hvis de spiller som mod celtic så skal vi være glad for uafgjort
Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021
Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021
AaB AaB AaB AaB
Enig, jeg var heller ikke imponeret. Nuvel, FCM er stadig et rigtig stærkt hold, men ingen tvivl om at maskinen pt. hakker lidt for dem. De er stadig klare favoritter men vores chancer er lidt større end de plejer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Celtic burde helt klart have vundet den kamp.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Der er ikke flere billetter tilgængelige på billetshoppen. Men ingen udmeldinger om enten udsolgt eller at flere afsnit åbnes - der er igen plads til forbedring af kommunikationen til kunderne.
You pay for this?
https://aabsport.dk/nyheder/2021/juli/u ... dtjylland/Fromthecradle skrev: ↑21. jul 2021, 12:25Der er ikke flere billetter tilgængelige på billetshoppen. Men ingen udmeldinger om enten udsolgt eller at flere afsnit åbnes - der er igen plads til forbedring af kommunikationen til kunderne.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Ok, men tog sin tid. Der var udsolgt kl 9 i morges.Maglau skrev: ↑21. jul 2021, 12:27https://aabsport.dk/nyheder/2021/juli/u ... dtjylland/Fromthecradle skrev: ↑21. jul 2021, 12:25Der er ikke flere billetter tilgængelige på billetshoppen. Men ingen udmeldinger om enten udsolgt eller at flere afsnit åbnes - der er igen plads til forbedring af kommunikationen til kunderne.
You pay for this?
Herligt med udsolgt, det manglede også bare! Glæder mig til at komme på stadion igen 
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
FCMs trup er godt nok blevet svækket hårdt. Hvis de har forhåbninger om at komme videre i CL, skal de spare profiler og dem er der efterhånden ikke mange tilbage af. Perfekt tidspunkt at møde dem, nu skal vi fandme have 3 point med "fyldt" stadion!
Jeg var lige inde og tjekke kamp programmet. Og fucking Brøndby mod Viborg er match of the week, kontra vores kamp mod Midtjylland, som vel nærmest er en ny slaget om Jylland klassiker.
Men godt at se det hele er som det plejer - at viashit stadig vælger Brøndbys kampe frem for alt alt andet i verden. Der kunne jo kraftedeme udbryde 3 verdenskrig midt i Danmark, Menn satme ikk om de ville afbryde deres sending, hvis de havde planlagt at vise en Brøndby kamp.
Men godt at se det hele er som det plejer - at viashit stadig vælger Brøndbys kampe frem for alt alt andet i verden. Der kunne jo kraftedeme udbryde 3 verdenskrig midt i Danmark, Menn satme ikk om de ville afbryde deres sending, hvis de havde planlagt at vise en Brøndby kamp.
Midtjylland skal spille chl onsdag, så mon ikke det blandt andet et derfor vi spiller lørdag?9000AA skrev: ↑22. jul 2021, 19:51Jeg var lige inde og tjekke kamp programmet. Og fucking Brøndby mod Viborg er match of the week, kontra vores kamp mod Midtjylland, som vel nærmest er en ny slaget om Jylland klassiker.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jo for lørdags kampene er vel egentlig ellers afskaffet?jonas386 skrev:Midtjylland skal spille chl onsdag, så mon ikke det blandt andet et derfor vi spiller lørdag?9000AA skrev: ↑22. jul 2021, 19:51Jeg var lige inde og tjekke kamp programmet. Og fucking Brøndby mod Viborg er match of the week, kontra vores kamp mod Midtjylland, som vel nærmest er en ny slaget om Jylland klassiker.
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Voldsomt optimistisk at regne med 3 point. Jeg medgiver gerne, at vores muligheder er bedre end længe, men det sagt, så kan jeg på forhånd godt stille mig tilfreds med et point i denne kamp.
Vi mangler stadig en midtbanemotor/styrmand OG en bomber i front, men måske vi faktisk stiller med en angriber fra start? Prip/og eller Kusk er næppe løsningen på sigt selvom begge scorede.
Kom så AaB...
Vi mangler stadig en midtbanemotor/styrmand OG en bomber i front, men måske vi faktisk stiller med en angriber fra start? Prip/og eller Kusk er næppe løsningen på sigt selvom begge scorede.
Kom så AaB...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Sælger den meget gerne for et kryds på forhånd! Men ser dog også at vi har en chance men det er heller ikke utænkeligt at vi bliver kørt over.. Faktisk så er det en ret svær kamp og gætte udfaldet påMogens skrev: ↑22. jul 2021, 21:42Voldsomt optimistisk at regne med 3 point. Jeg medgiver gerne, at vores muligheder er bedre end længe, men det sagt, så kan jeg på forhånd godt stille mig tilfreds med et point i denne kamp.
Kom så AaB...
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Simpelt. Brøndby trækker flere seere.9000AA skrev: ↑22. jul 2021, 19:51Jeg var lige inde og tjekke kamp programmet. Og fucking Brøndby mod Viborg er match of the week, kontra vores kamp mod Midtjylland, som vel nærmest er en ny slaget om Jylland klassiker.
Selvfølgelig har de flest seere, når de igennem mange sæsoner har mest faste spille tidspunkter. Det er logik at mange som gerne vil se enkelte kampe, og gentagende gange oplever at det igen er med Bif, også for opfattelsen at Bif er bedst.Salle17 skrev: ↑22. jul 2021, 22:31Simpelt. Brøndby trækker flere seere.9000AA skrev: ↑22. jul 2021, 19:51Jeg var lige inde og tjekke kamp programmet. Og fucking Brøndby mod Viborg er match of the week, kontra vores kamp mod Midtjylland, som vel nærmest er en ny slaget om Jylland klassiker.
Bif er medie-skabt.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
-
R Rosenberg
- Allstar

BIF har altid trukket flest seere. BIF har også flest trofaste fans. BIF kan fylde deres stadion weekend efter weekend og har kunne gøre det i årevis. BIF har vel også flest fans rundt om i landet - bare se Hjørring og Frederikshavn som nogen af de vamleste steder.634 skrev: ↑22. jul 2021, 23:09Selvfølgelig har de flest seere, når de igennem mange sæsoner har mest faste spille tidspunkter. Det er logik at mange som gerne vil se enkelte kampe, og gentagende gange oplever at det igen er med Bif, også for opfattelsen at Bif er bedst.Salle17 skrev: ↑22. jul 2021, 22:31Simpelt. Brøndby trækker flere seere.9000AA skrev: ↑22. jul 2021, 19:51Jeg var lige inde og tjekke kamp programmet. Og fucking Brøndby mod Viborg er match of the week, kontra vores kamp mod Midtjylland, som vel nærmest er en ny slaget om Jylland klassiker.
Bif er medie-skabt.
Så nej, det har intet med medieskabt at gøre - det er bare et faktum.
Havde AaB udsolgt gang på gang, en giga fanbase, et vildt hype - så havde AaB også fået flere interessante tv-tidspunkter. Ingen af de tre dele har AaB bare.
Ædruelighedens stemme
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Tydeligts illustreret da vi i runde 25 i The Double sæsonen voldtog FCM på Heden med en 2-3 sejr i sæsonens måske bedste og mest underholdene kamp. Her var Match of the Week selvfølgelig neglebideren Brøndby - Esbjerg (1-0).634 skrev: ↑22. jul 2021, 23:09Selvfølgelig har de flest seere, når de igennem mange sæsoner har mest faste spille tidspunkter. Det er logik at mange som gerne vil se enkelte kampe, og gentagende gange oplever at det igen er med Bif, også for opfattelsen at Bif er bedst.Salle17 skrev: ↑22. jul 2021, 22:31Simpelt. Brøndby trækker flere seere.9000AA skrev: ↑22. jul 2021, 19:51Jeg var lige inde og tjekke kamp programmet. Og fucking Brøndby mod Viborg er match of the week, kontra vores kamp mod Midtjylland, som vel nærmest er en ny slaget om Jylland klassiker.
Bif er medie-skabt.
Du har nok ikke været over 10 år dengang TV2 begyndte med at eksponere BifR Rosenberg skrev: ↑22. jul 2021, 23:15BIF har altid trukket flest seere. BIF har også flest trofaste fans. BIF kan fylde deres stadion weekend efter weekend og har kunne gøre det i årevis. BIF har vel også flest fans rundt om i landet - bare se Hjørring og Frederikshavn som nogen af de vamleste steder.634 skrev: ↑22. jul 2021, 23:09Selvfølgelig har de flest seere, når de igennem mange sæsoner har mest faste spille tidspunkter. Det er logik at mange som gerne vil se enkelte kampe, og gentagende gange oplever at det igen er med Bif, også for opfattelsen at Bif er bedst.Salle17 skrev: ↑22. jul 2021, 22:31Simpelt. Brøndby trækker flere seere.9000AA skrev: ↑22. jul 2021, 19:51Jeg var lige inde og tjekke kamp programmet. Og fucking Brøndby mod Viborg er match of the week, kontra vores kamp mod Midtjylland, som vel nærmest er en ny slaget om Jylland klassiker.
Bif er medie-skabt.
Så nej, det har intet med medieskabt at gøre - det er bare et faktum.
Havde AaB udsolgt gang på gang, en giga fanbase, et vildt hype - så havde AaB også fået flere interessante tv-tidspunkter. Ingen af de tre dele har AaB bare.
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Fantastik eksempelNIN skrev: ↑22. jul 2021, 23:21Tydeligts illustreret da vi i runde 25 i The Double sæsonen voldtog FCM på Heden med en 2-3 sejr i sæsonens måske bedste og mest underholdene kamp. Her var Match of the Week selvfølgelig neglebideren Brøndby - Esbjerg (1-0).634 skrev: ↑22. jul 2021, 23:09Selvfølgelig har de flest seere, når de igennem mange sæsoner har mest faste spille tidspunkter. Det er logik at mange som gerne vil se enkelte kampe, og gentagende gange oplever at det igen er med Bif, også for opfattelsen at Bif er bedst.Salle17 skrev: ↑22. jul 2021, 22:31Simpelt. Brøndby trækker flere seere.9000AA skrev: ↑22. jul 2021, 19:51Jeg var lige inde og tjekke kamp programmet. Og fucking Brøndby mod Viborg er match of the week, kontra vores kamp mod Midtjylland, som vel nærmest er en ny slaget om Jylland klassiker.
Bif er medie-skabt.
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester