Havde helt glemt Kakeeto. Han har selvfølgelig ikke niveau. De to andre har lige overstået deres første år som senior, der er stadig massere potentiale.Patmand skrev: ↑22. jun 2021, 16:35Nu nævner du så blot én af midtbanespillerne - hvad med de andre? Skal de ikke sælges før AaB sælger MC?Prica22 skrev: ↑22. jun 2021, 16:27Fordi der ikke er noget potentiale i ham. Vi kan godt allesammen blive enige om, at Ferreira har været for dårlig i foråret, men vi kender også hans topniveau. Ligesom en træner skal lære truppen at kende, skal spillerne også omstille sig en ny træner og det har været en udfordring for Pedro. Når han rammer bare sit middelniveau, er han langt foran MC.Patmand skrev: ↑22. jun 2021, 16:23Men hvorfor sælge MC der sammen med Fossum er trænerens foretrukne? Altså det virker da komplet ulogisk.Prica22 skrev: ↑22. jun 2021, 16:10Enig. Der skal gerne komme et salg af MC og så en ny ind.bonanza skrev: ↑22. jun 2021, 16:07Jeg kan fristes til at give dig ret, men udover dem du nævner har vi også Jeppe Pedersen i truppen, der eftersigende skulle have gennemgået en udvikling under sit lejeophold. Så jeg kan sagtens se os forsætte, uden at hente nogen ind til central midtbane, da det effektivt vil ødelægge chancen for en eller flere af de nævnte, hvilket tager mig tilbage til pointen i mit opslag om at vi kommer til at sælge før vi henter nogen her.jonas386 skrev: ↑22. jun 2021, 14:17
Der skal simpelthen en central midtbanespiller ind. Jeg kan godt leve med at vi giver Pallesen og ham den ny-oprykkede, hvis navn er helt væk i øjeblikket, chancen på højre backen. Jeg kan leve med at Ahlmann tager venstre backen og med Hannesbo som back-up (hvis det er planen). Jeg kan næsten også leve med, at vi satser på Ross-Thelander- Granli/Hagelskjær.
Men jeg kan under ingen omstændigheder leve med, at vi går ind til sæsonen med en besætning på den centrale midtbane hedder Pedro-Fossum-MC-Højholt-Kakeeto.
Jeg forestiller mig i øvrigt, at der er sandsynlighed for at mindst 1/2 af Rinne og Fossum sælges. Og så skal vi næsten have to nye spillere til den centrale midtbane.
Jeg synes det er et problem at hverken Fossum eller Pedro virker oplagte i en to-mands midtbane. Pedro virker i højere grad som 6'er, og Fossum mangler noget fysik og udstråling til at kompensere tilstrækkeligt, som man kunne håbe med Hiljemark. I en tre-mands midtbane ved siden af Hiljemark/Olsen og Pedro kunne han sikkert være stærk, men sådan spiller vi ikke længere
Det virker indlysende at "sælge" en eller flere af de andre midtbanespillere du nævner.
Ja, jeg forstår ikke rigtig logikken i det. MC har kort tid tilbage af sin kontrakt mener jeg, til gengæld kan cheftræneren godt lide at lade ham starte inde, så jeg tænker han har en eller anden form for berettigelse i truppen.
Hvad tænker du om Kakeeto, Jeppe Pedersen og Højholt? Hvorfor ikke bare sælge dem i stedet for MC? Hvorfor betale løn til dem i flere år når de er så pivringe som de er?
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Jeg tror at alle i AaB, ser Thelander som den leder af forsvaret. Han har nået en alder og et niveau af erfaring, hvor han meget gerne skulle biddrage med det du efterspørger. Fra mit perspektiv, er der ikke brug for en konkurrent til netop det.R Rosenberg skrev: ↑22. jun 2021, 16:53Ja, jeg synes bestemt, at forsvaret mangler en leder. Men det kommer jo an på, hvad man lægger i ordet.Prica22 skrev: ↑22. jun 2021, 16:25Mellemtingen må være noget Patrick Olsen-ish. Den hylde kan jeg sagtens leve med. Mangler vi virkelig en leder i forsvaret? Det kan jeg ikke følge. Vi mangler noget boldsikkerhed, som jeg tror vi får i Hagelskjær.R Rosenberg skrev: ↑22. jun 2021, 16:18Jeg tænker, at det er ret oplagt. Der mangler lederskab på den midtbane. Og på holdet generelt.Forza skrev: ↑22. jun 2021, 14:26Uden at have læst artiklen, så siger Inge vel her at der skal hentes en CM ind:jonas386 skrev: ↑22. jun 2021, 14:17Der skal simpelthen en central midtbanespiller ind. Jeg kan godt leve med at vi giver Pallesen og ham den ny-oprykkede, hvis navn er helt væk i øjeblikket, chancen på højre backen. Jeg kan leve med at Ahlmann tager venstre backen og med Hannesbo som back-up (hvis det er planen). Jeg kan næsten også leve med, at vi satser på Ross-Thelander- Granli/Hagelskjær.
Men jeg kan under ingen omstændigheder leve med, at vi går ind til sæsonen med en besætning på den centrale midtbane hedder Pedro-Fossum-MC-Højholt-Kakeeto.
Jeg forestiller mig i øvrigt, at der er sandsynlighed for at mindst 1/2 af Rinne og Fossum sælges. Og så skal vi næsten have to nye spillere til den centrale midtbane.
Jeg synes det er et problem at hverken Fossum eller Pedro virker oplagte i en to-mands midtbane. Pedro virker i højere grad som 6'er, og Fossum mangler noget fysik og udstråling til at kompensere tilstrækkeligt, som man kunne håbe med Hiljemark. I en tre-mands midtbane ved siden af Hiljemark/Olsen og Pedro kunne han sikkert være stærk, men sådan spiller vi ikke længere
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/hilj ... 15f9a096b7
Fossum og især Rinne er oplagt at skyde af dette vindue. Det afhænger dog selvfølgelig af interessen for dem.
I min verden er lederskabet efterhånden mere akut end det spilmæssige. Selvfølgelig skal vi ikke hente én på MC's niveau, men han behøver måske heller ikke at have haft 100 kampe i serie A. Bare han er leder og dirigent - helst på et niveau, som vi så med Hilje, hvis aftryk på banen var helt vildt på det punkt.
Og så en leder i forsvaret også.
Så kan man såmænd godt vente med en angriber for min skyld.
Og enig mht. angriberpladsen. Får man muligheden for at hente en stjerne, skal man selvfølgelig det, men jeg håber ikke vi springer banken i angrebet, hvis det koster de andre steder. Det må gerne være en Pedro-ish signing. Jeg har stor tiltro til Prica og stor tiltro til at Ano og Børsting har noget at byde på som supplement.
I min optik er den leder, der mangler, én, som kan lede og dirigere forsvaret, se fremad, forudse og ikke mindst styre og lede de to herlige slagsbrødre.
KEP var fx ingen gudbenådet fodboldspiller, men hans lederskab gjorde Thelander god.
Kunne vi lande én, der både havde det lederskab samt var en dygtig fodboldspiller, kunne vi komme meget langt med vores 3-mandsforsvar.
På den måde. Jeg er så vidt enig, men har man plads? Vi har 3 startere og én der gerne skal banke på. Thelander synes jeg, er den leder, men mangler mindst én makker, der kan noget med bolden. Og der sætter jeg min lid til Hagelskjær.R Rosenberg skrev: ↑22. jun 2021, 16:53Ja, jeg synes bestemt, at forsvaret mangler en leder. Men det kommer jo an på, hvad man lægger i ordet.Prica22 skrev: ↑22. jun 2021, 16:25Mellemtingen må være noget Patrick Olsen-ish. Den hylde kan jeg sagtens leve med. Mangler vi virkelig en leder i forsvaret? Det kan jeg ikke følge. Vi mangler noget boldsikkerhed, som jeg tror vi får i Hagelskjær.R Rosenberg skrev: ↑22. jun 2021, 16:18Jeg tænker, at det er ret oplagt. Der mangler lederskab på den midtbane. Og på holdet generelt.Forza skrev: ↑22. jun 2021, 14:26Uden at have læst artiklen, så siger Inge vel her at der skal hentes en CM ind:jonas386 skrev: ↑22. jun 2021, 14:17Der skal simpelthen en central midtbanespiller ind. Jeg kan godt leve med at vi giver Pallesen og ham den ny-oprykkede, hvis navn er helt væk i øjeblikket, chancen på højre backen. Jeg kan leve med at Ahlmann tager venstre backen og med Hannesbo som back-up (hvis det er planen). Jeg kan næsten også leve med, at vi satser på Ross-Thelander- Granli/Hagelskjær.
Fossum og især Rinne er oplagt at skyde af dette vindue. Det afhænger dog selvfølgelig af interessen for dem.
I min verden er lederskabet efterhånden mere akut end det spilmæssige. Selvfølgelig skal vi ikke hente én på MC's niveau, men han behøver måske heller ikke at have haft 100 kampe i serie A. Bare han er leder og dirigent - helst på et niveau, som vi så med Hilje, hvis aftryk på banen var helt vildt på det punkt.
Og enig mht. angriberpladsen. Får man muligheden for at hente en stjerne, skal man selvfølgelig det, men jeg håber ikke vi springer banken i angrebet, hvis det koster de andre steder. Det må gerne være en Pedro-ish signing. Jeg har stor tiltro til Prica og stor tiltro til at Ano og Børsting har noget at byde på som supplement.
I min optik er den leder, der mangler, én, som kan lede og dirigere forsvaret, se fremad, forudse og ikke mindst styre og lede de to herlige slagsbrødre.
KEP var fx ingen gudbenådet fodboldspiller, men hans lederskab gjorde Thelander god.
Kunne vi lande én, der både havde det lederskab samt var en dygtig fodboldspiller, kunne vi komme meget langt med vores 3-mandsforsvar.
Robert Kakeeto er ansat som træningskegle. Han kommer ikke til at spille, men når man har en trup på 25-27 spillere, vil der altid være nogen, der aldrig spiller. Selv i FC Barcelona og Tottenham, må man kun spille med 11 mand, uanset hvordan man vender den.Yankee skrev: ↑22. jun 2021, 16:40Kakeeto skal selvfølgelig også ud. Det er grotesk at han har fået forlængelse på forlængelse.Patmand skrev: ↑22. jun 2021, 16:35Nu nævner du så blot én af midtbanespillerne - hvad med de andre? Skal de ikke sælges før AaB sælger MC?
Ja, jeg forstår ikke rigtig logikken i det. MC har kort tid tilbage af sin kontrakt mener jeg, til gengæld kan cheftræneren godt lide at lade ham starte inde, så jeg tænker han har en eller anden form for berettigelse i truppen.
Hvad tænker du om Kakeeto, Jeppe Pedersen og Højholt? Hvorfor ikke bare sælge dem i stedet for MC? Hvorfor betale løn til dem i flere år når de er så pivringe som de er?
MC skal ud fordi han får for høj løn ift. sine præstationer. Jeg ved ikke præcist hvad han får, men da han blev forlænget i 2019 var det som fast mand og direkte afløser for Rasmus Würtz. Jeg er derfor overbevist om (og det hører man flere steder) at han er på "start-11-lønhylden", og det er åbenlyst for højt ift. hvad han viser på banen. Hvis han kan acceptere at blive aflønnet som en reservespiller kan man sagtens beholde ham.
Derfor giver det ikke megen mening at jagte de mere ukendte navne. De er betingelsen for, at holdet kan fungere.
Kakeeto er heller ikke den, der står på trænerens kontor for at få en forklaring på, hvorfor han ikke spiller. Det er afklaret. Man kan regne med ham, også når der skal ledes efter bolde når træningen er slut, og Lucas Andersen, Kusk og Rinne ikke rigtigt gider.
Dem, der skal ud, er Fossum og Rinne især. Jo hurtigere jo bedre, så der kan hentes nye stærke folk, når en gang markedet åbner efter EM. Angående MC, så har du måske et forslag til, hvordan man kan få ham ud, når du så gerne ser det. Han kan selvfølgelig lejes ud til Hobro, men den leje man kan få for ham, er kun en brøkdel af, hvad han koster hver måned. Skal man det? Jeg tror gerne Hobro vil ha ham eller FC Vendsyssel, eller Jammerbugt.
Den store forskel er (selvfølgelig) lønudgift samt potentiale. Jeppe P og Højholt tjener ikke alverden og er stadig unge. Kakeeto er i truppen for sit humør og sine få indhop uden han tjener noget. Dermed ikke sagt der ikke skal ryddes op i blandt dem.Patmand skrev: ↑22. jun 2021, 16:35Nu nævner du så blot én af midtbanespillerne - hvad med de andre? Skal de ikke sælges før AaB sælger MC?Prica22 skrev: ↑22. jun 2021, 16:27Fordi der ikke er noget potentiale i ham. Vi kan godt allesammen blive enige om, at Ferreira har været for dårlig i foråret, men vi kender også hans topniveau. Ligesom en træner skal lære truppen at kende, skal spillerne også omstille sig en ny træner og det har været en udfordring for Pedro. Når han rammer bare sit middelniveau, er han langt foran MC.Patmand skrev: ↑22. jun 2021, 16:23Men hvorfor sælge MC der sammen med Fossum er trænerens foretrukne? Altså det virker da komplet ulogisk.Prica22 skrev: ↑22. jun 2021, 16:10Enig. Der skal gerne komme et salg af MC og så en ny ind.bonanza skrev: ↑22. jun 2021, 16:07Jeg kan fristes til at give dig ret, men udover dem du nævner har vi også Jeppe Pedersen i truppen, der eftersigende skulle have gennemgået en udvikling under sit lejeophold. Så jeg kan sagtens se os forsætte, uden at hente nogen ind til central midtbane, da det effektivt vil ødelægge chancen for en eller flere af de nævnte, hvilket tager mig tilbage til pointen i mit opslag om at vi kommer til at sælge før vi henter nogen her.jonas386 skrev: ↑22. jun 2021, 14:17
Der skal simpelthen en central midtbanespiller ind. Jeg kan godt leve med at vi giver Pallesen og ham den ny-oprykkede, hvis navn er helt væk i øjeblikket, chancen på højre backen. Jeg kan leve med at Ahlmann tager venstre backen og med Hannesbo som back-up (hvis det er planen). Jeg kan næsten også leve med, at vi satser på Ross-Thelander- Granli/Hagelskjær.
Det virker indlysende at "sælge" en eller flere af de andre midtbanespillere du nævner.
MC er selvfølgelig foran på det spillemæssige, men lønningsmæssigt er han også med længder foran dem og vi kender hans loft. Det er desværre ikke til toppen af ligaen. Man kan sagtens beholde ham men det afhænger helt af økonomien. Han kæmpede sig flot tilbage i foråret.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Det kunne man så bruge akademispillere til istedet. Kakeeto er en sød mand, men han har hverken niveauet eller potentialet.Freddie skrev: ↑22. jun 2021, 17:19Robert Kakeeto er ansat som træningskegle. Han kommer ikke til at spille, men når man har en trup på 25-27 spillere, vil der altid være nogen, der aldrig spiller. Selv i FC Barcelona og Tottenham, må man kun spille med 11 mand, uanset hvordan man vender den.Yankee skrev: ↑22. jun 2021, 16:40Kakeeto skal selvfølgelig også ud. Det er grotesk at han har fået forlængelse på forlængelse.Patmand skrev: ↑22. jun 2021, 16:35Nu nævner du så blot én af midtbanespillerne - hvad med de andre? Skal de ikke sælges før AaB sælger MC?
MC skal ud fordi han får for høj løn ift. sine præstationer. Jeg ved ikke præcist hvad han får, men da han blev forlænget i 2019 var det som fast mand og direkte afløser for Rasmus Würtz. Jeg er derfor overbevist om (og det hører man flere steder) at han er på "start-11-lønhylden", og det er åbenlyst for højt ift. hvad han viser på banen. Hvis han kan acceptere at blive aflønnet som en reservespiller kan man sagtens beholde ham.
Derfor giver det ikke megen mening at jagte de mere ukendte navne. De er betingelsen for, at holdet kan fungere.
Kakeeto er heller ikke den, der står på trænerens kontor for at få en forklaring på, hvorfor han ikke spiller. Det er afklaret. Man kan regne med ham, også når der skal ledes efter bolde når træningen er slut, og Lucas Andersen, Kusk og Rinne ikke rigtigt gider.
Dem, der skal ud, er Fossum og Rinne især. Jo hurtigere jo bedre, så der kan hentes nye stærke folk, når en gang markedet åbner efter EM. Angående MC, så har du måske et forslag til, hvordan man kan få ham ud, når du så gerne ser det. Han kan selvfølgelig lejes ud til Hobro, men den leje man kan få for ham, er kun en brøkdel af, hvad han koster hver måned. Skal man det? Jeg tror gerne Hobro vil ha ham eller FC Vendsyssel, eller Jammerbugt.
-
R Rosenberg
- Allstar

Igen, det kommer jo an på, hvad man mener med en leder.bonanza skrev: ↑22. jun 2021, 17:03Jeg tror at alle i AaB, ser Thelander som den leder af forsvaret. Han har nået en alder og et niveau af erfaring, hvor han meget gerne skulle biddrage med det du efterspørger. Fra mit perspektiv, er der ikke brug for en konkurrent til netop det.R Rosenberg skrev: ↑22. jun 2021, 16:53Ja, jeg synes bestemt, at forsvaret mangler en leder. Men det kommer jo an på, hvad man lægger i ordet.Prica22 skrev: ↑22. jun 2021, 16:25Mellemtingen må være noget Patrick Olsen-ish. Den hylde kan jeg sagtens leve med. Mangler vi virkelig en leder i forsvaret? Det kan jeg ikke følge. Vi mangler noget boldsikkerhed, som jeg tror vi får i Hagelskjær.R Rosenberg skrev: ↑22. jun 2021, 16:18Jeg tænker, at det er ret oplagt. Der mangler lederskab på den midtbane. Og på holdet generelt.Forza skrev: ↑22. jun 2021, 14:26Uden at have læst artiklen, så siger Inge vel her at der skal hentes en CM ind:jonas386 skrev: ↑22. jun 2021, 14:17
Jeg er med på, at Thelander er leder på den måde, at han går forrest, viser mandsmod.
For at overføre det til en militær jargon, så er Thelander i mine øjne kaptajnen eller majoren, der fører tropperne, men vi mangler generalen (eller i hvert fald obersten), der har det mere strategiske overblik og som samtidig kan styre, lede og fordele.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Vi har 2, der er gode nok til at være startere. Den 3. mangler vi. Om det er Hagelskær, må tiden vise. Jeg vælger at forholde mig afventende.Prica22 skrev: ↑22. jun 2021, 17:03På den måde. Jeg er så vidt enig, men har man plads? Vi har 3 startere og én der gerne skal banke på. Thelander synes jeg, er den leder, men mangler mindst én makker, der kan noget med bolden. Og der sætter jeg min lid til Hagelskjær.R Rosenberg skrev: ↑22. jun 2021, 16:53Ja, jeg synes bestemt, at forsvaret mangler en leder. Men det kommer jo an på, hvad man lægger i ordet.Prica22 skrev: ↑22. jun 2021, 16:25Mellemtingen må være noget Patrick Olsen-ish. Den hylde kan jeg sagtens leve med. Mangler vi virkelig en leder i forsvaret? Det kan jeg ikke følge. Vi mangler noget boldsikkerhed, som jeg tror vi får i Hagelskjær.R Rosenberg skrev: ↑22. jun 2021, 16:18Jeg tænker, at det er ret oplagt. Der mangler lederskab på den midtbane. Og på holdet generelt.Forza skrev: ↑22. jun 2021, 14:26Uden at have læst artiklen, så siger Inge vel her at der skal hentes en CM ind:jonas386 skrev: ↑22. jun 2021, 14:17
Ædruelighedens stemme
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Lesniak var satme også god I starten. Den slags skal man ikke nødvendigvis konkludere for meget på.Prica22 skrev: ↑22. jun 2021, 16:27Fordi der ikke er noget potentiale i ham. Vi kan godt allesammen blive enige om, at Ferreira har været for dårlig i foråret, men vi kender også hans topniveau. Ligesom en træner skal lære truppen at kende, skal spillerne også omstille sig en ny træner og det har været en udfordring for Pedro. Når han rammer bare sit middelniveau, er han langt foran MC.Patmand skrev: ↑22. jun 2021, 16:23Men hvorfor sælge MC der sammen med Fossum er trænerens foretrukne? Altså det virker da komplet ulogisk.Prica22 skrev: ↑22. jun 2021, 16:10Enig. Der skal gerne komme et salg af MC og så en ny ind.bonanza skrev: ↑22. jun 2021, 16:07Jeg kan fristes til at give dig ret, men udover dem du nævner har vi også Jeppe Pedersen i truppen, der eftersigende skulle have gennemgået en udvikling under sit lejeophold. Så jeg kan sagtens se os forsætte, uden at hente nogen ind til central midtbane, da det effektivt vil ødelægge chancen for en eller flere af de nævnte, hvilket tager mig tilbage til pointen i mit opslag om at vi kommer til at sælge før vi henter nogen her.jonas386 skrev: ↑22. jun 2021, 14:17Der skal simpelthen en central midtbanespiller ind. Jeg kan godt leve med at vi giver Pallesen og ham den ny-oprykkede, hvis navn er helt væk i øjeblikket, chancen på højre backen. Jeg kan leve med at Ahlmann tager venstre backen og med Hannesbo som back-up (hvis det er planen). Jeg kan næsten også leve med, at vi satser på Ross-Thelander- Granli/Hagelskjær.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Arh, det vil jeg nu ikke mene.. Forstår godt din pointe dog.Buzz Killington skrev: ↑22. jun 2021, 18:07Lesniak var satme også god I starten. Den slags skal man ikke nødvendigvis konkludere for meget på.Prica22 skrev: ↑22. jun 2021, 16:27Fordi der ikke er noget potentiale i ham. Vi kan godt allesammen blive enige om, at Ferreira har været for dårlig i foråret, men vi kender også hans topniveau. Ligesom en træner skal lære truppen at kende, skal spillerne også omstille sig en ny træner og det har været en udfordring for Pedro. Når han rammer bare sit middelniveau, er han langt foran MC.Patmand skrev: ↑22. jun 2021, 16:23Men hvorfor sælge MC der sammen med Fossum er trænerens foretrukne? Altså det virker da komplet ulogisk.Prica22 skrev: ↑22. jun 2021, 16:10Enig. Der skal gerne komme et salg af MC og så en ny ind.bonanza skrev: ↑22. jun 2021, 16:07Jeg kan fristes til at give dig ret, men udover dem du nævner har vi også Jeppe Pedersen i truppen, der eftersigende skulle have gennemgået en udvikling under sit lejeophold. Så jeg kan sagtens se os forsætte, uden at hente nogen ind til central midtbane, da det effektivt vil ødelægge chancen for en eller flere af de nævnte, hvilket tager mig tilbage til pointen i mit opslag om at vi kommer til at sælge før vi henter nogen her.jonas386 skrev: ↑22. jun 2021, 14:17
På trods af formdykket er Pedro stadig vanvittig på stats. Sådan ligger han blandt midtbanespillere i 20/21:
2. flest clearinger
5. flest blokeringer
2. flest bolderobringer
3. flest tacklinger
3. flest dueller vundet langs jorden
84,6% - 87,8% (afleveringer på egen halvdel) Pedro - Hilje
68,8% - 74,3% (afleveringer på modstanderens halvdel) Pedro - Hilje
42,6% - 75,8% (lange afleveringer) Pedro - Victor Jensen, League Leader med over 30 lange afleveringer.
Hans problemer har været i at skille sig af med bolden igen. Måske ser nogle af statsne ikke ud af meget, men i længden er det tydeligt. Især når han startede med lyn og torden, og formentlig havde bedre stats halvvejs i sæsonen. Der er både noget med spillestil og systemer, men i særdeleshed også hvem hans makker har været. Der er en verden til forskel på at have Hiljemark og Kakeeto ved siden af sig. Både ift. kvaliteten af afleveringer man modtager og kvaliteten det kræver, at få bolden frem til dem. Præcis ligesom hos vores centerbacks og keeper, der ofte fremstår ringere med bolden end de reelt er, fordi leverencen fra afsender er kritisabel.
FCK har nu forhørt sig på Aron Dønnum i Vålerenga, som Inge forgæves forsøgte at fiske, inden han forlængede sin kontrakt sidste år.
Jeg ville bare lade hans kontrakt løbe ud.Freddie skrev: ↑22. jun 2021, 17:19Angående MC, så har du måske et forslag til, hvordan man kan få ham ud, når du så gerne ser det. Han kan selvfølgelig lejes ud til Hobro, men den leje man kan få for ham, er kun en brøkdel af, hvad han koster hver måned. Skal man det? Jeg tror gerne Hobro vil ha ham eller FC Vendsyssel, eller Jammerbugt.
Og det vigtigste er at den 3. mand er venstrebenet. Det er dræbende at have en højrebenet stopper til venstre i en 3-back-kæde. Se bare Jannik Vestergaard på landsholdet.R Rosenberg skrev: ↑22. jun 2021, 17:30Vi har 2, der er gode nok til at være startere. Den 3. mangler vi. Om det er Hagelskær, må tiden vise. Jeg vælger at forholde mig afventende.
Hagelskjær er venstrebenet og derfor typemæssigt et supergodt match ligesom Prijovic. Men det er altså to spillere, der tilsammen spillede 108 minutters senior-fodbold i forårssæsonen.
Han gjorde det nu glimrende i slutningen af sæsonen - der var det mere Magnus Forlæns end Baglæns.
Jeg savner Winsnes
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Var der ikke noget med at Prijovic havde et trætheds brud på en af tæerne? Det mener jeg at kunne huske blev meldt ud, som forklaring på manglene spilletid på U holdet.Yankee skrev: ↑23. jun 2021, 08:58Og det vigtigste er at den 3. mand er venstrebenet. Det er dræbende at have en højrebenet stopper til venstre i en 3-back-kæde. Se bare Jannik Vestergaard på landsholdet.R Rosenberg skrev: ↑22. jun 2021, 17:30Vi har 2, der er gode nok til at være startere. Den 3. mangler vi. Om det er Hagelskær, må tiden vise. Jeg vælger at forholde mig afventende.
Hagelskjær er venstrebenet og derfor typemæssigt et supergodt match ligesom Prijovic. Men det er altså to spillere, der tilsammen spillede 108 minutters senior-fodbold i forårssæsonen.
- Bong
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: 9000
Kunne man ikke lave vores 3-4-3 om til en 3-5-2?
Rinne,
Ross, Thelander, Granli,
Pallesen, Pedro, Prip, Fossum, Ahlmann,
Kusk, Prica
Rinne,
Ross, Thelander, Granli,
Pallesen, Pedro, Prip, Fossum, Ahlmann,
Kusk, Prica
A slightly more sophisticated hooligan...
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu vil jeg helst spille med angribere, men hvis den opstilling skal give mening, så bør det vel være Prip som spiller i front og Kusk på midtbanen.
- FlæskeFrank
Jeg savner satme noget seriøst Baresi nyt
Det er altid guf og seriøst. Mon der bliver jagtet efter ANGRIBEREN der kan lave mål
Det er altid guf og seriøst. Mon der bliver jagtet efter ANGRIBEREN der kan lave mål
-
R Rosenberg
- Allstar

Definitionen af det meget unordjyske ord 'glimrende' afhænger nok af ambitionsniveauet hos øjnene, der ser.
Magnus steppede op, javist. Men det er stadig slet ikke på højt nok niveau eller pengene værd.
Ædruelighedens stemme