Fedt, tak for updatenLunding skrev: ↑21. jul 2021, 14:09Lidt generelle betragtninger fra dagens træningspas.
Det så ud til, at der var virkelig god kemi i trænergruppen. Martí, Würtz og Hiljemark hyggede sig tydeligt i hinandens selskab inden træningen startede.
Der var virkelig god intensitet undervejs i træningen, der blev gået til stålet og kæmpet om hver bold. Den sidste time gik med at spille 11 mod 11 med et tydeligt A- og B-hold. Jeg havde selv stor fokus på Makaric. Han var på B-holdet og viste bestemt ikke ret meget. Alligevel leverede han en assistent og scorede på et straffespark. Han slog midt lidt som en Wilczek-type, altså én man ikke ser ret meget til og pludselig dukker han op ud af ingenting.
Afslutningsvis vil jeg give en stor cadeau til både spillerne og staben. De var virkelig jordnære og ville gerne snakke fodbold med de fremmødte fans. Virkelig fedt, at de giver noget tilbage til dem, der i bund og grund betaler deres løn.
Lunding over & out!
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Blot et par helt løse skud fra hoften - måske lidt dyre forslag, men:
England: Stefan Johansen fra Fulham (Norsk, 30 årig, central midtbane spiller).
Tjekkiet: David Moberg Karlson fra Slavia Prag (Tidl. FCN, Svensker, 27 år, højre- + venstre kant) - alternativt Andreas Vindheim (Norsk, 25 år, højreback)
Er lidt ærgelig over, at det formentlig ikke er os, der har snøren ude efter Thom Haye. Synes han så rigtig skræddersyet ud..
Tjekkiet: David Moberg Karlson fra Slavia Prag (Tidl. FCN, Svensker, 27 år, højre- + venstre kant) - alternativt Andreas Vindheim (Norsk, 25 år, højreback)
Er lidt ærgelig over, at det formentlig ikke er os, der har snøren ude efter Thom Haye. Synes han så rigtig skræddersyet ud..
Stefan Johansen er desværre helt urealistisk. Ham har FCK fået en kurv af flere gange.Runschen skrev: ↑21. jul 2021, 15:17Blot et par helt løse skud fra hoften - måske lidt dyre forslag, men:
Er lidt ærgelig over, at det formentlig ikke er også der har snøren ude efter Thom Haye. Synes han så rigtig skræddersyet ud..
Jeg har også luret på Moberg Karlsson, men jeg synes ikke han passer med det vi mangler.
Ja, Haye virkede sindssygt spændende, og passede som fod i hose med alt det vores nuværende centrale midtbane ikke evner.
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Så med andre ord et indkøb, der i bedste fald skal sidde på bænken og ideelt set slet ikke skal være i kamptruppen?
Legum Magister skrev: ↑21. jul 2021, 15:26Så med andre ord et indkøb, der i bedste fald skal sidde på bænken og ideelt set slet ikke skal være i kamptruppen?![]()
Ideelt set, så køber vi en spiller der én gang for alle giver anledning til, at vi skiller os af med de 2 centrale midtbanespillere, der ikke er nogen fremtid i.
Altså jeg vil ikke udelukke, at vi er med inde over ham hollænderen. Inge virkede meget paf og tog lige en tænkepause inden han svarede os. Ydermere sagde han, at han slet ikke kendte ham, hvilket også lyder lidt underligt med Inges store indsigt i fodboldverdenen. Det er selvfølgelig bare en tolkning, men tør ikke selv erklære den for helt død. Time will show!
Hvis vi er i skarp konkurrence med en Eredivisie-klub kan man måske godt forstå at han vil have ro omkring forhandlingerne. Særligt med tanke på at der ikke er afleveret et bud til NAC endnu.Lunding skrev: ↑21. jul 2021, 15:31Altså jeg vil ikke udelukke, at vi er med inde over ham hollænderen. Inge virkede meget paf og tog lige en tænkepause inden han svarede os. Ydermere sagde han, at han slet ikke kendte ham, hvilket også lyder lidt underligt med Inges store indsigt i fodboldverdenen. Det er selvfølgelig bare en tolkning, men tør ikke selv erklære den for helt død. Time will show!
Vi spiller da også med Rufo han er da lige så lidt en top 4 spiler som MCJulgranen skrev: ↑21. jul 2021, 15:29Legum Magister skrev: ↑21. jul 2021, 15:26Så med andre ord et indkøb, der i bedste fald skal sidde på bænken og ideelt set slet ikke skal være i kamptruppen?![]()
![]()
Ideelt set, så køber vi en spiller der én gang for alle giver anledning til, at vi skiller os af med de 2 centrale midtbanespillere, der ikke er nogen fremtid i.
AaB AaB AaB AaB
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Nu skrev jeg jo at Fossum skulle flyttes frem på banen, hvad du behændigt udelod af dit citat. Dermed vil der jo blive en plads ved siden af Magnus.Legum Magister skrev: ↑21. jul 2021, 15:26Så med andre ord et indkøb, der i bedste fald skal sidde på bænken og ideelt set slet ikke skal være i kamptruppen?![]()
You pay for this?
Var det denne agent I så?Lunding skrev: ↑21. jul 2021, 15:31Altså jeg vil ikke udelukke, at vi er med inde over ham hollænderen. Inge virkede meget paf og tog lige en tænkepause inden han svarede os. Ydermere sagde han, at han slet ikke kendte ham, hvilket også lyder lidt underligt med Inges store indsigt i fodboldverdenen. Det er selvfølgelig bare en tolkning, men tør ikke selv erklære den for helt død. Time will show!
https://keysports.nl/#team
Frank Schouten har været agent for Thom Haye i en del år.
Ingen links til Inge tilbage i tiden, af hvad jeg lige kan se. Har stortset udelukkende hollandske spillere i stalden, og to tidligere Den Haag-spillere som ansatte agenter.
Ja men det gør da ikke ham bedre og gir ham et fripas og han er 28 og bliver ikke bedre og det er ikke for de vi skal ha en diskussion om MC men jeg synes at når folk snakker om hans evner så er det noget Ensidig men det er nok bare min mening
AaB AaB AaB AaB
BREAKING NEWS.
Jeg har fundet ud, hvem “agenten” var. På Thom Hayes Instagram-profil har han lagt et billede op af, hvor han skriver kontrakt med Lecce. Jeg er 90 % sikker på, at den mand, der står til Venstre for ham var ham, der gik med Inge ind på kontoret!
Jeg har fundet ud, hvem “agenten” var. På Thom Hayes Instagram-profil har han lagt et billede op af, hvor han skriver kontrakt med Lecce. Jeg er 90 % sikker på, at den mand, der står til Venstre for ham var ham, der gik med Inge ind på kontoret!
Det er svært ikke at anerkende, at han har taget et skridt op. Men ideelt set, skal der være nogle foran ham. Var han på en Kakeeto-kontrakt og var tilfreds med en rolle som rotationsspiller, ville han være oplagt at beholde.
Inge troede lige, han kunne snyde os!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Hvis den handel bliver til noget, så er det her en af de mere geniale indlæg i år.
Ligesom dengang Granli blev spottet inde i midtbyen på en café med Inge
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Det er fandme god content. Du fangede vidst Inge med bukserne nede
Detektivarbejde på højt plan.
Jeg er ikke 90% sikker (nok nærmer 70-ish), og vil ikke lægge hovedet på blokken, men det kunne sagtens være ham. Godt spottet