Kamptråd: AaB-Vejle
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Re: Kamptråd: AaB-Vejle
Ahlmann og Pallesen er utroligt meget bedre som wingbacks.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- doukas
- Allstar

Han er så vild Ahlmann
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- doukas
- Allstar

Crap. Kommer ikke til at stå.
Ahh det er sgu synd for sådan et fint mål...
Ellers rigtig fin aktion af Ahlmann og Tom. Ahlmann og Kusk virker veloplagte
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Nej, jeg er egentlig også glad for Inge. Med mine mest negative briller er det indtil videre nogenlunde kontinuerligt med de to forgængere, tilsat en stor portion likeability i forhold til Gaarde. Jeg har da også et håb om at vi snart kan se en forskel i selv transferstrategien. Men det vil tiden vise. Cifuentes... ja, det har været enormt svingende, og jeg syntes han har taget for store skridt i forhold til hvad spillerne er trygge ved, samtidig med for mange skift i opstilling og trup. Fine tanker om spillet, men mangler måske noget af det håndværksmæssige.Legum Magister skrev: ↑19. maj 2021, 17:33IAO synes jeg ikke, at man kan klandre for holdets manglende succes. Han har hentet Prica, som allerede har vist, at han er fremtidens mand i angrebet, Hiljemark, som desværre fik en skade; men som har været en god styrmand, når han har været klar, Pedro, som i betragtning af, at han blev hentet billigt i den næstbedste portugisiske række, har været lidt af en åbenbaring, Granli, som har vist sig ganske habil, særligt i et tremandsforsvar, og ja, så har vi ganske vist intet set til den unge back, og Samuelsen har heller ikke just imponeret; men alt i alt er det vel et ok første skridt i oprydningen efter Gaardes indkøbspolitik blev skrottet.Buzz Killington skrev: ↑19. maj 2021, 17:16Træneren er dåååli. Indkøbschefen er dååålidoukas skrev: ↑19. maj 2021, 17:14Det kan jeg ikke tro. Ferreiras bundniveau er stadigvæk 100.000.0000 gange bedre end MCs topniveau. Der må være en anden forklaring.
Cifuentes derimod, ja han mangler godt nok at vise noget. Og ja, det er tidligt at bedømme en træner; men der er altså lidt for mange helt håbløst dårlige præstationer til, at man bare kan blive ved med at tale om vigtigheden af at udvise tålmodighed. Jeg tror ikke, at det får nogen umiddelbar betydning, om AaB får den forjættede 7. plads eller ej (Der skal under alle omstændigheder noget nær et mirakel til, for at AaB med den nuværende form kan besejre AGF på udebane i playoffkampen); til gengæld tror jeg ikke, at han overlever vinterpausen næste sæson, hvis ikke holdet har vist markant bedre spil og ligger solidt placeret i forhold til at komme med i medaljeslutspillet.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Klassisk eksempel på problemet med Magnus. Modtager bolden under pres, og lægger en høj aflevering tilbage til Rinne, og så skal den forbi tre mand før den kommer under egentlig kontrol. Det ender så alligevel med en farlig situation igen, fordi Manus' aflevering til Granli var for svag.
Det starter så mange usikre situationer der kunne være undgået
Det starter så mange usikre situationer der kunne være undgået
Damn. Thelander ude med en hovedskade ligner det. Problemer med synet. Børsting ind.
Ikke at det giver mening, men ifølge reglerne skulle der vel være straffe for hands der?
- doukas
- Allstar

Ja, kan ikke rigtig se, hvordan det adskiller sig fra de sidste mange var-straffe vi har fået.
Men pyt, det var sikkert blevet brændt alligvel.
Jeg så det heller ikke før spillerne stod og fik vand på sidelinjen.
Jeg er ikke vild med at rykke Pallesen ned i det midterforsvar uden Thelander. Ærgrer mig lidt over, at vi ikke gik over til 4 i bagkæden
Nu har Magnus ikke spillet godt med det har Lukas heller ikke 
AaB AaB AaB AaB
ja, svært at se på lukas at han mener at "Europa fylder alt"
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/luc ... ylder-alt/
Det er jo det samme her år. Hvergang man har muligheden så pisser man det vækKlawn skrev: ↑19. maj 2021, 18:30ja, svært at se på lukas at han mener at "Europa fylder alt"
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/luc ... ylder-alt/
Fed måde vi spiller på man skal bare gå op i højt pres så kan vi ikke en skid
AaB AaB AaB AaB
Ærgerligt at vi ikke fik kapital af en god start. Meget mere lige kamp nu. Vi skal se meget mere fra Lucas.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14