Træningskampe sommeren 2022
Re: Træningskampe sommeren 2022
pallesen - har allerede lugtet lunten om at Tysken overtager pladsen, og vil så bare lige påvise at det er han enig i

Men posavec burde altså også kunne holde sig oprejst deremenike skrev: ↑30. jun 2022, 14:33Og så gik der præcist 30 sekunder før Pallesen og Posavec går helt galt af hinanden og forærer et mål.emenike skrev: ↑30. jun 2022, 14:31Her efter godt en halv times spil er det tydeligt, at det er defensiven der har været mest i fokus. Organisationen og presset sidder der egentlig meget fint og man holder FCM fra større chancer. Dog har de sidste par minutter været noget presset. Offensivt er der dog ikke mange ideer.
Kramer virker som en stærk signing, og vores nye keeper ser også relativ god ud med fødderne.
mon ikke vi får ham ALI at se fra Fck - mener da han er med.
Det virker ret udtalt, at vi er totalt i vildrede, når initiativet overlades til os på deres halvdel. Et par afleveringer til siden og bagud, hvorefter FCM med ret simple midler får presset vores spillere til at lave banale pasningsfejl. I guder hvor jeg ønsker, at Pedro bliver bedre venner med bolden, for han virker sgu uden selvtillid i det opbyggende spil og smider nemme bolde væk. Vi kan simpelthen ikke sætte vores lid til ham, hvis han ikke får bedre kvalitet på bolden. Ellers en nogenlunde god defensiv halvleg, men nogle dumme boldtab kunne koste mere. Men spændende at få set de nye her i 2.halveg. Lad os håbe vi kan få skabt lidt mere på deres halvdel.
Egentlig en meget lige kamp uden de store chancer, men et Pallesen koks også står der 1-0.
Midtjylland stiller sig langt tilbage, og vi har svært ved at komme til chancer.
Kramer ser god ud, og vores nye målmand ser også fin ud, Sousa forsøger meget men det meste mislykkedes.
Vi skal have forstærket den centrale midtbane det er tydeligt, Pedro ser noget rusten ud.
Midtjylland stiller sig langt tilbage, og vi har svært ved at komme til chancer.
Kramer ser god ud, og vores nye målmand ser også fin ud, Sousa forsøger meget men det meste mislykkedes.
Vi skal have forstærket den centrale midtbane det er tydeligt, Pedro ser noget rusten ud.
Man må jo gå ud fra når AaB udtaler, alt fokus er på den defensive side. At tiden så endnu ikke er brugt på den offensive del, endnu ihvertfald..Quetzal skrev: ↑30. jun 2022, 14:50Det virker ret udtalt, at vi er totalt i vildrede, når initiativet overlades til os på deres halvdel. Et par afleveringer til siden og bagud, hvorefter FCM med ret simple midler får presset vores spillere til at lave banale pasningsfejl. I guder hvor jeg ønsker, at Pedro bliver bedre venner med bolden, for han virker sgu uden selvtillid i det opbyggende spil og smider nemme bolde væk. Vi kan simpelthen ikke sætte vores lid til ham, hvis han ikke får bedre kvalitet på bolden. Ellers en nogenlunde god defensiv halvleg, men nogle dumme boldtab kunne koste mere. Men spændende at få set de nye her i 2.halveg. Lad os håbe vi kan få skabt lidt mere på deres halvdel.
Men puha hvor Pallesen sejler
Stor dobbeltchance til AaB ved 2. halvlegs start da. Ross og Makaric kunne hver især have sendt den i nettet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Hvem spiller med henholdsvis nr 30 og 31
„The less you care, the happier you will be.“
Almosawe ser sgu da spændene ud, fedt drive og driblinger!
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Almosawe ser spændende ud og Højholt er for vild i duellerne.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Forsvar med Ludewig - Nymann - Prijovic - Noshe(eller Klitten) er godt nok svagt 
Det er ikke meget vi får set til vores prøvespillere i de her kampe.
Hvem er Nymann? Ungdomsspiller?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ja præcis - det sagde de ihvertfald