Legendarisk intet mindre og helt på højde med de gode gamle lufthavnsdage.
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Hvis man var i tvivl om hvorfor man savnede debatsiden mens den var nede, så er dagens aktivitet i tråden her en glimrende påmindelse
Lunding og Albuen, I må sku derud igen, denne gang klar til at tage paparazzi billeder.
Lunding og Albuen, I må sku derud igen, denne gang klar til at tage paparazzi billeder.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Der er en masse AaB fanes der håber det bliver Thom Haye Har lige pludslig fået en masse danske venner på instagram 
AaB AaB AaB AaB
Han hedder Mauro Meluso, og er tidl. sportsdirektør for Lecce, så det er desværre et blindt spor. På et andet billede taget i samme rum er Frank Schouten, Hayes agent, med på billedet.
Pis også.. Tillføj den person lidt mere glød og et par solbriller, så har I ca. en idé om, hvordan han så ud!
Det her er virkelig et langskud, men følgende er sakset fra Wikipedia: “ Haye is Indonesian descent from his grandfather who came from North Sulawesi.”. Hvis man skal følge Thom Haye sporet, så kunne det måske være hans far. Ved ikke om han er med inde over eventuelle transfers. Som sagt, det er virkelig langt ude og har også forsøgt at Google mig frem til Thom Hayes familie uden, at det gav noget særligt.
Det er hans far på billede nummer 3 på Instagram.Lunding skrev: ↑21. jul 2021, 16:45Det her er virkelig et langskud, men følgende er sakset fra Wikipedia: “ Haye is Indonesian descent from his grandfather who came from North Sulawesi.”. Hvis man skal følge Thom Haye sporet, så kunne det måske være hans far. Ved ikke om han er med inde over eventuelle transfers. Som sagt, det er virkelig langt ude og har også forsøgt at Google mig frem til Thom Hayes familie uden, at det gav noget særligt.
Nope, det er desværre heller ikke ham.Julgranen skrev: ↑21. jul 2021, 16:50Det er hans far på billede nummer 3 på Instagram.Lunding skrev: ↑21. jul 2021, 16:45Det her er virkelig et langskud, men følgende er sakset fra Wikipedia: “ Haye is Indonesian descent from his grandfather who came from North Sulawesi.”. Hvis man skal følge Thom Haye sporet, så kunne det måske være hans far. Ved ikke om han er med inde over eventuelle transfers. Som sagt, det er virkelig langt ude og har også forsøgt at Google mig frem til Thom Hayes familie uden, at det gav noget særligt.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Jeg elsker de her spekulationer! Klubben holder tættere, men fans opsøger hårdere!
Tror dog fint vi kan afskrive Thom Haye, han virker som en duelspiller, og dem har vi i forvejen. Tror vi kigger efter en endnu mere boldfast general type.
Tror dog fint vi kan afskrive Thom Haye, han virker som en duelspiller, og dem har vi i forvejen. Tror vi kigger efter en endnu mere boldfast general type.
Han evner begge dele. Er langt mere en playmaker-type end de spillere vi har - og fremragende på bolden.
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Jeg tror godt du forstod, hvorfor jeg skrev som jeg skrev, og min holdning til at have MC på banen kræver nok ingen uddybning.Fromthecradle skrev: ↑21. jul 2021, 15:53Nu skrev jeg jo at Fossum skulle flyttes frem på banen, hvad du behændigt udelod af dit citat. Dermed vil der jo blive en plads ved siden af Magnus.Legum Magister skrev: ↑21. jul 2021, 15:26Så med andre ord et indkøb, der i bedste fald skal sidde på bænken og ideelt set slet ikke skal være i kamptruppen?![]()
Evt. Nyt spor i jagten på den formodede agent. AaB sport har udgivet en indslag med Joachim Mæhle. Omkring min. 1:03 står Mæhle og snakker med to herrer. Kunne det være en af dem, der er agenten fra i dag?
Hvis agenten repræsenterede en spiller, som AaB er ved at hente, hvorfor skulle Inge så lade ham vente på at træningen var færdig? Det kunne lige så godt være én, der stod og kiggede på (en af) AaBs spillere. Mauro Meluso kunne vel godt hjælpe med rekrutteringen et sted uden at være i job, som en slags ven af huset.
Aaarh, det er vist alligevel at overdrive spekulationerne.Prica22 skrev: ↑21. jul 2021, 18:07Hvis agenten repræsenterede en spiller, som AaB er ved at hente, hvorfor skulle Inge så lade ham vente på at træningen var færdig? Det kunne lige så godt være én, der stod og kiggede på (en af) AaBs spillere. Mauro Meluso kunne vel godt hjælpe med rekrutteringen et sted uden at være i job, som en slags ven af huset.
Så fjern Mauro Meluso-delen og mit gæt er det samme.Julgranen skrev: ↑21. jul 2021, 18:14Aaarh, det er vist alligevel at overdrive spekulationerne.Prica22 skrev: ↑21. jul 2021, 18:07Hvis agenten repræsenterede en spiller, som AaB er ved at hente, hvorfor skulle Inge så lade ham vente på at træningen var færdig? Det kunne lige så godt være én, der stod og kiggede på (en af) AaBs spillere. Mauro Meluso kunne vel godt hjælpe med rekrutteringen et sted uden at være i job, som en slags ven af huset.
-
R Rosenberg
- Allstar

En lydpotte hedder 'knalpot' på indonesisk. Det er en af de tidligere kolonier, Holland ikke har skabt så mange spillere fra.Lunding skrev: ↑21. jul 2021, 16:45Det her er virkelig et langskud, men følgende er sakset fra Wikipedia: “ Haye is Indonesian descent from his grandfather who came from North Sulawesi.”. Hvis man skal følge Thom Haye sporet, så kunne det måske være hans far. Ved ikke om han er med inde over eventuelle transfers. Som sagt, det er virkelig langt ude og har også forsøgt at Google mig frem til Thom Hayes familie uden, at det gav noget særligt.
Men altså, du diagnosticerer manden på billedet til at være ham, du med 90% sikkerhed mener, var på Hornevej i dag. Og som Julgranen nu siger, er tidligere sportsdirektør fra Lecce.
Det bliver mere og mere interessant, for hvad skulle han lave på Hornevej? Og hvad er hans beskæftigelse nu?
Ædruelighedens stemme
Indonesiens eneste VM deltagelse er i 1938, mener jeg, hvor en flok små spillere toppede op i bare tæer. Dengang som Hollandsk ØstindienR Rosenberg skrev: ↑21. jul 2021, 18:38En lydpotte hedder 'knalpot' på indonesisk. Det er en af de tidligere kolonier, Holland ikke har skabt så mange spillere fra.Lunding skrev: ↑21. jul 2021, 16:45Det her er virkelig et langskud, men følgende er sakset fra Wikipedia: “ Haye is Indonesian descent from his grandfather who came from North Sulawesi.”. Hvis man skal følge Thom Haye sporet, så kunne det måske være hans far. Ved ikke om han er med inde over eventuelle transfers. Som sagt, det er virkelig langt ude og har også forsøgt at Google mig frem til Thom Hayes familie uden, at det gav noget særligt.
Men altså, du diagnosticerer manden på billedet til at være ham, du med 90% sikkerhed mener, var på Hornevej i dag. Og som Julgranen nu siger, er tidligere sportsdirektør fra Lecce.
Det bliver mere og mere interessant, for hvad skulle han lave på Hornevej? Og hvad er hans beskæftigelse nu?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
R Rosenberg
- Allstar

Haha, festligt!jonas386 skrev: ↑21. jul 2021, 18:55Indonesiens eneste VM deltagelse er i 1938, mener jeg, hvor en flok små spillere toppede op i bare tæer. Dengang som Hollandsk ØstindienR Rosenberg skrev: ↑21. jul 2021, 18:38En lydpotte hedder 'knalpot' på indonesisk. Det er en af de tidligere kolonier, Holland ikke har skabt så mange spillere fra.Lunding skrev: ↑21. jul 2021, 16:45Det her er virkelig et langskud, men følgende er sakset fra Wikipedia: “ Haye is Indonesian descent from his grandfather who came from North Sulawesi.”. Hvis man skal følge Thom Haye sporet, så kunne det måske være hans far. Ved ikke om han er med inde over eventuelle transfers. Som sagt, det er virkelig langt ude og har også forsøgt at Google mig frem til Thom Hayes familie uden, at det gav noget særligt.
Det bliver mere og mere interessant, for hvad skulle han lave på Hornevej? Og hvad er hans beskæftigelse nu?![]()
Men de kommer jo nok med igen, hvis FIFA tænker som UEFA: 120 til VM (money is everything).
Ædruelighedens stemme
Aron Dønnum, der tidligere i vinduet var rygtet hertil, skifter til Standard Liege.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux ... sk-fodbold
Jeg tror ikke han har været aktuel efter vi fik Prip.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Himmerland
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Skørping
Allerede i sidste uge udtalte Inge sig at økonomien til ham var uden for vores budget, men at vi havde forhørt os.Hanga skrev: ↑21. jul 2021, 19:07Aron Dønnum, der tidligere i vinduet var rygtet hertil, skifter til Standard Liege.