Løb du tør for argumenter??Pastorius skrev: ↑16. maj 2021, 14:52Troll!raekkeettre skrev: ↑16. maj 2021, 14:41Den bedste spiller pt. har været MC med længder! Alle andre har været en katastrofe!
Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Aaarrhhhh..strangecap skrev: ↑16. maj 2021, 14:53Når dommeren tillader tidstræk og film af værste skuffe for at rækker tiden så kunne vi stille med landsholdet og stadig tabe den her kamp
Tidstræk er vel ikke grunden til at vi spiller langsomt og ikke kommer til chancer
Vi så i det mindste lidt muligheder til sidst i halvlegen. Skuffende indsats. Vi er desværre altid elendige imod hold der stiller sig en smule tilbage og lader os spille den rundt.
Jeg er vild med Pricas attitude på banen. Når Hannesbo brænder er han den der ærger sig allermest. Han virker virkelig til at brænde for klubben.
Jeg er vild med Pricas attitude på banen. Når Hannesbo brænder er han den der ærger sig allermest. Han virker virkelig til at brænde for klubben.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Ibiza Polar
Jeg har intet imod, at vi kan tabe en kamp mod hold som Horsens. Horsens er VM i dødbolde og defensiv struktur. Men det er jo ikke det, som sker i dag.
Vi bliver simpelthen overstrålet i energi, og det er ikke acceptabelt. Udtrykket er fuldstændig apatisk - bortset fra de sidste 10 min.
Vi bliver simpelthen overstrålet i energi, og det er ikke acceptabelt. Udtrykket er fuldstændig apatisk - bortset fra de sidste 10 min.
Inges "oprydning" minder mest af alt om afvikling. Hvorfor man skulle stole på, at han pludselig får en markant bedre transferhånd end tilfældet har været i hele hans karriere forstår jeg ikke, men man skal vel hænge sin hat et sted
Jeg synes det er skræmmende hvor meget dårligere vi er blevet, især når vi virkelig ikke var særlig godt kørende i første omgang.
7. Pladsen får vi næppe med det her spil
Jeg synes det er skræmmende hvor meget dårligere vi er blevet, især når vi virkelig ikke var særlig godt kørende i første omgang.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu hvor der er pause og kommet lidt ilt til hjernerne. Så er jeg enig i, at Kusk ikke laver det førstepres, som er vigtig mod omstillinger som denne. Han positionerer sig godt og skærmer for spilmuligheder, men presser ikke hans modstander og så giver det chancer som dette. Og det er han ikke uden skyld i.
Forhåbentlig vender vi kampen og undgår et Horsens kompleks.
- FlæskeFrank
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Så de fire millioner vi samlet har brugt på Pedro og Prijovic (i overgangssum) er ikke af økonomisk betydning?Forza skrev: ↑16. maj 2021, 14:53Du er vel klar over at et budget godt kan være stort uden at man har meget at gøre med, ikke? Hvis pengene er bundet op i kontrakter fra forgængeren, så er man prisgivet.Brodernumsi skrev: ↑16. maj 2021, 14:48Så er det godt vi, iflg Julgranen, ikke har brugt pengene i to vinduer, så vi har en bugne pengetank.
Kig på handlerne. Der er kun en af økonomisk betydning. Det er Hiljemark.
Det kan umuligt være seriøst. MC er elendig - også i dag.Elvis lever skrev: ↑16. maj 2021, 14:54Løb du tør for argumenter??Pastorius skrev: ↑16. maj 2021, 14:52Troll!raekkeettre skrev: ↑16. maj 2021, 14:41Den bedste spiller pt. har været MC med længder! Alle andre har været en katastrofe!
Han står alle de forkerte steder og en defensiv midtbane med ham og Fossum er en kæmpe fejl. Ingen af dem er gode bagud, ingen af dem er hurtige, ingen af dem er ret gode til at placere sig. Til gengæld bidrager de ikke med meget offensivt.
Hvis de overhovedet kan spille skal MC og Hannesbo ud for Hiljemark og Pedro, og så Fossum længere frem.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
ny trøjesponser: https://www.macron.com/en/team-sports/football.html
ligner det bliver kropsnært design
ligner det bliver kropsnært design
En helt igennem elendig første halvleg, hvor intet har kunnet hænge sammen. Vi blev en smule nærgående sidst i halvlegen, men det er endnu en regulær offday for samtlige spillere til samlingen.
Kusk bedste mand indtil videre, men de andre vil det for lidt. Lukas er en skygge af sig selv.
Kusk bedste mand indtil videre, men de andre vil det for lidt. Lukas er en skygge af sig selv.
Vi er ikke blevet meget dårligere under ham. Jeg mindes masser af elendighed under Friis og MW. Og utallige af dårlige transfers fra hans forgænger.jonas386 skrev: ↑16. maj 2021, 14:56Inges "oprydning" minder mest af alt om afvikling. Hvorfor man skulle stole på, at han pludselig får en markant bedre transferhånd end tilfældet har været i hele hans karriere forstår jeg ikke, men man skal vel hænge sin hat et sted
Topic: jeg har virkelig svært ved at se hvordan vi skal låse denne kamp op. Horsens ved hvordan vi skal spilles, det er helt tydeligt.
Hvor får du 4 mio. fra?jonas386 skrev: ↑16. maj 2021, 14:57Så de fire millioner vi samlet har brugt på Pedro og Prijovic (i overgangssum) er ikke af økonomisk betydning?Forza skrev: ↑16. maj 2021, 14:53Du er vel klar over at et budget godt kan være stort uden at man har meget at gøre med, ikke? Hvis pengene er bundet op i kontrakter fra forgængeren, så er man prisgivet.Brodernumsi skrev: ↑16. maj 2021, 14:48Så er det godt vi, iflg Julgranen, ikke har brugt pengene i to vinduer, så vi har en bugne pengetank.
Omstilling? AaB er på plads, og står fint. Fossum lader en modstander slippe forbi 50 meter fra mål, og Magnus trækker ud for at dække et ligegyldigt rum, så efterlader man hele midten åben. Hvad i alverden har det med vores forreste spiller at gøre? Fossum står med front mod en back helt ude ved sidelinjen - det er ham der laver den fejl, der starter det hele. Og så er det selvfølgelig uhyrligt ringe af MC, der løber ud i et rum hvor der i forvejen er 3 AaB'ere.FlæskeFrank skrev: ↑16. maj 2021, 14:56Så er jeg enig i, at Kusk ikke laver det førstepres, som er vigtig mod omstillinger som denne. Han positionerer sig godt og skærmer for spilmuligheder, men presser ikke hans modstander og så giver det chancer som dette. Og det er han ikke uden skyld i.
Popcornene til børnene i boden på 3F tribunen var udsolgt efter 29 minutter. Gir jo ingen mening, for der er ingen underholdning, der kræver popcorn. Miserabel indsats!! Cifuentes er simpelthen ikke den rette mand til posten, når vi åbentlyst er så langt fra at få indfriet de sportslige målsætninger. Snart er 7. pladsen og håbet om Europa ødslet væk pga dårlige dispositioner.
-
R Rosenberg
- Allstar

Og så er vi tilbage ved min kæphest: Skal man død og pine have 10 spillere, der kan presse solen sort, eller er det også okay at have 1-2, der ikke er gode til det, men så bibringer så meget andet, såsom dynamik og skabte chancer.FlæskeFrank skrev: ↑16. maj 2021, 14:56Nu hvor der er pause og kommet lidt ilt til hjernerne. Så er jeg enig i, at Kusk ikke laver det førstepres, som er vigtig mod omstillinger som denne. Han positionerer sig godt og skærmer for spilmuligheder, men presser ikke hans modstander og så giver det chancer som dette. Og det er han ikke uden skyld i.
Jeg ved godt, hvad mit fodboldhjerte fortæller, og jeg synes, at det der "full pressure" har taget overhånd, bare fordi Klopp et al har succes med det.
Ædruelighedens stemme
Transfermarkt, hvis man da kan stole på deres tal. 550.000'ish € = ca. 4 millioner dkkForza skrev: ↑16. maj 2021, 14:59Hvor får du 4 mio. fra?jonas386 skrev: ↑16. maj 2021, 14:57Så de fire millioner vi samlet har brugt på Pedro og Prijovic (i overgangssum) er ikke af økonomisk betydning?Forza skrev: ↑16. maj 2021, 14:53Du er vel klar over at et budget godt kan være stort uden at man har meget at gøre med, ikke? Hvis pengene er bundet op i kontrakter fra forgængeren, så er man prisgivet.Brodernumsi skrev: ↑16. maj 2021, 14:48Så er det godt vi, iflg Julgranen, ikke har brugt pengene i to vinduer, så vi har en bugne pengetank.
Fart, og i modstrid med snakken, afslutningsevner. Godtnok fordelt på afbrændere på oplagte chancer, og mål på de mere umulige, men ikke desto mindre.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ikke hvis vi får pengene ind igen, og det er der ganske gode muligheder for.
Såvidt jeg ved var bl.a. Bordeaux ude efter ham. Vi har købt masser af spillere i laget 2-3 mio., som aldrig har været i nærheden af at indbringe penge.
Men vi skal selvfølgelig helst undgå at aflønne marginalspillere med kontrakter de ikke er i nærheden af at kunne leve op til.