Han sad og fyldte 90 minutter i træk gang på gang med udsagn om, at Cifuentes skulle ha sagt at AaB skulle spille som Barcelona med tiki taka og masser af mål og benyttede alle lejligheder til at bruge de selvopfundende udtalelser til at kritisere ham,gravballe skrev: ↑30. apr 2021, 19:25Problemet er han sad og opfandt sine små løgne og udtalte dem på tv gang på gang på gang intil en med kommentator rettede ham i live tv. Jeg mister alt respekt for folk når de direkte har brug for at misfortolke folk bevist eller direkte finde på deres egne ting.sulakvelidze skrev: ↑30. apr 2021, 19:05Jeg kan slet ikke forstå kritikken af Daniel Ortved. Jeg synes, han er fair og sober, når han er kritisk, og jeg kan ikke mindes en fodboldkommentator nogensinde med så stor viden om AaB. Men jeg kan så også huske dengang kommentatorer fra København tog turen til Aalborg 1-2 gange om året og vidste a-l-t om modstanderne (som regel Brøndby eller FCK) og i-n-t-e-t om AaB. Ikke engang spillernes navne kunne de finde ud af.
Man må gerne kritisere AaB for der er masser at kritisere, men ingen grund til at opfinde sine egne sandheder
Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05
Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05
Og en masse pis om Inge...Forza skrev: ↑30. apr 2021, 19:31Han sad og fyldte 90 minutter i træk gang på gang med udsagn om, at Cifuentes skulle ha sagt at AaB skulle spille som Barcelona med tiki taka og masser af mål og benyttede alle lejligheder til at bruge de selvopfundende udtalelser til at kritisere ham,gravballe skrev: ↑30. apr 2021, 19:25Problemet er han sad og opfandt sine små løgne og udtalte dem på tv gang på gang på gang intil en med kommentator rettede ham i live tv. Jeg mister alt respekt for folk når de direkte har brug for at misfortolke folk bevist eller direkte finde på deres egne ting.sulakvelidze skrev: ↑30. apr 2021, 19:05Jeg kan slet ikke forstå kritikken af Daniel Ortved. Jeg synes, han er fair og sober, når han er kritisk, og jeg kan ikke mindes en fodboldkommentator nogensinde med så stor viden om AaB. Men jeg kan så også huske dengang kommentatorer fra København tog turen til Aalborg 1-2 gange om året og vidste a-l-t om modstanderne (som regel Brøndby eller FCK) og i-n-t-e-t om AaB. Ikke engang spillernes navne kunne de finde ud af.
Man må gerne kritisere AaB for der er masser at kritisere, men ingen grund til at opfinde sine egne sandheder
-
Ibiza Polar
Jeg håber, det første kvarter er et udtryk for, at vi bevidst lige trækker lidt luft ud af Lyngby, som forventeligt kom flyvende ud.
Vi ser bare ikke særligt solide ud, når vi stiller os ned.
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Ja, mærkværdig ændring i pausenIbiza Polar skrev: ↑30. apr 2021, 19:35Jeg håber, det første kvarter er et udtryk for, at vi bevidst lige trækker lidt luft ud af Lyngby, som forventeligt kom flyvende ud.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Cifuentes havde jo netop sagt at Cruyff og Barca var en inspirationskilde, så Ortved havde vel bare misforstået det som om Cifuentes ville spille sådan i AaB.Forza skrev: ↑30. apr 2021, 19:31Han sad og fyldte 90 minutter i træk gang på gang med udsagn om, at Cifuentes skulle ha sagt at AaB skulle spille som Barcelona med tiki taka og masser af mål og benyttede alle lejligheder til at bruge de selvopfundende udtalelser til at kritisere ham,gravballe skrev: ↑30. apr 2021, 19:25Problemet er han sad og opfandt sine små løgne og udtalte dem på tv gang på gang på gang intil en med kommentator rettede ham i live tv. Jeg mister alt respekt for folk når de direkte har brug for at misfortolke folk bevist eller direkte finde på deres egne ting.sulakvelidze skrev: ↑30. apr 2021, 19:05Jeg kan slet ikke forstå kritikken af Daniel Ortved. Jeg synes, han er fair og sober, når han er kritisk, og jeg kan ikke mindes en fodboldkommentator nogensinde med så stor viden om AaB. Men jeg kan så også huske dengang kommentatorer fra København tog turen til Aalborg 1-2 gange om året og vidste a-l-t om modstanderne (som regel Brøndby eller FCK) og i-n-t-e-t om AaB. Ikke engang spillernes navne kunne de finde ud af.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Fair nok, men så snakker vi ikke samme sprog.Ham der Emil skrev: ↑30. apr 2021, 19:08Og hvis forsvarskiks var undgået, kunne vi have været nummer 1.
Er helt pjattet med Tom,men han er ikke skarp nok til at være AaB striker
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Men når man så i samtlige 90 minutter kamp efter kamp tæsker den samme vinkel afsted, så lugter det altså af man har en dagsorden.Buzz Killington skrev: ↑30. apr 2021, 19:36Cifuentes havde jo netop sagt at det var han inspirationskilde, så Ortved havde vel bare misforstået det som om Cifuentes ville spille sådan i AaB.Forza skrev: ↑30. apr 2021, 19:31Han sad og fyldte 90 minutter i træk gang på gang med udsagn om, at Cifuentes skulle ha sagt at AaB skulle spille som Barcelona med tiki taka og masser af mål og benyttede alle lejligheder til at bruge de selvopfundende udtalelser til at kritisere ham,gravballe skrev: ↑30. apr 2021, 19:25Problemet er han sad og opfandt sine små løgne og udtalte dem på tv gang på gang på gang intil en med kommentator rettede ham i live tv. Jeg mister alt respekt for folk når de direkte har brug for at misfortolke folk bevist eller direkte finde på deres egne ting.sulakvelidze skrev: ↑30. apr 2021, 19:05Jeg kan slet ikke forstå kritikken af Daniel Ortved. Jeg synes, han er fair og sober, når han er kritisk, og jeg kan ikke mindes en fodboldkommentator nogensinde med så stor viden om AaB. Men jeg kan så også huske dengang kommentatorer fra København tog turen til Aalborg 1-2 gange om året og vidste a-l-t om modstanderne (som regel Brøndby eller FCK) og i-n-t-e-t om AaB. Ikke engang spillernes navne kunne de finde ud af.
Edit: kan i øvrigt læse mig til han netop har været i Superliga til citat og snakke Cifuentes igen. Det fylder tilsyneladende meget hos ham.
------------------------------------------------
-
R Rosenberg
- Allstar

Scheisse, der er mange, der føler sig krænket af, hvad nogen så ligegyldig som en kommentator har sagt. Kan det blive ved weekend efter weekend med det ævl?
Og hvordan kan man gå fra spil, der giver mindelser til 2014 til det crap på 15 minutters pause?
Og hvordan kan man gå fra spil, der giver mindelser til 2014 til det crap på 15 minutters pause?
Ædruelighedens stemme
- Buzz Killington
- Allstar

Syntes jeg ikke når vi netop spiller af lort og anti-Barca. Så er den da oplagt. Et eller andet skal de jo sige i de 90 kedelige minutter.Forza skrev: ↑30. apr 2021, 19:37Men når man så i samtlige 90 minutter kamp efter kamp tæsker den samme vinkel afsted, så lugter det altså af man har en dagsorden.Buzz Killington skrev: ↑30. apr 2021, 19:36Cifuentes havde jo netop sagt at det var han inspirationskilde, så Ortved havde vel bare misforstået det som om Cifuentes ville spille sådan i AaB.Forza skrev: ↑30. apr 2021, 19:31Han sad og fyldte 90 minutter i træk gang på gang med udsagn om, at Cifuentes skulle ha sagt at AaB skulle spille som Barcelona med tiki taka og masser af mål og benyttede alle lejligheder til at bruge de selvopfundende udtalelser til at kritisere ham,gravballe skrev: ↑30. apr 2021, 19:25Problemet er han sad og opfandt sine små løgne og udtalte dem på tv gang på gang på gang intil en med kommentator rettede ham i live tv. Jeg mister alt respekt for folk når de direkte har brug for at misfortolke folk bevist eller direkte finde på deres egne ting.sulakvelidze skrev: ↑30. apr 2021, 19:05Jeg kan slet ikke forstå kritikken af Daniel Ortved. Jeg synes, han er fair og sober, når han er kritisk, og jeg kan ikke mindes en fodboldkommentator nogensinde med så stor viden om AaB. Men jeg kan så også huske dengang kommentatorer fra København tog turen til Aalborg 1-2 gange om året og vidste a-l-t om modstanderne (som regel Brøndby eller FCK) og i-n-t-e-t om AaB. Ikke engang spillernes navne kunne de finde ud af.
Edit: kan i øvrigt læse mig til han netop har været i Superliga til citat og snakke Cifuentes igen. Det fylder tilsyneladende meget hos ham.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Ibiza Polar
Jeg synes, det virker til, at vi er i total kontrol igen. Til gengæld er den største drivkraft taget ud.R Rosenberg skrev: ↑30. apr 2021, 19:39Scheisse, der er mange, der føler sig krænket af, hvad nogen så ligegyldig som en kommentator har sagt. Kan det blive ved weekend efter weekend med det ævl?
Det er vel nogenlunde logisk.
Cryf spillede ikke tikki takka. Desuden sagde MC at han var inspireret af Cruyff men intet om vi skulle spille sådan.Buzz Killington skrev: ↑30. apr 2021, 19:36Cifuentes havde jo netop sagt at Cruyff og Barca var en inspirationskilde, så Ortved havde vel bare misforstået det som om Cifuentes ville spille sådan i AaB.Forza skrev: ↑30. apr 2021, 19:31Han sad og fyldte 90 minutter i træk gang på gang med udsagn om, at Cifuentes skulle ha sagt at AaB skulle spille som Barcelona med tiki taka og masser af mål og benyttede alle lejligheder til at bruge de selvopfundende udtalelser til at kritisere ham,gravballe skrev: ↑30. apr 2021, 19:25Problemet er han sad og opfandt sine små løgne og udtalte dem på tv gang på gang på gang intil en med kommentator rettede ham i live tv. Jeg mister alt respekt for folk når de direkte har brug for at misfortolke folk bevist eller direkte finde på deres egne ting.sulakvelidze skrev: ↑30. apr 2021, 19:05Jeg kan slet ikke forstå kritikken af Daniel Ortved. Jeg synes, han er fair og sober, når han er kritisk, og jeg kan ikke mindes en fodboldkommentator nogensinde med så stor viden om AaB. Men jeg kan så også huske dengang kommentatorer fra København tog turen til Aalborg 1-2 gange om året og vidste a-l-t om modstanderne (som regel Brøndby eller FCK) og i-n-t-e-t om AaB. Ikke engang spillernes navne kunne de finde ud af.
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, igen nu - men det er godt nok som nat og dag de to halvlege.Ibiza Polar skrev: ↑30. apr 2021, 19:41Jeg synes, det virker til, at vi er i total kontrol igen. Til gengæld er den største drivkraft taget ud.R Rosenberg skrev: ↑30. apr 2021, 19:39Scheisse, der er mange, der føler sig krænket af, hvad nogen så ligegyldig som en kommentator har sagt. Kan det blive ved weekend efter weekend med det ævl?
Det er vel nogenlunde logisk.
Ædruelighedens stemme
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Puh Hannesbo har ikke haft det bedste indhop...
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
grrer hannes, common, 3 store chancer
Bedre end Ferreiras...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Synes ikke det ligner et AaB hold der arbejder i mod Inge og Cifuentes. Jeg ser et hold der kæmper og står rigtig godt på banen. Presspillet er godt, 1 halvleg sublim..you name it.
Nej gud forbyde man ikke syntes det er god stil at journalister og kommentator lyver i live tv. Især når man så skal høre på en masse fans her inde bruge de samme argumenter. Kan da godt se det er os der er helt forkert på den når vi ikke syntes han skal side og lyveR Rosenberg skrev: ↑30. apr 2021, 19:39Scheisse, der er mange, der føler sig krænket af, hvad nogen så ligegyldig som en kommentator har sagt. Kan det blive ved weekend efter weekend med det ævl?
- Buzz Killington
- Allstar

Derfor kommentaren om at der var tale om en misforståelse.gravballe skrev: ↑30. apr 2021, 19:42Cryf spillede ikke tikki takka. Desuden sagde MC at han var inspireret af Cruyff men intet om vi skulle spille sådan.Buzz Killington skrev: ↑30. apr 2021, 19:36Cifuentes havde jo netop sagt at Cruyff og Barca var en inspirationskilde, så Ortved havde vel bare misforstået det som om Cifuentes ville spille sådan i AaB.Forza skrev: ↑30. apr 2021, 19:31Han sad og fyldte 90 minutter i træk gang på gang med udsagn om, at Cifuentes skulle ha sagt at AaB skulle spille som Barcelona med tiki taka og masser af mål og benyttede alle lejligheder til at bruge de selvopfundende udtalelser til at kritisere ham,gravballe skrev: ↑30. apr 2021, 19:25Problemet er han sad og opfandt sine små løgne og udtalte dem på tv gang på gang på gang intil en med kommentator rettede ham i live tv. Jeg mister alt respekt for folk når de direkte har brug for at misfortolke folk bevist eller direkte finde på deres egne ting.sulakvelidze skrev: ↑30. apr 2021, 19:05Jeg kan slet ikke forstå kritikken af Daniel Ortved. Jeg synes, han er fair og sober, når han er kritisk, og jeg kan ikke mindes en fodboldkommentator nogensinde med så stor viden om AaB. Men jeg kan så også huske dengang kommentatorer fra København tog turen til Aalborg 1-2 gange om året og vidste a-l-t om modstanderne (som regel Brøndby eller FCK) og i-n-t-e-t om AaB. Ikke engang spillernes navne kunne de finde ud af.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hold nu kæft, STJERNESTUND! Tim scorer, farmand klapper fra tribunen!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14: