nok.Julgranen skrev: ↑12. apr 2021, 21:34Han står noteret for samme pointsnit som sin forgængers første sæson, så det er ikke helt korrekt.Fromthecradle skrev: ↑12. apr 2021, 21:27Og meget gerne med en ny mand på bænken - aldrig har nogen famlet så meget som Cifuentes.
You pay for this?
Det med at der bliver stillet store krav og alle ikke har lige let ved at leve med det har jeg også hørt. Og ærlig talt har klubben længe skreget på, at der blev sparket til dem. Venneklubben er hyggelig og alle har det sjovt, men jeg synes det er fint at man stiller krav.gravballe skrev: ↑12. apr 2021, 21:36Det jeg høre er..Pastorius skrev: ↑12. apr 2021, 21:17Inge virker ikke som en mand, der lader spillerne bestemme, hvem de vil trænes af.
Selvfølgelig bliver han ikke fyret - det skal gå meget galt, hvis han bliver det i efterårssæsonen.
Der er spillere der ikke kan li den nye kontante stil fra Inge, og li MC´s måde at håndtere truppen på. Der bliver stillet større krav.
Der er spillere der aktivt arbejder imod klubben (jeg gider ikke nævne de navne jeg har hørt da det bare er et rygte).
Men det hele tyder på for mig at AaB problem igennem de sidste 20 år har været at stemningen omkring AaB har været for slap, for hygsom og ikke konkurence præget nok. pånær under nogle trænere... fælles for det var alle 3 gange forsøgte spilleren at få træneren fyret.
Jeg har dog ikke hørt det med at nogen modarbejder klubben. Hvis det er tilfældet bør de være færdige i klubben.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Hvordan arbejder de mod klubben?gravballe skrev: ↑12. apr 2021, 21:36Det jeg høre er..Pastorius skrev: ↑12. apr 2021, 21:17Inge virker ikke som en mand, der lader spillerne bestemme, hvem de vil trænes af.
Jeg er enig i, at man er nødt til at holde fast. Derfor er historierne om, at man har bøjet af for pres fra spillerne også rigtig bekymrende, og Cifuentes står ikke ligefrem og ligner en mand som har overskud i jobbet.Julgranen skrev: ↑12. apr 2021, 21:42Oprør var der også under Friis. Inge reddede ham i første omgang ved at fjerne hans assistenter, og sætte Würtz i assistent-rollen.
Men følelsen under Friis (hvis den nogensinde indtraf) kom først efter 1,5 år. Vi ledte efter den rigtige formation i halvanden sæson, og blev båret igennem af Kusk og Lucas.
Første sæson under Friis: Pointsnit på 1,18
Hidtidige snit under Cifuentes: 1,18
Vi er simpelthen nødt til at holde fast her. Hvem vil binde an os, hvis vi pludselig begynder at panikhandle max.? Der arbejdes på de indre linier på at forandre AaB.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Så husker du bare som du vil huske. Tilbage til da AaB glippe slutspillet under Friis, du ved.. der hvor han ikke magte at fortælle dem man skulle lave et mål mere, og spillerne bare gik rundt og holdte på bolden for at undgå at få et mål imod sig..R Rosenberg skrev: ↑12. apr 2021, 21:38Men spillet er sygt meget ringere og spillerne sejler. Det var elendigt under Friis, det var elendigt under Wieghorst, men jeg husker ikke at have set et AaB så konsekvent ringe i mange, mange år.Julgranen skrev: ↑12. apr 2021, 21:34Han står noteret for samme pointsnit som sin forgængers første sæson, så det er ikke helt korrekt.Fromthecradle skrev: ↑12. apr 2021, 21:27Og meget gerne med en ny mand på bænken - aldrig har nogen famlet så meget som Cifuentes.
Der var AaB langt forand de andre i nedryknings spillet, men smed alle en masse point væk på ugidelig indstilling og elendigt spil. Først da man var ved at komme i problemer tog man sig sammen og vandt 2 kampe, for der efter at spille en elendig kamp imod Randers om kampen for Europa.. Ork jo der har været masser af elendigt spil under Friis, også spil der var lige så dårligt som idag.
Han sætter jo bare den samme plade på uanset hvad han bliver spurgt om. De samme floskler. Hvis han taler til spillerne med samme energiforladt attitude så tro da pokker, at det kører som det gør.
AaB - the Nordic gateway to Europe
Du ved ved ikke at være loyal over for sin arbejds plads, at arbejde imod trænerens ideer, bevist sørge for der er en dårlig stemning osv osv. Har du aldrig været på en arbejds plads, og set hvordan få personer kan trække et helt team ned?Mephisto2 skrev: ↑12. apr 2021, 21:45Hvordan arbejder de mod klubben?gravballe skrev: ↑12. apr 2021, 21:36Det jeg høre er..
Det er helt fint med mig at der stilles større krav, men det skal der så også stilles til Inge og Cifuentes. Førstnævnte har ikke haft et godt første år på transfermarkedet, og sidstnævnte har pånær et par enkelte gode halvlege hist og her slet ikke fået sat et fungerende fodboldhold sammen. Vi har fået nogle heldige, tiltrængte point på det seneste, men præstationer er stadig stærkt bekymrende.Forza skrev: ↑12. apr 2021, 21:43Det med at der bliver stillet store krav og alle ikke har lige let ved at leve med det har jeg også hørt. Og ærlig talt har klubben længe skreget på, at der blev sparket til dem. Venneklubben er hyggelig og alle har det sjovt, men jeg synes det er fint at man stiller krav.gravballe skrev: ↑12. apr 2021, 21:36Det jeg høre er..
Jeg har dog ikke hørt det med at nogen modarbejder klubben. Hvis det er tilfældet bør de være færdige i klubben.
Når nu nedrykning bør være spå sikker afstand, så skal Cifuentes selvfølgelig have sæsonen ud. Men så skal der langt mere kvalitet i arbejdet til sommer fra de to. Hold op jeg glæder mig til denne sommerpause.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Cifuentes har sagt fra dag 1, at han er meget inddragende som træner. Læser du nogle af de ældre interviews med ham på spansk, så lyser det ud af ham at han lytter meget til sine spillere.
Hvis de i fællesskab har fundet frem til at det er det der skal til for at få resultater nu og her, så er det vel fair nok. Helt normalt trænerarbejde.