Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
jonas386
Allstar
Allstar

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af jonas386 » 30. aug 2021, 13:19

Fair point. I så fald er jeg mere åben for ham, med de samme forbehold som FIDEL. Håber dog ikke, at det er på en topløn, og at det er hvad vi prioriterer over en dygtig central midt. Jeg ved selvfølgelig ikke om Inge spin'er, men har også svært ved at se Bundu være en spiller der 100% vil 'AaB-pakken' - det lyder heller ikke som en lejeaftale, når det omtales på den måde.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

RufusTheDog

Indlæg af RufusTheDog » 30. aug 2021, 13:20

Det bimler og bamler.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 30. aug 2021, 13:20

Fik at vide, at det var idioti at ønske Kateeto videre i systemet, men åbenbart ikke.

"Derudover bekræfter Inge André Olsen, at en spiller som Robert Kakeeto kan være på vej væk. Midtbanespilleren har ikke spillet en eneste kamp for AaB i denne sæson."

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... staerkning

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 30. aug 2021, 13:21

Zean Dalügge, der har været nævnt herinde efter han blev ophævet med Esbjerg, er nu skiftet til Genoa i Serie A.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... til-genoa/

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 30. aug 2021, 13:23

jonas386 skrev:
30. aug 2021, 13:19
Fair point. I så fald er jeg mere åben for ham, med de samme forbehold som FIDEL. Håber dog ikke, at det er på en topløn, og at det er hvad vi prioriterer over en dygtig central midt. Jeg ved selvfølgelig ikke om Inge spin'er, men har også svært ved at se Bundu være en spiller der 100% vil 'AaB-pakken' - det lyder heller ikke som en lejeaftale, når det omtales på den måde.
Tror mere på Randers eller Agf er interesserede i at leje ham.

Selvfølgelig kan vi bruge hans fart, flair, driblinger osv., men jeg synes hans præstationer for agf umiddelbart var ret svingende. Højt topniveau, men meget lavt bundniveau.

Brugeravatar
Runschen
2. div
2. div

Indlæg af Runschen » 30. aug 2021, 13:23

Udfra hvad jeg kan læse og forstå herinde, så er det nu rygtedes at Inge bl.a. er tæt på en fra nordmakedonien - hvis korrekt(?)

Så synes jeg da en del i sol, måne og stjerner peger på førnævnte Nikola Bogdanovski.

- Nordmakedonier (tjek)
- 22 år (potentiel videresalg - tjek)
- 1 år tilbage af kontrakt. (Erhverves billigere - tjek)
- Højrebenet (tjek)
- Kan spille wingback og offensiv kant (passer med det flere inklusiv mig selv har hørt, at vi er tæt på en højre wingback - tjek)
- Klub: Radnik (Samme som Makaric ergo kender IAO dem ifht handel/samarbejde - tjek)
- Følger klubben - altså AaB - på Instagram (så ved jeg godt, at det kan være fordi Makaric spiller hos os, men er da pudsigt at han i så fald er den eneste)

..De eneste ting, der for mig taler i mod er, at der konstant tales om klar forstærkning til start 11’eren for det synes jeg ud fra stats ikke at han ligner. Så er der selvfølgelig også nordjyske journalist, Claus Jensen, der semi bringer Aleksandar Trajkowski i spil.

Spændene spændene..!

9691_3kroner
Drenge
Drenge
Favoritspiller: Ib Simonsen

Indlæg af 9691_3kroner » 30. aug 2021, 13:23

Håber ikke det er Bundus navn der dukker på på pressemeddelelsen, mener ikke han passer ret godt ind i måden vi spiller bold på lige nu, derudover er han humørspiller (hvilket selvfølgelig ikke er så dårligt lige pt.) og så har jeg ikke set meget defensivt arbejde i ham (så vidt jeg husker).

Jeg håber virkelig på en central midtbanespiller og måske en kantspiller.

Derudover tror jeg personligt at vi siger farvel til Kusk i dette vindue.

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar

Indlæg af Mephisto2 » 30. aug 2021, 13:24

Maglau skrev:
30. aug 2021, 13:18
FIDEL skrev:
30. aug 2021, 13:13
jonas386 skrev:
30. aug 2021, 13:10
Prica22 skrev:
30. aug 2021, 13:09
jonas386 skrev:
30. aug 2021, 13:05
Bundu er også venstrebenet? Det løser ikke rigtigt dét problem. Men derudover, så har han da noget fart som vi mangler, og jeg synes han viste nogle kvaliteter i AGF som vi længe har manglet. Som en midlertidig og billig løsning synes jeg han kunne være et fint supplement indtil vi får Lucas tilbage.

Det skal dog slet ikke være for enhver pris, og Anderlecht må gerne betale klart størstedelen af hans løn hvis jeg skulle juble over dén tilgang. Umiddelbart er jeg dog mere til Bundu end ham nordmakedoneren.

Af hvad jg kan se på Transfermarkt, og det er sikkert ikke 100% pålideligt, så har han heller ikke haft tendens til skader i karrieren, hvilket vi bestemt ikke skal undervurdere.
Han er højrebenet
Virkelig? Jamen så er det da meget fint. Mindes bare den rædderlige kamp hvor han scorede hattrick imod os, og at han konsekvent kom igennem i vores venstreside. Synes også jeg oftest har set ham på højrekanten.
Han har faktisk også scoret med venstrebenet imod os.
Hvis det er ham vi henter, så er jeg lidt bekymret for om han er disciplineret nok og god nok i holdpresset. Jeg tvivler... Jeg kan ikke se en lejesvend som Bundu gøre noget særligt for os.
Enig virker slet ikke som en spiller for os type mæssigt og slet ikke i kombi med leje. Det bliver ikke ham. Inge er ikke den type.
Vores signing er meget mere overvejet.
Med mindre det skal ses som en midlertidig erstatning for Lucas.

Lunding
Ynglinge
Ynglinge

Indlæg af Lunding » 30. aug 2021, 13:24

Der sker ikke en skid her på Hornevej. Vi har hilst på Martí og Hiljemark og gået en tur om anlægget, men der er helt stille herude.

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 30. aug 2021, 13:24

Eksil skrev:
30. aug 2021, 13:20
Fik at vide, at det var idioti at ønske Kateeto videre i systemet, men åbenbart ikke.

"Derudover bekræfter Inge André Olsen, at en spiller som Robert Kakeeto kan være på vej væk. Midtbanespilleren har ikke spillet en eneste kamp for AaB i denne sæson."

Krisestemning hos Funky :-)

Spøg til side, nok for det bedste. Så mangler de bare lige den marginalt bedre nummer 16.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 30. aug 2021, 13:25

Eksil skrev:

Det må også betyde, at der som minimum er en spiller på vej ind til samme position. Det er modigt at gå ind til en sæson med 3½ spillere til to positioner. Planen kan selvfølgelig også være at få Fossum tilbage på 8'eren, og håbe han kan løfte sit niveau. Dermed er det måske lidt for sandsynligt, at offensivspilleren bliver en profil, og skal skubbe Fossum ned ved siden af Pedro med Højholt og Magnus som back-ups. Diskussionen om hvor Fossum spiller bedst har vi taget 1000 gange, og derer ingen grund til at bringe den op igen, men jeg vil være lidt usikker på det gamble, hvis jeg var Inge.

Brugeravatar
hit666
Allstar
Allstar
Favoritspiller: rade prica

Indlæg af hit666 » 30. aug 2021, 13:31

Gaarde6 skrev:
30. aug 2021, 13:03
Er jeg den eneste, som sidder med et smil på læben over dette vindue?

Vi er kommet flot fra start i ligaen. Martis ideer er ved at sætte sig.
Flere spillere har ramt niveau. Og der er en meget positiv stemning omkring klubben.

Jeg kan ikke mindes, hvornår jeg sidst har siddet i et transfervindue, og følt at vi med en spiller eller to, kan bygge videre på noget, som allerede er godt :D
Synes altid jeg sidder og tænker at vi skal ha spillere ind for at lappe huller i truppen.

Glæder mig til at se, hvad Inge har til os :cool:
det er nok det fedeste transfervindue i mands minde :thumbsup:
AaB AaB AaB AaB

FlemmingG
Landshold
Landshold

Indlæg af FlemmingG » 30. aug 2021, 13:32

9691_3kroner skrev:
30. aug 2021, 13:23
Håber ikke det er Bundus navn der dukker på på pressemeddelelsen, mener ikke han passer ret godt ind i måden vi spiller bold på lige nu, derudover er han humørspiller (hvilket selvfølgelig ikke er så dårligt lige pt.) og så har jeg ikke set meget defensivt arbejde i ham (så vidt jeg husker).

Jeg håber virkelig på en central midtbanespiller og måske en kantspiller.

Derudover tror jeg personligt at vi siger farvel til Kusk i dette vindue.
Læg dertil at Bundu vel ikke har spillet en hel førsteholdskamp siden starten af hans FCK ophold. Det er en spiller uden selvtillid og uden kampe i ca 3/4 år. På hans topniveau er han rigtig dygtig, men det vil tage lang tid før han er i gear

Brugeravatar
hit666
Allstar
Allstar
Favoritspiller: rade prica

Indlæg af hit666 » 30. aug 2021, 13:34

hvis det er Mustapha Bundu så får vi da noget Fart og det mangler vi :thumbsup:
AaB AaB AaB AaB

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Martino » 30. aug 2021, 13:37

Julgranen skrev:
30. aug 2021, 13:24
Eksil skrev:

Spøg til side, nok for det bedste. Så mangler de bare lige den marginalt bedre nummer 16.
Men snart fem år for sent, hvis vi endelig skiller os af med Kakeeto - han får imo svært ved bare at komme på hold i Hobro, Vendsyssel og Jammerbugt. Forstår ikke hvorfor han blev forlænget.
Jeg savner Winsnes

Dennis Nielsen
Allstar
Allstar

Indlæg af Dennis Nielsen » 30. aug 2021, 13:37

Personlig giver det kun mening, hvis det er en transfer. Vi så i fck, at en spiller med begrænset selvtillid og form, ikke slog til. Der kan argumenteres for, at det vil være nemmere i AaB, men vi skal helst undgå at få en spiller på ret køl, for så at miste spilleren igen efter et år på leje

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 30. aug 2021, 13:41

Dennis Nielsen skrev:
30. aug 2021, 13:37
Personlig giver det kun mening, hvis det er en transfer. Vi så i fck, at en spiller med begrænset selvtillid og form, ikke slog til. Der kan argumenteres for, at det vil være nemmere i AaB, men vi skal helst undgå at få en spiller på ret køl, for så at miste spilleren igen efter et år på leje
Lang kontrakt tilbage. Efter et dyrt køb. Han får næppe en fri transfer.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Indlæg af Gnu » 30. aug 2021, 13:42

Eksil skrev:

Man kan så undre sig over, hvor meget Inge havde kigget i den hjemmebrændte, da han forlængede med Kakeeto for under et år siden.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 30. aug 2021, 13:43

Martino skrev:
30. aug 2021, 13:37
Julgranen skrev:
30. aug 2021, 13:24
Eksil skrev:

Men snart fem år for sent, hvis vi endelig skiller os af med Kakeeto - han får imo svært ved bare at komme på hold i Hobro, Vendsyssel og Jammerbugt. Forstår ikke hvorfor han blev forlænget.
Det er peanuts den mand får i løn. Han fylder ganske vist en plads i truppen men er bidrager med stemning og personlighed derude. Han kan trods alt til nøds tage en 6’er rolle.

Jeg forstår heller ikke forlængelsen i sin tid - men det er ikke særlig vigtigt. Der er langt større prioriteter i hvert transfervindue end at komme af med ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Låst