Kamptråd: Silkeborg IF-AaB 02/05/22 klokken 19:00
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: Kamptråd: Silkeborg IF-AaB 02/05/22 klokken 19:00
Igen i Pallesens side, dog Prip med en elendig clearing her.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Amen kæft det er ringe forsvarsspil !!
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Håbløs "clearing". Og jeg tænker også, at Rinne er lidt fejlplaceret? For helvede altså.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Luka Prip for helvede!!!!
Jaja, han er ikke forsvarer.. Men head den til hjørne, når du ikke har styr på, hvad der er bag dig...
Ååååh hvor er det jammerligt.. Hvis bare Silkeborg scorede efter genialiteter, men nu har vi givet dem 3½ mål på mindre end tre halvlege..
(Og så kan jeg ikke glemme, at i opstarten til angrebet, der roder Pallesen rundt oppe som forreste mand på Lucas plads i VENSTRE side.. For fanden altså)
Jaja, han er ikke forsvarer.. Men head den til hjørne, når du ikke har styr på, hvad der er bag dig...
Ååååh hvor er det jammerligt.. Hvis bare Silkeborg scorede efter genialiteter, men nu har vi givet dem 3½ mål på mindre end tre halvlege..
(Og så kan jeg ikke glemme, at i opstarten til angrebet, der roder Pallesen rundt oppe som forreste mand på Lucas plads i VENSTRE side.. For fanden altså)
Ja det var ikke pissegodt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Pallesen og Hagelskjær - hvad skal vi med de to monsterkegler? Fuck de er ringe
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Nåede lige at skrive at Prip er giftig. Desværre også i eget felt :-( 
Hvad skal der mon til før vi får en højre back
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg mangler simpelthen ord, de står i kø for at dumme sig idag…. Få nu for helvede den bold væk, istedet for at afvente
Det er dumhed på dumhed for 3 halvleg i træk mod Sif
Det er dumhed på dumhed for 3 halvleg i træk mod Sif
Fuck Hagelskjær er dårlig. Han ser pisse nervøs ud.
Men derudover ser Rinne altså mærkelig ud igen. Hvorfor trækker han armen tilbage?
Men det er samme fornemmelse som for en uge siden. Vi spiller godt, skaber ikke nok store chancer, og Silkeborg er vanvittigt effektive.
Plus Hagelskjær har problemer defensivt.
Men det er samme fornemmelse som for en uge siden. Vi spiller godt, skaber ikke nok store chancer, og Silkeborg er vanvittigt effektive.
Plus Hagelskjær har problemer defensivt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Tænk sig hvis nu man havde muligheden for at hente en spiller i udkanten af det danske landshold med mangeårig udlandserfaring, kun fordi denne var tidligere AaB'er... Men Inge og AaB havde andre planer, javel.
Håbløst vi ikke prioriterede Dalle og stadig skal trækkes med Pallesen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg har skreget på en afløser til Pallesen i tre sæsoner nu..Hanga skrev: ↑2. maj 2022, 19:41Tænk sig hvis nu man havde muligheden for at hente en spiller i udkanten af det danske landshold med mangeårig udlandserfaring, kun fordi denne var tidligere AaB'er... Men Inge og AaB havde andre planer, javel.
Men det der er også lidt for "let"!
Dalsgaard skulle jo have top3 løn.. Det havde man ikke til en højreback, desværre
Det gør han desværre ikke, fordi de skal lige skaffe 3-4 spillere til midteraksen i form af Rinne, 2 x midterforsvarer og så Fossum..
Tror desværre at det gør, at man igen igen igen ikke gør noget ved det svageste led ude på højre back..
altså Hagelskjær - han har en god venstrefod, men her er hans mangler i min verden.
langsom, og langsomt opfattende
bruger ikke sin fysik
varmer bolden og stoler for meget på sin teknik
Buser frem på de forkerte tidspunkter
Jeg synes det er rigtigt med denne formation, passer til offensiven, men vi skal jo nærmest have et nyt forsvar. Vi er HELT HELT VÆK dernede.
Og pallesen er et kapitel for sig selv.
FUCK vi er væk mand.
MEN altså - vi får heller ikke presset dem.
langsom, og langsomt opfattende
bruger ikke sin fysik
varmer bolden og stoler for meget på sin teknik
Buser frem på de forkerte tidspunkter
Jeg synes det er rigtigt med denne formation, passer til offensiven, men vi skal jo nærmest have et nyt forsvar. Vi er HELT HELT VÆK dernede.
Og pallesen er et kapitel for sig selv.
FUCK vi er væk mand.
MEN altså - vi får heller ikke presset dem.
Jeg synes altså, der er lidt for langt imellem de gode sekvenser, vi strikker sammen, taget i betragtning hvor gode teknikere, vi skulle forestille at stille op med. Lige nu en kamp helt som SIF vil have den, vi mister boldene, de løber ned og afslutter.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Det sejler pt. Smider samtlige bolde væk.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Han ville have klart været den dyreste spiller. Var det ikke 5-6 mil han ville have om året og en flere årige kontrakt uden mulighed for videresalg. Selvfølgelig havde vi ikke økonomi til det. Men det havde godt nok været en KÆMPE forstærkning i stedet for palle der bare ikke er god nok.Dalbjerg skrev: ↑2. maj 2022, 19:43Jeg har skreget på en afløser til Pallesen i tre sæsoner nu..Hanga skrev: ↑2. maj 2022, 19:41Tænk sig hvis nu man havde muligheden for at hente en spiller i udkanten af det danske landshold med mangeårig udlandserfaring, kun fordi denne var tidligere AaB'er... Men Inge og AaB havde andre planer, javel.
Men det der er også lidt for "let"!
Dalsgaard skulle jo have top3 løn.. Det havde man ikke til en højreback, desværre
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona