Nu er det jo AaB's bestyrelse der vil forynge holdet kraftigt. Det er et af de vilkår træner og sportschef er blevet ansat på.
Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05
Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05
Både og. Man var jo villig til at hente ham angriberen fra Randers selvon han er 26.
Men da beslutningen om Tom blev taget var han jo meget ind og ud af holdet. Jeg tror de fleste var enige i at man ikke skulle forlænge.
Til gengæld synes jeg da man skal genoverveje den beslutning hvis han træneren nu ser et lys i ham og han er 1. valget.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05
Kom nu- få prikket den ind igen, ellers frygter jeg Lyngby kommer tilbage.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Vi er gået lidt i stå
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Derfor kan man stadig godt undre sig over det. Han har klart sin berettigelse på holdet.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Tænk, at vi kun fører 1-0.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- Buzz Killington
- Allstar

Jeg syntes folk glemmer hans hovedskade og den forfatning han kom tilbage i. Jeg syntes stadig ikke vi har set den gamle van Weert.Forza skrev: ↑30. apr 2021, 18:39Både og. Man var jo villig til at hente ham angriberen fra Randers selvon han er 26.
Men da beslutningen om Tom blev taget var han jo meget ind og ud af holdet. Jeg tror de fleste var enige i at man ikke skulle forlænge.
Til gengæld synes jeg da man skal genoverveje den beslutning hvis han træneren nu ser et lys i ham og han er 1. valget.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Ibiza Polar
Vores måske største problem er IMO fortsat, at Ross og Thelander er ude af stand til at holde bolden langs jorden. De tæsker simpelthen for mange bolde frem i højden.
Tom signalerer også, at bolden skal ned.
Tom signalerer også, at bolden skal ned.
-
Ibiza Polar
Han koster 100 mil. igen.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
FUCK HVOR VILDT.
Få den nu ind!
EDIT: JAAAA
Få den nu ind!
EDIT: JAAAA
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Fremragende....Weeeeert!!!!
Kæft han har været god i dag !!
Kæft han har været god i dag !!
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Så dejligt, at det var Tom, der fik scoret, når nu han fik "stjålet" et mål tidligere.
Forlææææng!! Sikke en fest!!
- Buzz Killington
- Allstar

Simpelthen fantastisk
Edit: rejs dig sgu da op Inge
Edit: rejs dig sgu da op Inge
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Han har godt nok været bedre på det seneste - Cifuente har fundet noget godt frem i ham. Begynder at håbe på en forlængelse
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
Trist at se som Tom sprudle igen, vi er mange der har kritiske over hvorfor Friis mente han skulle på kanten.
Med mindre vi kan hente en endnu bedre angriber så syntes jeg bare man skal forlænge med ham
Med mindre vi kan hente en endnu bedre angriber så syntes jeg bare man skal forlænge med ham
Hvad var det for øvrigt for en sang der blev sunget i lang tid op til målet?
Vi spiller suverænt fodbold! Der står 2-0 og vi har haft to på indvendig side af stolpen og et annulleret mål og bare generelt spillet underholdende.
Vi spiller noget af det bedste vi har set i flere år og Ortved har brugt alt tiden på at snakke om at AaB ikke har forlænget med Tom.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi spiller noget af det bedste vi har set i flere år og Ortved har brugt alt tiden på at snakke om at AaB ikke har forlænget med Tom.
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona