Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021
VAR i DK er til grin. Muligt de flueknepper i UK, men der er det i det mindste konsekvent.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
OrkSatme
- 2. div

- Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell
Der må simpelthen startes en national kampagne om at få det fjernet. Det er simpelthen for ødelæggende!
-
R Rosenberg
- Allstar

Dagens nedtur: En sløj indsats overall giver nederlag. Og VAR!!! Det er jo helt, helt, helt, helt, helt, helt, helt hul i hovedet med den dom!
Dagens erkendelse: For mange spillere med for lavt niveau omkring førsteholdet. Inge skal på arbejde.
Dagens optur: Hiljemarks råben efter dommeren på linjen og umiddelbare impact på banen. Han er høj klasse.
Dagens erkendelse: For mange spillere med for lavt niveau omkring førsteholdet. Inge skal på arbejde.
Dagens optur: Hiljemarks råben efter dommeren på linjen og umiddelbare impact på banen. Han er høj klasse.
Ædruelighedens stemme
Der er vel ingen i fodbold-Danmark der faktisk bryder sig om VAR? Totalødelæggende for stemningen ved scoringer og tydeligvis baseret på dommerskøn alligevel. Hader simpelthen alt ved det.
VAR skal ikke have skylden. Det skal træneren. Vi har intet skabt offensivt før i de døende minutter. Tom Van Wert, som snart er fortid, bør sgu da ikke starte inde i stedet for Prica
Sjovt man ved tager det skal være åbenlys offside og så dømmer de fanme offside.
AaB skal brokke sig det er tyveri
AaB skal brokke sig det er tyveri
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Håbløst med det var.
Nå, men noget helt andet. Prica scorer. Ikke noget med at juble. Ind og hente bolden, opmuntre holdet og stormer mod midten, så en sejr kan jagtes.
Den knægt har mentaliteten.
Nå, men noget helt andet. Prica scorer. Ikke noget med at juble. Ind og hente bolden, opmuntre holdet og stormer mod midten, så en sejr kan jagtes.
Den knægt har mentaliteten.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Hvis ikke AaB svinger sig helt op på brokkebarometeret, så ved jeg fandeme snart ikke, hvad der skal til.
Fuck, hvor jeg hader VAR
Fuck, hvor jeg hader VAR
Straffesparket er der ikke mange der havde en kommentar til herinde. Retfærdigheden sker fyldest.Aalborg frederikshavner skrev: ↑7. maj 2021, 20:53Træls men det udligner nok det straffespark som fynboerne blev snydt for
Jeg stiller et borgerforslag om at sende VAR ad fucking Helvede til!
AaB AaB AaB AaB
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Kæmpe tyveri. Hvis det er sådan vi skal bruge VAR i DK fremover, så tror jeg finder noget bedre at bruge min weekend på.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Den danske dommerstand er fandme håbløs. VAR eller ej. Kæft det er til at brække sig over
-
AaBWanKenobi
- 2. div

Jeg tror, alle er ved at have fattet holdningen nu. Derudover er det bare trættende med automatreaktionen, for hvis man tager de rød-hvide-briller af, kan man da kun være langt overvejende enig i betragtningerne om vores spil.NIN skrev: ↑7. maj 2021, 20:48Ud over at både vi og OB er lysår fra top seks, så kan man undre sig over, hvordan det er muligt at brødføde to idioter som kommentatorer. Den ene har været cheftræner for et notorisk bundhold hold og taler i et tempo som han frygter at blive afbrudt hvert øjeblik. Den anden aner intet om fodbold. Det er fuldt forståeligt at Viasat ser sig nødsaget til at sætte prisen op for at fastholde dem i deres såkaldte ekspert panel.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det er godt nok en skam hvis en den VAR-dom skal ødelægge indtrykket af en ellers elendig fucking kamp hvor vi blev udspillet med ekstremt simple midler.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Der var skam også kæmpe straffe..pointen er vel at VAR er en kæmpe joke for helvede!!Patmand skrev: ↑7. maj 2021, 20:56Straffesparket er der ikke mange der havde en kommentar til herinde. Retfærdigheden sker fyldest.Aalborg frederikshavner skrev: ↑7. maj 2021, 20:53Træls men det udligner nok det straffespark som fynboerne blev snydt for
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Er det rigtigt forstået at de sidder på en iPad og tegner streger manuelt?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
De skulle have udvandret - rendyrket tyveri
In verbis simus faciles
VAR er en skandale.... Det gælder for så vidt både det manglende straffe til OB i første halvleg, og det annullerede mål. Forskellen er jo, at målet rent faktisk blev tjekket. Hvordan fanden i helvede kan sådan noget ske. Jeg fucking hader VAR. Mads Christoffer er i særklasse Danmarks dårligste dommer, men hvem helvede er den spasser, der sad i VAR-vognen.
Men uanset VAR eller ej; sæsonen er en ubetinget fiasko, hvis ikke vi som et minimum får den 7. plads. Der er virkelig pres på klubben nu inden de sidste 3 kampe. Og vi kan ikke længere afgøre det selv.
Vi spiller simpelthen bare ikke særligt godt - og uanset den enlige svale mod Lyngby venter et kæmpemæssigt arbejde de næste transfervinduer. Vi skal være på et helt andet niveau i næste sæson.
Vi spiller simpelthen bare ikke særligt godt - og uanset den enlige svale mod Lyngby venter et kæmpemæssigt arbejde de næste transfervinduer. Vi skal være på et helt andet niveau i næste sæson.