Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05
Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05
Vi er et helt andet hold offensivt med Lucas på banen. Han både effektiv i afslutter, pasninger og driblinger. Han har virkelig været savnet!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05
Bedste AaB-halvleg i lang, lang tid.
Spændende om NORDJYSKE's nye journo har fået blokken med...
Spændende om NORDJYSKE's nye journo har fået blokken med...
Forkert kort til Ross. Tydelig fejldom
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
DenGamleMand
- 1. div

Kusk, Lucas og Van Wert er flyvende!
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
Hvis Inge vil gøre sig populær i Aalborg, så skal han gøre to ting i sommerens transfervindue. 1) hent Dalle hjem. 2) forlæng med Tom
Om bestyrelsen vil have unge folk, så må Inge simpelhen op og slå i bordet. Den måde Weert bruges på med Lucas bag ham. Det er jo den gamle Weert vi ser og han skal forlænges med Asap!
Lucas og Kusk er bare fremragende.
Jeg mener ikke at vi skal forlænge med Van Weert uanset han har spillet to fine halvlege på det seneste og i dag spiller rigtig godt
Vil gerne se Hannesbo i anden halvleg og evt Ahlmann i midterforsvaret. Synes det er et sjovt eksperiment at prøve af
Jeg mener ikke at vi skal forlænge med Van Weert uanset han har spillet to fine halvlege på det seneste og i dag spiller rigtig godt
Vil gerne se Hannesbo i anden halvleg og evt Ahlmann i midterforsvaret. Synes det er et sjovt eksperiment at prøve af
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Virker til AaB begynder at virke under Cifuentes. Selv Magnus gør det fint
Han er helt vanvittig i dag, men han skal også bedømmes ud fra mere end en enkelt eller to kampe når man skal vurdere om der skal forlænges.
Dengang man traf beslutningen var han jo trods alt bænkevarmer.
-
svenderikpoulsen
- 2. div

- Favoritspiller: Ahlmann
Ahlmann er også godt spillende- IGEN -i dag.
På det nærmeste en metamorfose, som AaB holdet har gennemgået ift. Horsens kampen. Intet mindre end en fantastisk første halvleg.
Mht. Ortved, hvis man ikke kan kritisere Cifuentes, så kaster man sig over Tom's manglende kontrakforlængelse. Det nærmer sig stupiditet ud over alle grænser.
Mht. Ortved, hvis man ikke kan kritisere Cifuentes, så kaster man sig over Tom's manglende kontrakforlængelse. Det nærmer sig stupiditet ud over alle grænser.
Jeg er ikke fan af MC, men han har virkelig gået til stålet i dag. Fedt at se.
Det offensive flyder som aldrig før under Cifuentes. Man kan simpelthen ikke undervurdere betydningen af Lucas for vores offensiv.
Lad os nu ikke pisse det hele væk i 2. halvleg, tak!
Det offensive flyder som aldrig før under Cifuentes. Man kan simpelthen ikke undervurdere betydningen af Lucas for vores offensiv.
Lad os nu ikke pisse det hele væk i 2. halvleg, tak!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Vi kommer til at savne Lucas, når han bliver skiftet ud...
- FlæskeFrank
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Nogen der har et spændende link???
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Jeg kan slet ikke forstå kritikken af Daniel Ortved. Jeg synes, han er fair og sober, når han er kritisk, og jeg kan ikke mindes en fodboldkommentator nogensinde med så stor viden om AaB. Men jeg kan så også huske dengang kommentatorer fra København tog turen til Aalborg 1-2 gange om året og vidste a-l-t om modstanderne (som regel Brøndby eller FCK) og i-n-t-e-t om AaB. Ikke engang spillernes navne kunne de finde ud af.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Enig. Men flere minutter kunne hjælpe..
Er overrasket over han ikke er faldet helt igennem..
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Hvis Tom havde scoret på hans 100 % chancer i efteråret,så havde vi spillet i mesterskabsspillet nu.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Eller fik slæbt en ko ind på stadion efter kampen (TV2) PÅ det tidspunktsulakvelidze skrev: ↑30. apr 2021, 19:05Jeg kan slet ikke forstå kritikken af Daniel Ortved. Jeg synes, han er fair og sober, når han er kritisk, og jeg kan ikke mindes en fodboldkommentator nogensinde med så stor viden om AaB. Men jeg kan så også huske dengang kommentatorer fra København tog turen til Aalborg 1-2 gange om året og vidste a-l-t om modstanderne (som regel Brøndby eller FCK) og i-n-t-e-t om AaB. Ikke engang spillernes navne kunne de finde ud af.