Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05
-
Ibiza Polar
Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05
Fremragende af Magnus
Fremragende af Prica
Fremragende af Prica
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05
Så er Pappa glad
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Prica!!!!!! Klasse...den dreng er i gang med at stemple ind
Nu gider jeg simpelthen ikke det VAR-pis mere. Hvad fanden i helvede ligner det at dræbe stemningen med det lort?!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

Jo, men weekend efter weekend? Det er lidt ligesom at se hvide, overpriviligerede, statsansatte kvinder på Twitter. Der jamres jo allerede, inden kampene er begyndt.gravballe skrev: ↑30. apr 2021, 19:44Nej gud forbyde man ikke syntes det er god stil at journalister og kommentator lyver i live tv. Især når man så skal høre på en masse fans her inde bruge de samme argumenter. Kan da godt se det er os der er helt forkert på den når vi ikke syntes han skal side og lyveR Rosenberg skrev: ↑30. apr 2021, 19:39Scheisse, der er mange, der føler sig krænket af, hvad nogen så ligegyldig som en kommentator har sagt. Kan det blive ved weekend efter weekend med det ævl?
Og hvordan kan man gå fra spil, der giver mindelser til 2014 til det crap på 15 minutters pause?
Ædruelighedens stemme
-
Ibiza Polar
Jeg er så træt af VAR. Offside eller ej, men det tager så lang tid.
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Det er godt nok også næsten mit største problem ved det... Man tør jo næsten ikke reelt fejre målet når det scores. Og så dræber det fuldstændigt adrenalinen efter
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
Næh! Amok!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
-
DenGamleMand
- 1. div

Så enig. Fuck det lort. Så hellere fem millioner fejlkendelser.Ibiza Polar skrev: ↑30. apr 2021, 19:47Jeg er så træt af VAR. Offside eller ej, men det tager så lang tid.
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
-
RufusTheDog
Sikke en kamp af Kusk. Kampens spiller uden tvivl
Og hvor er det fedt at se Prica sparke sådan en ind!
Og hvor er det fedt at se Prica sparke sådan en ind!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Kusk imponerer mig sgu.
Virkelig ved at ramme et højt niveau...
Virkelig ved at ramme et højt niveau...
Og jeg synes Lucas bør få den. Det siger vel lidt om hvor god en kamp vi har spillet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
God første halvleg af Van Weert, men der har ikke været meget at fejre i anden.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE