Hvor skal jeg starte……Aalborg frederikshavner skrev: ↑27. aug 2021, 15:13Jeg mener helt seriøst at Prip har skuffet, han kan ikke sætte en modspiller og falder ofte ud af kampene. Han har en skarp indlægsfod men det er også det, i kampene mod Fcm, AGF og FC Randers var han tæt på usynlig.Maglau skrev: ↑27. aug 2021, 14:56Aalborg frederikshavner skrev: ↑27. aug 2021, 14:31Rinne
Ross - Hagelskjær - Granli
Pallesen - Ferreira - Højholt - Ahlmann
Fossum - Kusk
Prica
Prip har skuffet og ligner ikke en der kan løfte offensiven, vil gerne se to spillende forsvareŕe samt Ross i forsvaret. Thelander er god når vi møder tonserhold men det er ikke tilfældet i aften![]()
![]()
![]()
Det vildeste seriøse indlæg ever![]()
![]()
Kusk er også meget op og ned i niveau man jeg synes overall at han bidrager med mere end Prip
Prip som jeg synes har fænomenal bortset fra den sidste time mod Randers - kusk har da shinet meget lidt efteråret og giver slet ikke anledning til de bytte.
Makaric som vi endelig har fået gang og scorede i weekenden byttes med en spiller der heller ikke har shinet i sine indskiftninger.
Thelander vores suverænt bedste forsvarsspiller byttes med uerfaren superligaspiller der har fået 15 min i denne sæson.
Det er HELT sort