Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00
Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00
kusk har da spillet under hele kampen
Nej vi har ikke lavet chancerne, men mulighederne har så afgjort været der. Men vi mangler farten og den sidste kvalitet i de kontrastød. Irriterende at vi stadig kun er én fejl eller én god FCN aktion fra en potentiel udligning. Vi har dog set rolige og solide ud bagtil, men man ved aldrig.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Han passer slet ikke ind i den her fase af kampenBrodernumsi skrev: ↑27. aug 2021, 20:46Wauw, ingen Kusk. Satme skidt, en så dyr mand, ikke kan få spilletid.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
At holde på bolden, er nu engang den bedste måde, at forhindre modstanderen i at score. Kan ikke se hvorfor Hannesbo skulle være et bedre valg.Kristian skrev: ↑27. aug 2021, 20:47Han passer slet ikke ind i den her fase af kampenBrodernumsi skrev: ↑27. aug 2021, 20:46Wauw, ingen Kusk. Satme skidt, en så dyr mand, ikke kan få spilletid.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Det er bemærkelsesværdigt, ja, at Kusk ikke engang kan blive skiftet ind.
Og så fik Ahlmann det efterhånden obligatoriske gule kort.
Jeg tilskriver sejren - hvis det bliver til det - til den meget flotte opbakning fra tribunerne. Det er to tæt matchede hold som mødes.
Og så fik Ahlmann det efterhånden obligatoriske gule kort.
Jeg tilskriver sejren - hvis det bliver til det - til den meget flotte opbakning fra tribunerne. Det er to tæt matchede hold som mødes.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
MC er jo ren pirlo ude på den højrekant
Er der helt seriøst og uden romantik nogen herinde der kan se hvad Pricas potentiale er - jeg synes godt nok det er langt væk. Men jeg heller ikke træning og de tegn der kunne være der.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Med Kusk's indtil videre pauvre sæson må der jo ligge noget bag. Enten er han der bare ikke eller så ser Cifuentes ham ikke som en spiller, der er god nok defensivt.Brodernumsi skrev: ↑27. aug 2021, 20:48At holde på bolden, er nu engang den bedste måde, at forhindre modstanderen i at score. Kan ikke se hvorfor Hannesbo skulle være et bedre valg.Kristian skrev: ↑27. aug 2021, 20:47Han passer slet ikke ind i den her fase af kampenBrodernumsi skrev: ↑27. aug 2021, 20:46Wauw, ingen Kusk. Satme skidt, en så dyr mand, ikke kan få spilletid.
Prica virker desværre igen alt for overgearet og meget uklog i flere situationer, hvor han med fordel kan skærme af. Laver ekstremt mange små frispark hele tiden. Kan godt lide hans energi, men synes han desværre i et stykke tid nu træffer mange dårlige og umodne beslutninger. Men hey 3pt er bare lækkert og så mod FCN. Kan slet ikke huske sidste sejr og så er det endda pure fortjent.. 
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Super lækker sejr.
God moral, at komme tilbage efter den forfærdelige start. Solid defensiv, der holder et godt FCN-hold fra ret mange chancer. Derudover er vi klinisk effektive i front, vi skaber ikke super meget, men der er mere sammenhæng i det vi laver.
Det er squ top-6 spil nu!

God moral, at komme tilbage efter den forfærdelige start. Solid defensiv, der holder et godt FCN-hold fra ret mange chancer. Derudover er vi klinisk effektive i front, vi skaber ikke super meget, men der er mere sammenhæng i det vi laver.
Det er squ top-6 spil nu!
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Skøn sejr … over et hold der kom med 5 sejre 
Fandme en lækker sejr! God weekend drenge 
Lækkert med en comeback-sejr mod en modstander vi notorisk har haft det svært med. Spillet virker solidt og tydeligt (dog lige pånær de første 13 sekunder), og så må man bare rose spillere som Fossum, Pedro og Pallesen der virkelig bare har steppet et par niveauer op.
Det her kan blive en yderst fin sæson hvis vi holder kontinuiteten.
Det her kan blive en yderst fin sæson hvis vi holder kontinuiteten.
Thelander siger det med få ord!!
Vi er pisse stabile lige nu..fortjent sejr og god præstation
Vi er pisse stabile lige nu..fortjent sejr og god præstation
Ja, utroligt skidt, når han har spillet langt hovedparten af kampene inden han blev skadetBrodernumsi skrev: ↑27. aug 2021, 20:46Wauw, ingen Kusk. Satme skidt, en så dyr mand, ikke kan få spilletid.
Taktisk mesterværk fra Cifuentes igen i dag. Bedste træner vi har haft siden Kent Nielsen.
Skarpe afslutninger.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Sådan! Stærkt kæmpet af drengene og igen solid defensiv organisation. I spillet med bolden og vores chanceskabende spil er der dog stadig rigtig meget at arbejde med.
MOM: Pedro igen igen.
MOM: Pedro igen igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Noget af det fedeste idag er at vi igen viser at fordi vi får et mål i mod os så er kampen ikke tabt. Det har vi ikke set i mange år!
Masser af romerlys på stadion og en sejr over FCN på en fredag... kan ikke ønske ret meget mere idag
Masser af romerlys på stadion og en sejr over FCN på en fredag... kan ikke ønske ret meget mere idag
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Enig. verden til forskel i boldomgang når Prica sammenlignes med Makaric. Prica ligner en uden selvtillid. Mistede stort set alle bolde.Quetzal skrev: ↑27. aug 2021, 20:52Prica virker desværre igen alt for overgearet og meget uklog i flere situationer, hvor han med fordel kan skærme af. Laver ekstremt mange små frispark hele tiden. Kan godt lide hans energi, men synes han desværre i et stykke tid nu træffer mange dårlige og umodne beslutninger. Men hey 3pt er bare lækkert og så mod FCN. Kan slet ikke huske sidste sejr og så er det endda pure fortjent..![]()
Pallesen med en god kamp. Undrer mig over den udskiftning. Fossum med en pragtkamp med mål og mange gode løb.
Vores defensiv er satme skarp. Har fcn mere end 1 chance i anden halvlveg?
Marti er ved at få styr på konceptet