Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 31.10.2021

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Patmand
Allstar
Allstar

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 31.10.2021

Indlæg af Patmand » 5. nov 2021, 13:53

Køllen I Møllen skrev:
4. nov 2021, 13:33
634 skrev:
4. nov 2021, 08:30
At AaB vandt kampen i Odense var faktisk et godt billede af kampen med flere kampafgørende forkerte dommer kendelser, hvoraf de fleste og første fejl kendelser var til OBs fordel.
Jeg synes faktisk Viborgs mål med Grønning var lige stor fejlkendelse, som Hannesboes straffe. Mon ikke det var pay back fra dommerne. Det indrømmer de bare aldrig, og hvis Viborg oplever kampafgørende fejl kendelse imod FCN giver det hele menig
Pay back fra dommerne? Undskyld mig, men det er noget nært det dummeste jeg nogensinde har læste herinde.
:D :D :D
Kan den reddes med et "ha ha der fik jeg jer!"?

Selv når flæske kører sine mange spekulationer helt ud i det absurde, så ER det her den skøreste påstand nogensinde på debatsiden.

Det kunne være sjovt at være en flue på væggen i hævnklubben - undskyld dommerklubben.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 31.10.2021

Indlæg af Brodernumsi » 5. nov 2021, 23:39

Køllen I Møllen skrev:
4. nov 2021, 13:33
634 skrev:
4. nov 2021, 08:30
At AaB vandt kampen i Odense var faktisk et godt billede af kampen med flere kampafgørende forkerte dommer kendelser, hvoraf de fleste og første fejl kendelser var til OBs fordel.
Jeg synes faktisk Viborgs mål med Grønning var lige stor fejlkendelse, som Hannesboes straffe. Mon ikke det var pay back fra dommerne. Det indrømmer de bare aldrig, og hvis Viborg oplever kampafgørende fejl kendelse imod FCN giver det hele menig
Pay back fra dommerne? Undskyld mig, men det er noget nært det dummeste jeg nogensinde har læste herinde.
Nogle dommere spiller med 'payback'.

https://www.clbold.dk/nyhed/champions-l ... nk=artikel

Vi må håbe, han er én af få.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Besvar