Præcis. Det er ikke noget unaturligt i at der er utilfredshed. Det eneste der kan tage broden af uenigheder er at få spillet til at glide.Prica22 skrev:Nu er det vel heller ikke vildere? Der er lidt utilfredshed i truppen, blandt nogle spillere, er vel det de fleste med kilder skriver. Det er da meget normalt, når tingene ikke kører helt. Og så giver det altså bare lidt mere opmærksomhed, at tage den liiiige til grænsen.gravballe skrev: ↑14. apr 2021, 13:10Præcis. Han skrev til mig flere dage før det blev offenligt at nomvete kom til AaB.. via et bestyrelse medlem...Julgranen skrev: ↑14. apr 2021, 12:44Hæhæ, det var også ham der fik afsløret kilden til en del af det han bragte herind - og noget var vist rigtigt nok. Et bestyrelsesmedlem, som dog ikke længere er i bestyrelsen.Hanga skrev: ↑14. apr 2021, 12:34Det er mange mange år siden. Som jeg husker det, var det noget omkring at Stenild var meget utilfreds og at Ene og andre i truppen skulle have fortalt JSJ et eller andet derom. Han endte med at måtte trække i land. Han var en meget aktiv bruger herinde. Selvom hans stoppede herinde for 10 år siden er han stadig brugeren med femte flest antal indlæg.
Jeg synes ikke det er så relevant nu. Om ikke andet vil jeg da forvente at han har lært af det, især med hans position nu som Viasats go to guy for et AaB fan perspektiv.
Men som jeg husker det, har der været flere fejlskud efterfølgende fra ham, og flere små usandheder som han har trukket i land.. Men det er vel 10 år siden snart, så der er vel ingen grund til at bruge en masse energi på det. Men jeg vil ikke tro på hans ord, da han mig bekendt har skrevet flere ting på twitter der aldrig skete.
Krisen og nedrykningsspøgelset - mest for bitre debattører
Re: Krisen og nedrykningsspøgelset - mest for bitre debattører
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det er faktisk fed læsning, også udover den sag.Buzz Killington skrev: ↑14. apr 2021, 13:43Jeg kender ham ikke. Og jeg aner ikke om han har ændret sig siden. Men episoden der blev henvist til handlede om decideret opdigtede samtaler med spillerne. Debatsiden sletter desværre indlæg/tråde der er inaktive, men der er nogle der har skrevet et speciale i et eller andet gøglerfag, hvor de bringer lidt om det her:Prica22 skrev: ↑14. apr 2021, 12:36Det har du nok ret i, var bare nysgerrig. Ser ikke Simoni som utroværdig, omend at hans meninger ofte skinner igennem, i de ting han skriver - som det også gør hos alle andre.Hanga skrev: ↑14. apr 2021, 12:34Det er mange mange år siden. Som jeg husker det, var det noget omkring at Stenild var meget utilfreds og at Ene og andre i truppen skulle have fortalt JSJ et eller andet derom. Han endte med at måtte trække i land.Prica22 skrev: ↑14. apr 2021, 12:29Hvad handler det om? Og hvor kan man læse de tråde?Buzz Killington skrev: ↑14. apr 2021, 10:50Såfremt der er tale om den tidligere meget aktive bruger herinde - JSJ - så er der fortilfælde hvor han er blevet afsløret i at lyve om kendskab til truppen. En sag der gjorde han forsvandt helt fra debatten. Så måske han bare gør sig interessant på andres bekostning igen.![]()
Jeg synes ikke det er så relevant nu. Om ikke andet vil jeg da forvente at han har lært af det, især med hans position nu som Viasats go to guy for et AaB fan perspektiv.
Fra JSJHvorefter juntaen kom med følgende dementi:Ja nu har jeg jo så den fornøjelse, at være kammerat med Ene og PK og på baggrund af det, mulighed for, at få lidt intern viden, og jeg har da også spurgt til dagens kamp og Stenild. Ene var hård og kontant og sagde, at det var bare ikke godt, og det jo desværre ikke var første gang. PK var mere tilbageholdende ‐ Han sagde direkte på mit spørgsmål om Stenild ‐ Jamen du kender ham jo, der er ikke så meget andet at sige til det, desværre. ‐ Det syntes jeg sgu siger en hel del.”
Igen, jeg bringer bare hvad der blev skrevet. Folk må selv vurdere om 10 år ar tid nok.I forhold til indlægget om Thomas Enevoldsens og Patrick Kristensens kommentarer om Kenneth Stenild, er vi blevet kontaktet og gjort bekendt med, at de to navngivne spillere ikke har været i kontakt med JSJ, hvorfor indlægget må stå for egen regning.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
For mig er den sag ret åbenlys: Det er givetvis rigtigt, at JSJ har talt med Enevoldsen og PK, men de kan naturligvis ikke have siddende på sig, at de har trashtalket en holdkammerat. Derfor bliver det dementeret, og JSJ står tilbage med en sønderskudt troværdighed.Buzz Killington skrev: ↑14. apr 2021, 13:43Jeg kender ham ikke. Og jeg aner ikke om han har ændret sig siden. Men episoden der blev henvist til handlede om decideret opdigtede samtaler med spillerne. Debatsiden sletter desværre indlæg/tråde der er inaktive, men der er nogle der har skrevet et speciale i et eller andet gøglerfag, hvor de bringer lidt om det her:Prica22 skrev: ↑14. apr 2021, 12:36Det har du nok ret i, var bare nysgerrig. Ser ikke Simoni som utroværdig, omend at hans meninger ofte skinner igennem, i de ting han skriver - som det også gør hos alle andre.Hanga skrev: ↑14. apr 2021, 12:34Det er mange mange år siden. Som jeg husker det, var det noget omkring at Stenild var meget utilfreds og at Ene og andre i truppen skulle have fortalt JSJ et eller andet derom. Han endte med at måtte trække i land.Prica22 skrev: ↑14. apr 2021, 12:29Hvad handler det om? Og hvor kan man læse de tråde?Buzz Killington skrev: ↑14. apr 2021, 10:50Såfremt der er tale om den tidligere meget aktive bruger herinde - JSJ - så er der fortilfælde hvor han er blevet afsløret i at lyve om kendskab til truppen. En sag der gjorde han forsvandt helt fra debatten. Så måske han bare gør sig interessant på andres bekostning igen.![]()
Fra JSJHvorefter juntaen kom med følgende dementi:Ja nu har jeg jo så den fornøjelse, at være kammerat med Ene og PK og på baggrund af det, mulighed for, at få lidt intern viden, og jeg har da også spurgt til dagens kamp og Stenild. Ene var hård og kontant og sagde, at det var bare ikke godt, og det jo desværre ikke var første gang. PK var mere tilbageholdende ‐ Han sagde direkte på mit spørgsmål om Stenild ‐ Jamen du kender ham jo, der er ikke så meget andet at sige til det, desværre. ‐ Det syntes jeg sgu siger en hel del.”
Igen, jeg bringer bare hvad der blev skrevet. Folk må selv vurdere om 10 år ar tid nok.I forhold til indlægget om Thomas Enevoldsens og Patrick Kristensens kommentarer om Kenneth Stenild, er vi blevet kontaktet og gjort bekendt med, at de to navngivne spillere ikke har været i kontakt med JSJ, hvorfor indlægget må stå for egen regning.
Det er så fuldstændig idiotisk, at JSJ ikke har nok fingerspidsfornemmelse til at vurdere, at han selvfølgelig ikke skal viderebringe sådan en samtale.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Den var måske bedst at sende afsted med en anonym afsender.. Men fornemmer da også, at han er mere påpasselig/lukket om de ting han hører nu.Gnu skrev: ↑14. apr 2021, 14:26For mig er den sag ret åbenlys: Det er givetvis rigtigt, at JSJ har talt med Enevoldsen og PK, men de kan naturligvis ikke have siddende på sig, at de har trashtalket en holdkammerat. Derfor bliver det dementeret, og JSJ står tilbage med en sønderskudt troværdighed.Buzz Killington skrev: ↑14. apr 2021, 13:43Jeg kender ham ikke. Og jeg aner ikke om han har ændret sig siden. Men episoden der blev henvist til handlede om decideret opdigtede samtaler med spillerne. Debatsiden sletter desværre indlæg/tråde der er inaktive, men der er nogle der har skrevet et speciale i et eller andet gøglerfag, hvor de bringer lidt om det her:Prica22 skrev: ↑14. apr 2021, 12:36Det har du nok ret i, var bare nysgerrig. Ser ikke Simoni som utroværdig, omend at hans meninger ofte skinner igennem, i de ting han skriver - som det også gør hos alle andre.Hanga skrev: ↑14. apr 2021, 12:34Det er mange mange år siden. Som jeg husker det, var det noget omkring at Stenild var meget utilfreds og at Ene og andre i truppen skulle have fortalt JSJ et eller andet derom. Han endte med at måtte trække i land.Prica22 skrev: ↑14. apr 2021, 12:29Hvad handler det om? Og hvor kan man læse de tråde?Buzz Killington skrev: ↑14. apr 2021, 10:50
Såfremt der er tale om den tidligere meget aktive bruger herinde - JSJ - så er der fortilfælde hvor han er blevet afsløret i at lyve om kendskab til truppen. En sag der gjorde han forsvandt helt fra debatten. Så måske han bare gør sig interessant på andres bekostning igen.![]()
Det er så fuldstændig idiotisk, at JSJ ikke har nok fingerspidsfornemmelse til at vurdere, at han selvfølgelig ikke skal viderebringe sådan en samtale.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det er selvfølgelig også en mulighed. I så fald må det ha' været en dobbelt pinlig affære for afsenderen. Hold da kæft.Gnu skrev: ↑14. apr 2021, 14:26For mig er den sag ret åbenlys: Det er givetvis rigtigt, at JSJ har talt med Enevoldsen og PK, men de kan naturligvis ikke have siddende på sig, at de har trashtalket en holdkammerat. Derfor bliver det dementeret, og JSJ står tilbage med en sønderskudt troværdighed.Buzz Killington skrev: ↑14. apr 2021, 13:43Jeg kender ham ikke. Og jeg aner ikke om han har ændret sig siden. Men episoden der blev henvist til handlede om decideret opdigtede samtaler med spillerne. Debatsiden sletter desværre indlæg/tråde der er inaktive, men der er nogle der har skrevet et speciale i et eller andet gøglerfag, hvor de bringer lidt om det her:Prica22 skrev: ↑14. apr 2021, 12:36Det har du nok ret i, var bare nysgerrig. Ser ikke Simoni som utroværdig, omend at hans meninger ofte skinner igennem, i de ting han skriver - som det også gør hos alle andre.Hanga skrev: ↑14. apr 2021, 12:34Det er mange mange år siden. Som jeg husker det, var det noget omkring at Stenild var meget utilfreds og at Ene og andre i truppen skulle have fortalt JSJ et eller andet derom. Han endte med at måtte trække i land.Prica22 skrev: ↑14. apr 2021, 12:29Hvad handler det om? Og hvor kan man læse de tråde?Buzz Killington skrev: ↑14. apr 2021, 10:50
Såfremt der er tale om den tidligere meget aktive bruger herinde - JSJ - så er der fortilfælde hvor han er blevet afsløret i at lyve om kendskab til truppen. En sag der gjorde han forsvandt helt fra debatten. Så måske han bare gør sig interessant på andres bekostning igen.![]()
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
R Rosenberg
- Allstar

Helt enig. Dejligt med rygter fra Hornevej, og jeg betvivler heller ikke, at historien var sand. Men satme ikke smart, at man ikke kan stække sin trang til at sole sig i sine venskaber.Gnu skrev: ↑14. apr 2021, 14:26For mig er den sag ret åbenlys: Det er givetvis rigtigt, at JSJ har talt med Enevoldsen og PK, men de kan naturligvis ikke have siddende på sig, at de har trashtalket en holdkammerat. Derfor bliver det dementeret, og JSJ står tilbage med en sønderskudt troværdighed.Buzz Killington skrev: ↑14. apr 2021, 13:43Jeg kender ham ikke. Og jeg aner ikke om han har ændret sig siden. Men episoden der blev henvist til handlede om decideret opdigtede samtaler med spillerne. Debatsiden sletter desværre indlæg/tråde der er inaktive, men der er nogle der har skrevet et speciale i et eller andet gøglerfag, hvor de bringer lidt om det her:Prica22 skrev: ↑14. apr 2021, 12:36Det har du nok ret i, var bare nysgerrig. Ser ikke Simoni som utroværdig, omend at hans meninger ofte skinner igennem, i de ting han skriver - som det også gør hos alle andre.Hanga skrev: ↑14. apr 2021, 12:34Det er mange mange år siden. Som jeg husker det, var det noget omkring at Stenild var meget utilfreds og at Ene og andre i truppen skulle have fortalt JSJ et eller andet derom. Han endte med at måtte trække i land.Prica22 skrev: ↑14. apr 2021, 12:29Hvad handler det om? Og hvor kan man læse de tråde?Buzz Killington skrev: ↑14. apr 2021, 10:50
Ædruelighedens stemme
Jeg er overbevist om at nedrykning ikke bliver et tema for os, men derfor vil en sejr over OB stadig lune og vel endegyldigt sparke den frygt til hjørne.
Horsens er stort set døde og begravet, men hvem tager den anden plads? Tror ikke det bliver Lyngby, de er godt kørende og henter masser af point! Så nitten skal vel trækkes mellem Vejle og Sønderjyske - lige pt tror jeg Sønderjyske klarer skærerne, mens Vejle må ned. Hvad er jeres forudsigelser?
Horsens er stort set døde og begravet, men hvem tager den anden plads? Tror ikke det bliver Lyngby, de er godt kørende og henter masser af point! Så nitten skal vel trækkes mellem Vejle og Sønderjyske - lige pt tror jeg Sønderjyske klarer skærerne, mens Vejle må ned. Hvad er jeres forudsigelser?
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
At vores "bedste" kamp har været mod Vejle, så de er nok det dårligste hold udover Horsens. Og så kender de efterhånden også vejen. Så Vejle tager turen igen.FlemmingG skrev: ↑18. apr 2021, 16:14Jeg er overbevist om at nedrykning ikke bliver et tema for os, men derfor vil en sejr over OB stadig lune og vel endegyldigt sparke den frygt til hjørne.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Det eneste tema er at sikre 7. pladsen hvilket i den grad bør være muligt, hvis vi besejrer fynboerne på onsdag så ser det godt ud i forhold til at sikre 7. pladsen.FlemmingG skrev: ↑18. apr 2021, 16:14Jeg er overbevist om at nedrykning ikke bliver et tema for os, men derfor vil en sejr over OB stadig lune og vel endegyldigt sparke den frygt til hjørne.
Lyngby BK og AC Horsens rykker ud og bliver erstattet af Viborg FF og Silkeborg IF
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg tror egentligt ikke at Lyngby overlever, alene fordi der ikke skal meget til at flytte tingene den anden vej og punktere tingene for et hold der kæmper sådan. Og de kæmper med at alle hold der ikke hedder Horsens, kan stille sig tilfreds med et point imod dem, hvis den står lige et stykke hen i kampen. De har allerede spillet 2 ud af 3 X'er. Selvom det ligner at SønderjyskE er det dårligste hold pt. så kan en enkelt dårlig kamp på onsdag vælte en masse for dem, udover at SE vil være mere end tilfredse med et point.FlemmingG skrev: ↑18. apr 2021, 16:14Jeg er overbevist om at nedrykning ikke bliver et tema for os, men derfor vil en sejr over OB stadig lune og vel endegyldigt sparke den frygt til hjørne.
Vi er ikke 100% ude af faren endnu, selvom der reelt er 9 point ned til Lyngby med vores +målscore med 21 point at spille om, og selvom vi har 2 af de 7 kampe mod et Horsens hold, der kun virker til at dukke op i hver anden kamp. Men en sejr mod OB vil vel formentligt sikre os, nøglen for alle holdene er at tage point, så vi kommer til at se mange X'er, fordi en sejr rykker meget.
NåBuzz Killington skrev: ↑18. apr 2021, 16:50At vores "bedste" kamp har været mod Vejle, så de er nok det dårligste hold udover Horsens. Og så kender de efterhånden også vejen. Så Vejle tager turen igen.FlemmingG skrev: ↑18. apr 2021, 16:14Jeg er overbevist om at nedrykning ikke bliver et tema for os, men derfor vil en sejr over OB stadig lune og vel endegyldigt sparke den frygt til hjørne.
Det bliver spændende - lyngby balancerer på et knivsæg og der skal ikke mange dårlige kampe til før de er hægtet af. Men på den anden side er de nu i den situation at de selv kan afgøre deres skæbne med 4 og 5 point op til Sdr jysk og OB som de har to kampe imod.FlemmingG skrev: ↑18. apr 2021, 16:14Jeg er overbevist om at nedrykning ikke bliver et tema for os, men derfor vil en sejr over OB stadig lune og vel endegyldigt sparke den frygt til hjørne.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Jeg tror, Lyngby overhaler Vejle. Det kunne selvfølgelig være endnu mere morsomt hvis de overhaler OB...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Nej, man skal ikke undervurdere den forandrede dynamik, der findes i disse slutspil, og de mange 6 point - kampe, der er tale om. Det er reelt kun opgørene mod Horsens, der ikke er 6 point - kampe.Gentleman Finn skrev: ↑18. apr 2021, 17:01Jeg tror egentligt ikke at Lyngby overlever, alene fordi der ikke skal meget til at flytte tingene den anden vej og punktere tingene for et hold der kæmper sådan. Og de kæmper med at alle hold der ikke hedder Horsens, kan stille sig tilfreds med et point imod dem, hvis den står lige et stykke hen i kampen. De har allerede spillet 2 ud af 3 X'er. Selvom det ligner at SønderjyskE er det dårligste hold pt. så kan en enkelt dårlig kamp på onsdag vælte en masse for dem, udover at SE vil være mere end tilfredse med et point.FlemmingG skrev: ↑18. apr 2021, 16:14Jeg er overbevist om at nedrykning ikke bliver et tema for os, men derfor vil en sejr over OB stadig lune og vel endegyldigt sparke den frygt til hjørne.
Vi er ikke 100% ude af faren endnu, selvom der reelt er 9 point ned til Lyngby med vores +målscore med 21 point at spille om, og selvom vi har 2 af de 7 kampe mod et Horsens hold, der kun virker til at dukke op i hver anden kamp. Men en sejr mod OB vil vel formentligt sikre os, nøglen for alle holdene er at tage point, så vi kommer til at se mange X'er, fordi en sejr rykker meget.
Jeg har flere gange og ganske lidenskabeligt angrebet slutspilsmodellen; jeg må dog være ærlig og sige, at nedrykningsspillet i år er en mere spændende omgang end de to Mickey Mouse - slutspil, som AaB tidligere har været en del af, og som i praksis ikke var andet end træningskampe. Den følelse sidder jeg ikke med her. Det har afgjort været en fordel af slippe af med den byge af underlige placeringskampe, som kendetegnede nedrykningsspillet tidligere; om end jeg savner den absolut fedeste nyskabelse, som slutspilsmodellen har budt på; nemlig play off - kampene mellem Superliga/1.division - hold da kæft, de var spændende.
Man kunne jo have gjort dette slutspil endnu vildere ved en play off - kamp mellem nr. 10 i Superligaen og nr. 3 i 1. division.
SÅ ville du omvendt havde tre ude af seks hold der kunne rykke ud. Det ville give alt for kortsigtede prioriteringer og for mange røvsyge kampe. Jeg så dog gerne, at nr. 11 skulle spille play off mod nr. 2Hovedet skrev: ↑18. apr 2021, 23:55Nej, man skal ikke undervurdere den forandrede dynamik, der findes i disse slutspil, og de mange 6 point - kampe, der er tale om. Det er reelt kun opgørene mod Horsens, der ikke er 6 point - kampe.Gentleman Finn skrev: ↑18. apr 2021, 17:01Jeg tror egentligt ikke at Lyngby overlever, alene fordi der ikke skal meget til at flytte tingene den anden vej og punktere tingene for et hold der kæmper sådan. Og de kæmper med at alle hold der ikke hedder Horsens, kan stille sig tilfreds med et point imod dem, hvis den står lige et stykke hen i kampen. De har allerede spillet 2 ud af 3 X'er. Selvom det ligner at SønderjyskE er det dårligste hold pt. så kan en enkelt dårlig kamp på onsdag vælte en masse for dem, udover at SE vil være mere end tilfredse med et point.FlemmingG skrev: ↑18. apr 2021, 16:14Jeg er overbevist om at nedrykning ikke bliver et tema for os, men derfor vil en sejr over OB stadig lune og vel endegyldigt sparke den frygt til hjørne.
Jeg har flere gange og ganske lidenskabeligt angrebet slutspilsmodellen; jeg må dog være ærlig og sige, at nedrykningsspillet i år er en mere spændende omgang end de to Mickey Mouse - slutspil, som AaB tidligere har været en del af, og som i praksis ikke var andet end træningskampe. Den følelse sidder jeg ikke med her. Det har afgjort været en fordel af slippe af med den byge af underlige placeringskampe, som kendetegnede nedrykningsspillet tidligere; om end jeg savner den absolut fedeste nyskabelse, som slutspilsmodellen har budt på; nemlig play off - kampene mellem Superliga/1.division - hold da kæft, de var spændende.
Man kunne jo have gjort dette slutspil endnu vildere ved en play off - kamp mellem nr. 10 i Superligaen og nr. 3 i 1. division.
RAUS RAUS SSE!
Ja, det erkender jeg også; men det er virkelig synd, at man har fjernet de play off - kampe, der var det eneste fremskridt ved den nye struktur. Forstår imidlertid dit argument, og ingen ville jo have været tryg ved en play off - kamp mod Esbjerg eller Silkeborg.Jakobsen skrev: ↑19. apr 2021, 12:28SÅ ville du omvendt havde tre ude af seks hold der kunne rykke ud. Det ville give alt for kortsigtede prioriteringer og for mange røvsyge kampe. Jeg så dog gerne, at nr. 11 skulle spille play off mod nr. 2Hovedet skrev: ↑18. apr 2021, 23:55Nej, man skal ikke undervurdere den forandrede dynamik, der findes i disse slutspil, og de mange 6 point - kampe, der er tale om. Det er reelt kun opgørene mod Horsens, der ikke er 6 point - kampe.Gentleman Finn skrev: ↑18. apr 2021, 17:01Jeg tror egentligt ikke at Lyngby overlever, alene fordi der ikke skal meget til at flytte tingene den anden vej og punktere tingene for et hold der kæmper sådan. Og de kæmper med at alle hold der ikke hedder Horsens, kan stille sig tilfreds med et point imod dem, hvis den står lige et stykke hen i kampen. De har allerede spillet 2 ud af 3 X'er. Selvom det ligner at SønderjyskE er det dårligste hold pt. så kan en enkelt dårlig kamp på onsdag vælte en masse for dem, udover at SE vil være mere end tilfredse med et point.FlemmingG skrev: ↑18. apr 2021, 16:14Jeg er overbevist om at nedrykning ikke bliver et tema for os, men derfor vil en sejr over OB stadig lune og vel endegyldigt sparke den frygt til hjørne.
Personligt så jeg gerne en liga med 16 hold, der mødte hinanden ude og hjemme - og så kunne 2 hold rykke direkte ud, mens 2 hold skulle i play off mod nr. 3 og 4 i 1. division.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Enig, hovedet, jeg mener også at 16 hold giver mest mening i superligaen. Når vi kan have Silkeborg, Viborg og Esbjerg i 1. div, så bør det være muligt at rumme 16 hold.
Noget andet er også, at det midterfelt, der formentligt vil rumme alle hold, pånær fck, fcm og bif, vil fokusere mere på at spille fremad. I stedet for en masse krampagtige 0-0, 1-1 kampe. Jeg mener der mangler nytænkning i dansk fodbold så vi får mere interessant fodbold, men top holdene kan jeg forstå, ønsker ikke at tv pengene bliver delt mere op.
Noget andet er også, at det midterfelt, der formentligt vil rumme alle hold, pånær fck, fcm og bif, vil fokusere mere på at spille fremad. I stedet for en masse krampagtige 0-0, 1-1 kampe. Jeg mener der mangler nytænkning i dansk fodbold så vi får mere interessant fodbold, men top holdene kan jeg forstå, ønsker ikke at tv pengene bliver delt mere op.
Jeg er overbevist om at minimum 16 hold er den rette vej at gå. Særligt fra et tilskuerperspektiv. Tænk hvis man kun havde én chance for at komme til Brøndby-kampen på hjemmebane eller Randers på udebane, i en sæson. Kampene ville få en helt ny form for attraktivitet og ville styrke den storytelling man som klub og fanscene vil kunne skabe om kampene.
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Smag og behag er forskellig. For mig vil en 16 holds turnering være Superligaens udgave af Super League. En turnering, hvor de "store" klubber på forhånd i praksis er sikret mod nedrykning. BvadrMeelsen skrev: ↑22. apr 2021, 08:09Jeg er overbevist om at minimum 16 hold er den rette vej at gå. Særligt fra et tilskuerperspektiv. Tænk hvis man kun havde én chance for at komme til Brøndby-kampen på hjemmebane eller Randers på udebane, i en sæson. Kampene ville få en helt ny form for attraktivitet og ville styrke den storytelling man som klub og fanscene vil kunne skabe om kampene.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.