Jeg har svært ved at se forskellen på den her, og så den aktion Prica lavede imod Lyngby, som gav rødt.
Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Ja, den så godtnok skidt ud. Det værste er at han har sin opmærksomhed på noget helt andet end manden bag ham. Det går slet ikke når man ovenikøbet er langsom.gravballe skrev:Det må være klart vi skal have en forsvars spiller mere der er bedre end grandli
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
OrkSatme
- 2. div

- Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell
Jeg savner virkelig noget fandenivolskhed fra vores spillere.. Jeg håber virkelig at vi kommer blæsende i anden halvleg og får sat OB under et solidt pres. Så tror jeg at der stadig er noget at hente i kampen for os.
Han er bare slet ikke god nok
Lang bold ..Okosun flækker videre.. mål
Ob spiller ligeså primitiv fodbold som Horsens, og vi har svært ved at stå imod
Ob spiller ligeså primitiv fodbold som Horsens, og vi har svært ved at stå imod
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Det er Horsens kampen om igen efter de første 45. Det kunne vi nok havde forudsagt. Men for dælen jeg havde håbet på vi kunne hæve bundniveauet som jeg skrev inden kampen. Ikke idag. Men vi får nok en brag af en kamp mod Horsens næste Søndag.
Man kan også diskutere, om Thelander skal op i den duel, når Okosun er så langt fra vores bagerste mand..
Men det frikender ikke Granli!
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Kusk er rigtig vigtig men han er godt nok blevet uskarp foran mål, afslutningerne er ikke hvad de har været
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Man skal aldrig op i en duel ude på banen som midterforsvarer, hvis ikke man er sikker på at vinde den, men Okosun er altså stærk i de dueller, så man må leve med at man ikke vinder dem alle.Dalbjerg skrev:Man kan også diskutere, om Thelander skal op i den duel, når Okosun er så langt fra vores bagerste mand..
Men det frikender ikke Granli!
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Spiller Magnus dårligt igen? Jeg troede da ellers at den nye træner havde løftet vores marginalspillere til et nyt niveau. Der kan man bare se
Er der noget positivt at berette
Er der noget positivt at berette
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Det var så nogenlunde samme opskrift vi brugte ved det første mål mod Lyngby
OB spiller med masser af aggressivitet, presspil og tempo men de har også perioder hvor de spiller fin possession bold
Ja han havde slet ikke styr på Kadri var hvor han var. Noget jeg desværre syntes vi ser alt for tit fra ham
Så fortjent... Selvom kommentatorerne er til at kaste op over, er der ingen tvivl om, at vi er megaheldige med kun at være bagud med en. Granli koster et mål, til gengæld redder han på stregen tidligere. OB snydt for kæmpe straffe. På et ualmindeligt dårligt hold skal der godt nok skiftes nu. Prica skal simpelthen spille. Og selvom jeg er varm tilhænger af 3-mands-forsvaret nytter det altså ikke, når vi åbenbart ikke har en backup til Ross...
Magnus kan ikke følge med. Hverken med eller uden bold. Vi må håbe Hiljemark kan spille 45 i dag.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Slatten inderside hver gang. Kadrii scorer for tredje hjemmekamp i træk, men okay han 'tyrer' så også nogle gange.Aalborg frederikshavner skrev: ↑7. maj 2021, 19:52Kusk er rigtig vigtig men han er godt nok blevet uskarp foran mål, afslutningerne er ikke hvad de har været