Jeg synes nu at præstationerne og poinhøsten taler for sig selv. Jeg behøver ikke at skabe et narrativForza skrev: ↑16. maj 2021, 15:31jonas386 skrev: ↑16. maj 2021, 15:28Men han var da også urimeligt dårlig i de første par kampe. I foråret har han været blandt vores ringeste spillere og har mistet sin plads til Magnus som ellers havde fået at vide han skulle ud af vagten. Skal man virkelig snakke om høj klasse og store udlandsskfte i den situation?DenGamleMand skrev: ↑16. maj 2021, 15:25Nogenlunde portugiser? Haha, lige som man havde glemt alt om hvordan du konstant forsøgte at tale ham ned allerede inden han havde spillet sin første kamp for AaB.
Det her forsøg på at tegne et narrativ bliver mere og mere desperat og tåbeligt. Kan du ikke tage den et andet sted end i kamptråden.
Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021
Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ikke nogen god kamp fra ham, korrekt. Men generelt er der for mange af vores spillere som totalt taber slagsmålene når det bliver mand-mand.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hanne udfører hans opgave fint. Tvinger Horsens til at strække sig. Resten skal nok komme.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hvis du syntes det taler for sig selv, så kan jeg da undre mig over at du fortsætter så ihærdigt med dine vage hjemmebryggede teorier/forklaringer.jonas386 skrev: ↑16. maj 2021, 15:35Jeg synes nu at præstationerne og poinhøsten taler for sig selv. Jeg behøver ikke at skabe et narrativForza skrev: ↑16. maj 2021, 15:31jonas386 skrev: ↑16. maj 2021, 15:28Men han var da også urimeligt dårlig i de første par kampe. I foråret har han været blandt vores ringeste spillere og har mistet sin plads til Magnus som ellers havde fået at vide han skulle ud af vagten. Skal man virkelig snakke om høj klasse og store udlandsskfte i den situation?DenGamleMand skrev: ↑16. maj 2021, 15:25Nogenlunde portugiser? Haha, lige som man havde glemt alt om hvordan du konstant forsøgte at tale ham ned allerede inden han havde spillet sin første kamp for AaB.
Det her forsøg på at tegne et narrativ bliver mere og mere desperat og tåbeligt. Kan du ikke tage den et andet sted end i kamptråden.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Og vigtigst af alt, så kæmper han røven ud af bukserne. I hans alder rammer man kampe hvor tingene ikke lykkes. Fedt han udviser den rette tilgang i modgang.Buzz Killington skrev: ↑16. maj 2021, 15:36Hanne udfører hans opgave fint. Tvinger Horsens til at strække sig. Resten skal nok komme.
Kom nu lige de sidste 10 minutter her, vi skal have sat et tryk ind på dem, men vi virker desværre trætte.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Er de der straffe ikke blevet dømt flere gange imod AaB?
Hader VAR men lad os nu lige få lidt held denne gang.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Straffe. Den brænder vi nok. Og VAR er stadig latterligt.
Det er straffe ud for den linie var har lagt. Jeg mener ikke de bør dømmes
Men vi brænder nok
Men vi brænder nok
-
Ibiza Polar
Jeg hader de hands-regler. Det er dog ikke den værste, jeg har set.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Suk suk suk.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Big surprise men det er elendigt sparket
Standard at vi brænder. Det er godt nok horribelt så ringe vi er på straffe for tiden.
Det er fucking løgn... Pinligt vi ikke kan score på straffespark
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Altså hvad fanden er der med os og straffespark? Endnu et billigt et af slagsen men vi tager aldrig imod.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
lad nu generalen HILJE sparke det lort der.....er da irriterende at se på de brændte straffe
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Hvor mange straffespark har vi brændt på et seneste?
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
-
Ibiza Polar
Jeg fatter ikke, hvordan professionelle fodboldspillere kan sparke så elendige straffespark. Spark nu hårdt oppe! MJ-style.
Told you so.
Satans. Vi er jo pinligt ringe på straffe.
Satans. Vi er jo pinligt ringe på straffe.