Kasper Kusk
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Re: Kasper Kusk
Altså, sidder og ser PSG mod RM og PSG har 3 gange kusk oppe foran, de laver ikke en skid defensivt - selvfølgelig er de hurtige i et presspil, men det er sgu ikke meget de laver. Hvorfor dælen kan vi ikke bare have EN som ikke er nogle maskine i det defensive og presspil? Eller handler det om at han bare ikke gider træne...
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er det, jeg altid har sagt - fodbolden bliver fattigere, når alle skal være løbemaskiner og kæmpe defensivt.raekkeettre skrev: ↑9. mar 2022, 21:41Altså, sidder og ser PSG mod RM og PSG har 3 gange kusk oppe foran, de laver ikke en skid defensivt - selvfølgelig er de hurtige i et presspil, men det er sgu ikke meget de laver. Hvorfor dælen kan vi ikke bare have EN som ikke er nogle maskine i det defensive og presspil? Eller handler det om at han bare ikke gider træne...
Efterhånden giver ordet 'presspil' mig lettere kvalme.
Ædruelighedens stemme
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Hvem vandt?raekkeettre skrev: ↑9. mar 2022, 21:41Altså, sidder og ser PSG mod RM og PSG har 3 gange kusk oppe foran, de laver ikke en skid defensivt - selvfølgelig er de hurtige i et presspil, men det er sgu ikke meget de laver. Hvorfor dælen kan vi ikke bare have EN som ikke er nogle maskine i det defensive og presspil? Eller handler det om at han bare ikke gider træne...
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
RM, hvad er din pointe? At PSG første gang nogle sinde spillede sådan eller?Kasper skrev: ↑9. mar 2022, 23:52Hvem vandt?raekkeettre skrev: ↑9. mar 2022, 21:41Altså, sidder og ser PSG mod RM og PSG har 3 gange kusk oppe foran, de laver ikke en skid defensivt - selvfølgelig er de hurtige i et presspil, men det er sgu ikke meget de laver. Hvorfor dælen kan vi ikke bare have EN som ikke er nogle maskine i det defensive og presspil? Eller handler det om at han bare ikke gider træne...
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
At de ikke vinder Champions League med så mange luksus spillere.raekkeettre skrev: ↑10. mar 2022, 06:47RM, hvad er din pointe? At PSG første gang nogle sinde spillede sådan eller?Kasper skrev: ↑9. mar 2022, 23:52Hvem vandt?raekkeettre skrev: ↑9. mar 2022, 21:41Altså, sidder og ser PSG mod RM og PSG har 3 gange kusk oppe foran, de laver ikke en skid defensivt - selvfølgelig er de hurtige i et presspil, men det er sgu ikke meget de laver. Hvorfor dælen kan vi ikke bare have EN som ikke er nogle maskine i det defensive og presspil? Eller handler det om at han bare ikke gider træne...
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Der er også malet et vanvittigt billede op af kusk, som om han ikke laver en skid og ikke kan finde ud af at presse.Kasper skrev: ↑10. mar 2022, 08:36At de ikke vinder Champions League med så mange luksus spillere.raekkeettre skrev: ↑10. mar 2022, 06:47RM, hvad er din pointe? At PSG første gang nogle sinde spillede sådan eller?Kasper skrev: ↑9. mar 2022, 23:52Hvem vandt?raekkeettre skrev: ↑9. mar 2022, 21:41Altså, sidder og ser PSG mod RM og PSG har 3 gange kusk oppe foran, de laver ikke en skid defensivt - selvfølgelig er de hurtige i et presspil, men det er sgu ikke meget de laver. Hvorfor dælen kan vi ikke bare have EN som ikke er nogle maskine i det defensive og presspil? Eller handler det om at han bare ikke gider træne...
Selvfølgelig kan han det. Men lad os nu droppe det med bare at snakke pres. Det lykkes ikke for jacob friis, og cifuentes lykkedes slet ikke med sin egen plan fordi alt havde noget med mellemrum at gøre.
Nu kommer der et direkte spil, og her passer kusk ind. MÅlsøgende er hovedtemaet, og så må der gerne gå mål ind hvis vi bare scorer flere.
Man gør grin med kusk når man sætter ham på bænken og har 4 andre offensive og 3 uprøvede på bænken.
MEN kusk er uden tvivl færdig i AaB desværre, der bliver ikke forlænget med ham. Og sousa er hentet.
Vil bare gerne han får lov til at vise sit være og slutte ordentligt af.
Jeg kan bare ikke få ind i mit lille hoved at vi ikke kan finde plads til kusk. Han kommer til at gøre ondt på os hvis han ryger til en konkurrent.baresi skrev: ↑10. mar 2022, 08:49Der er også malet et vanvittigt billede op af kusk, som om han ikke laver en skid og ikke kan finde ud af at presse.Kasper skrev: ↑10. mar 2022, 08:36At de ikke vinder Champions League med så mange luksus spillere.raekkeettre skrev: ↑10. mar 2022, 06:47RM, hvad er din pointe? At PSG første gang nogle sinde spillede sådan eller?Kasper skrev: ↑9. mar 2022, 23:52Hvem vandt?raekkeettre skrev: ↑9. mar 2022, 21:41Altså, sidder og ser PSG mod RM og PSG har 3 gange kusk oppe foran, de laver ikke en skid defensivt - selvfølgelig er de hurtige i et presspil, men det er sgu ikke meget de laver. Hvorfor dælen kan vi ikke bare have EN som ikke er nogle maskine i det defensive og presspil? Eller handler det om at han bare ikke gider træne...
Selvfølgelig kan han det. Men lad os nu droppe det med bare at snakke pres. Det lykkes ikke for jacob friis, og cifuentes lykkedes slet ikke med sin egen plan fordi alt havde noget med mellemrum at gøre.
Nu kommer der et direkte spil, og her passer kusk ind. MÅlsøgende er hovedtemaet, og så må der gerne gå mål ind hvis vi bare scorer flere.
Man gør grin med kusk når man sætter ham på bænken og har 4 andre offensive og 3 uprøvede på bænken.
MEN kusk er uden tvivl færdig i AaB desværre, der bliver ikke forlænget med ham. Og sousa er hentet.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er jo også fuldstændig idiotisk. Hvad bliver det næste? At vi ikke har plads til Lucas? Eller til Messi, hvis det var den virkelighed, vi lever i?RicoBR02 skrev: ↑10. mar 2022, 09:35Jeg kan bare ikke få ind i mit lille hoved at vi ikke kan finde plads til kusk. Han kommer til at gøre ondt på os hvis han ryger til en konkurrent.baresi skrev: ↑10. mar 2022, 08:49Der er også malet et vanvittigt billede op af kusk, som om han ikke laver en skid og ikke kan finde ud af at presse.Kasper skrev: ↑10. mar 2022, 08:36At de ikke vinder Champions League med så mange luksus spillere.raekkeettre skrev: ↑10. mar 2022, 06:47RM, hvad er din pointe? At PSG første gang nogle sinde spillede sådan eller?Kasper skrev: ↑9. mar 2022, 23:52Hvem vandt?raekkeettre skrev: ↑9. mar 2022, 21:41Altså, sidder og ser PSG mod RM og PSG har 3 gange kusk oppe foran, de laver ikke en skid defensivt - selvfølgelig er de hurtige i et presspil, men det er sgu ikke meget de laver. Hvorfor dælen kan vi ikke bare have EN som ikke er nogle maskine i det defensive og presspil? Eller handler det om at han bare ikke gider træne...
Jeg er så træt af det der mantra om presfodbold, hvilket I bund og grund lander på 7 defensive spillere og tre, der - måske - kan lidt offensivt, men i hver fald kan løbe, tackle og/eller pøle.
Ædruelighedens stemme
jeg er helt enig med dig. men han er 30 under 1 år tilbage af kontrakten, men henter sousa og har prip - han kommer desværre ikke til at spille. men så da gerne det omvendte.RicoBR02 skrev: ↑10. mar 2022, 09:35Jeg kan bare ikke få ind i mit lille hoved at vi ikke kan finde plads til kusk. Han kommer til at gøre ondt på os hvis han ryger til en konkurrent.baresi skrev: ↑10. mar 2022, 08:49Der er også malet et vanvittigt billede op af kusk, som om han ikke laver en skid og ikke kan finde ud af at presse.Kasper skrev: ↑10. mar 2022, 08:36At de ikke vinder Champions League med så mange luksus spillere.raekkeettre skrev: ↑10. mar 2022, 06:47RM, hvad er din pointe? At PSG første gang nogle sinde spillede sådan eller?Kasper skrev: ↑9. mar 2022, 23:52Hvem vandt?raekkeettre skrev: ↑9. mar 2022, 21:41Altså, sidder og ser PSG mod RM og PSG har 3 gange kusk oppe foran, de laver ikke en skid defensivt - selvfølgelig er de hurtige i et presspil, men det er sgu ikke meget de laver. Hvorfor dælen kan vi ikke bare have EN som ikke er nogle maskine i det defensive og presspil? Eller handler det om at han bare ikke gider træne...
3 offensive spillere, 2 på kanterne og en decideret angriber. Vi har spillerne til det..R Rosenberg skrev: ↑10. mar 2022, 09:40Det er jo også fuldstændig idiotisk. Hvad bliver det næste? At vi ikke har plads til Lucas? Eller til Messi, hvis det var den virkelighed, vi lever i?RicoBR02 skrev: ↑10. mar 2022, 09:35Jeg kan bare ikke få ind i mit lille hoved at vi ikke kan finde plads til kusk. Han kommer til at gøre ondt på os hvis han ryger til en konkurrent.baresi skrev: ↑10. mar 2022, 08:49Der er også malet et vanvittigt billede op af kusk, som om han ikke laver en skid og ikke kan finde ud af at presse.
Jeg er så træt af det der mantra om presfodbold, hvilket I bund og grund lander på 7 defensive spillere og tre, der - måske - kan lidt offensivt, men i hver fald kan løbe, tackle og/eller pøle.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg vil nu gerne ønske mig 4-5 offensivt tænkende spillere på banen. Det har vi også spillerne til.RicoBR02 skrev: ↑10. mar 2022, 10:113 offensive spillere, 2 på kanterne og en decideret angriber. Vi har spillerne til det..R Rosenberg skrev: ↑10. mar 2022, 09:40Det er jo også fuldstændig idiotisk. Hvad bliver det næste? At vi ikke har plads til Lucas? Eller til Messi, hvis det var den virkelighed, vi lever i?RicoBR02 skrev: ↑10. mar 2022, 09:35Jeg kan bare ikke få ind i mit lille hoved at vi ikke kan finde plads til kusk. Han kommer til at gøre ondt på os hvis han ryger til en konkurrent.baresi skrev: ↑10. mar 2022, 08:49Der er også malet et vanvittigt billede op af kusk, som om han ikke laver en skid og ikke kan finde ud af at presse.Kasper skrev: ↑10. mar 2022, 08:36At de ikke vinder Champions League med så mange luksus spillere.raekkeettre skrev: ↑10. mar 2022, 06:47
RM, hvad er din pointe? At PSG første gang nogle sinde spillede sådan eller?
Fire forsvarere og en oprydder på midtbanen må være rigeligt defensivt orienterede folk.
Ædruelighedens stemme
Palle - Ross - Thelander - AhlmannR Rosenberg skrev: ↑10. mar 2022, 10:20Jeg vil nu gerne ønske mig 4-5 offensivt tænkende spillere på banen. Det har vi også spillerne til.RicoBR02 skrev: ↑10. mar 2022, 10:113 offensive spillere, 2 på kanterne og en decideret angriber. Vi har spillerne til det..R Rosenberg skrev: ↑10. mar 2022, 09:40Det er jo også fuldstændig idiotisk. Hvad bliver det næste? At vi ikke har plads til Lucas? Eller til Messi, hvis det var den virkelighed, vi lever i?RicoBR02 skrev: ↑10. mar 2022, 09:35Jeg kan bare ikke få ind i mit lille hoved at vi ikke kan finde plads til kusk. Han kommer til at gøre ondt på os hvis han ryger til en konkurrent.baresi skrev: ↑10. mar 2022, 08:49Der er også malet et vanvittigt billede op af kusk, som om han ikke laver en skid og ikke kan finde ud af at presse.
Fire forsvarere og en oprydder på midtbanen må være rigeligt defensivt orienterede folk.
Højholt - Pedro - fossum
Kusk - makaric - prip
alternativt kunne jeg fra sommeren af virkelig godt se en 4-2-3-1 hvor vi har pedro og højholt som 2 seksere, samt Prip, sousa, lucas og makaric som de 4 offensive. Det er edermame også potent.
Helt enig, nu var mine tanker kun på hvor vi kunne placere kusk. Men selvfølgelig skal vi have plads til 4-5 offensive spillere. Pedro på midt hvis han kan finde et stabilt niveau imellem karentænerne..R Rosenberg skrev: ↑10. mar 2022, 10:20Jeg vil nu gerne ønske mig 4-5 offensivt tænkende spillere på banen. Det har vi også spillerne til.RicoBR02 skrev: ↑10. mar 2022, 10:113 offensive spillere, 2 på kanterne og en decideret angriber. Vi har spillerne til det..R Rosenberg skrev: ↑10. mar 2022, 09:40Det er jo også fuldstændig idiotisk. Hvad bliver det næste? At vi ikke har plads til Lucas? Eller til Messi, hvis det var den virkelighed, vi lever i?RicoBR02 skrev: ↑10. mar 2022, 09:35Jeg kan bare ikke få ind i mit lille hoved at vi ikke kan finde plads til kusk. Han kommer til at gøre ondt på os hvis han ryger til en konkurrent.baresi skrev: ↑10. mar 2022, 08:49Der er også malet et vanvittigt billede op af kusk, som om han ikke laver en skid og ikke kan finde ud af at presse.
i gamle dage huserede kusk jo på en højre midt, ja har også prøvet venstre midt i et 4-4-2 system hvor det er regulære gammeldags kantspillere. det gik da meget fint.RicoBR02 skrev: ↑10. mar 2022, 11:04Helt enig, nu var mine tanker kun på hvor vi kunne placere kusk. Men selvfølgelig skal vi have plads til 4-5 offensive spillere. Pedro på midt hvis han kan finde et stabilt niveau imellem karentænerne..R Rosenberg skrev: ↑10. mar 2022, 10:20Jeg vil nu gerne ønske mig 4-5 offensivt tænkende spillere på banen. Det har vi også spillerne til.RicoBR02 skrev: ↑10. mar 2022, 10:113 offensive spillere, 2 på kanterne og en decideret angriber. Vi har spillerne til det..R Rosenberg skrev: ↑10. mar 2022, 09:40Det er jo også fuldstændig idiotisk. Hvad bliver det næste? At vi ikke har plads til Lucas? Eller til Messi, hvis det var den virkelighed, vi lever i?RicoBR02 skrev: ↑10. mar 2022, 09:35Jeg kan bare ikke få ind i mit lille hoved at vi ikke kan finde plads til kusk. Han kommer til at gøre ondt på os hvis han ryger til en konkurrent.baresi skrev: ↑10. mar 2022, 08:49
Der er også malet et vanvittigt billede op af kusk, som om han ikke laver en skid og ikke kan finde ud af at presse.
Men alle opstillinger hvor han egentlig opererer fra midten og op passer jo.
Kant i 4-4-2
offensiv inde centrale eller kant i en 4-2-3-1 eller 4-3-3 passer jo også genialt.
3-4-3 hvis de 3 forreste får lov at være offensive.
Jeg synes sgu næsten han passer ind i alt andet end det vi gør nu.
Kan sousa spille venstre kant?baresi skrev: ↑10. mar 2022, 11:10i gamle dage huserede kusk jo på en højre midt, ja har også prøvet venstre midt i et 4-4-2 system hvor det er regulære gammeldags kantspillere. det gik da meget fint.RicoBR02 skrev: ↑10. mar 2022, 11:04Helt enig, nu var mine tanker kun på hvor vi kunne placere kusk. Men selvfølgelig skal vi have plads til 4-5 offensive spillere. Pedro på midt hvis han kan finde et stabilt niveau imellem karentænerne..R Rosenberg skrev: ↑10. mar 2022, 10:20Jeg vil nu gerne ønske mig 4-5 offensivt tænkende spillere på banen. Det har vi også spillerne til.RicoBR02 skrev: ↑10. mar 2022, 10:113 offensive spillere, 2 på kanterne og en decideret angriber. Vi har spillerne til det..R Rosenberg skrev: ↑10. mar 2022, 09:40Det er jo også fuldstændig idiotisk. Hvad bliver det næste? At vi ikke har plads til Lucas? Eller til Messi, hvis det var den virkelighed, vi lever i?
Kant i 4-4-2
offensiv inde centrale eller kant i en 4-2-3-1 eller 4-3-3 passer jo også genialt.
Jeg får våde drømme af at tænke på en offensiv bestående af sousa, prip, kusk, Lucas til at fodre vores angribere. Selvfølgelig i en slags rotation hvor de bedste spiller.
Makaric/ementa/høgh
Kusk sousa
Lucas
Prip ?/(fossum)
Pedro
Ahlman/Gudmundur Pallesen
Thelander/ross hagelskjær/granli
Rinne/sander
Kusk sousa
Lucas
Prip ?/(fossum)
Pedro
Ahlman/Gudmundur Pallesen
Thelander/ross hagelskjær/granli
Rinne/sander
man kan vel sige at fælles for sousa, kusk og prip er vel at de allerbedst kommer til udtryk hvis de ligger centrale eller til højre. I venstre ville de nok mere være assist spillere. Men kan da huske kusk havde nogle få kampe som falsk 9er og hængende angriber tidligere -det gik sgu okay.RicoBR02 skrev: ↑10. mar 2022, 11:16Kan sousa spille venstre kant?baresi skrev: ↑10. mar 2022, 11:10i gamle dage huserede kusk jo på en højre midt, ja har også prøvet venstre midt i et 4-4-2 system hvor det er regulære gammeldags kantspillere. det gik da meget fint.RicoBR02 skrev: ↑10. mar 2022, 11:04Helt enig, nu var mine tanker kun på hvor vi kunne placere kusk. Men selvfølgelig skal vi have plads til 4-5 offensive spillere. Pedro på midt hvis han kan finde et stabilt niveau imellem karentænerne..R Rosenberg skrev: ↑10. mar 2022, 10:20Jeg vil nu gerne ønske mig 4-5 offensivt tænkende spillere på banen. Det har vi også spillerne til.RicoBR02 skrev: ↑10. mar 2022, 10:113 offensive spillere, 2 på kanterne og en decideret angriber. Vi har spillerne til det..R Rosenberg skrev: ↑10. mar 2022, 09:40
Det er jo også fuldstændig idiotisk. Hvad bliver det næste? At vi ikke har plads til Lucas? Eller til Messi, hvis det var den virkelighed, vi lever i?
Kant i 4-4-2
Jeg får våde drømme af at tænke på en offensiv bestående af sousa, prip, kusk, Lucas til at fodre vores angribere. Selvfølgelig i en slags rotation hvor de bedste spiller.
Der bør være plads til 2 venstrebenede i start 11eren. 3 hmm måske svært i start 11eren - men i truppen jo tak. KUnne da også være fedt med en stærk bænk og lidt rotation.
jeg glæder mig edermame
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
7-8 trænere i 3 forskellige klubber, har alle sendt ham på bænken, det er jo ikke tilfældigt eller fordi Kusk ikke lige passende ind i deres spillestil.
Det er en helt naturlig menneskelig reaktion, at begynde at lede efter løsninger, når der opstår problemer, og nogle herinde mener så at løsningen er Kusk. Han var god i 2014, og det skal han havde mange tak for, men han er bestemt ikke løsningen på vores nuværende problemer.
Det er en helt naturlig menneskelig reaktion, at begynde at lede efter løsninger, når der opstår problemer, og nogle herinde mener så at løsningen er Kusk. Han var god i 2014, og det skal han havde mange tak for, men han er bestemt ikke løsningen på vores nuværende problemer.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
R Rosenberg
- Allstar

Fordi vi spiller pindsvinefodbold og mere eller mindre har gjort det siden Wieghorst.Brodernumsi skrev: ↑10. mar 2022, 14:397-8 trænere i 3 forskellige klubber, har alle sendt ham på bænken, det er jo ikke tilfældigt eller fordi Kusk ikke lige passende ind i deres spillestil.
Ædruelighedens stemme
Kusk er ikke løsningen på vores problemer alene. Men jeg tror han vil kunne nå det gamle niveau med en ændring i vores opstilling og spillestil.Brodernumsi skrev: ↑10. mar 2022, 14:397-8 trænere i 3 forskellige klubber, har alle sendt ham på bænken, det er jo ikke tilfældigt eller fordi Kusk ikke lige passende ind i deres spillestil.