Træningskampe sommeren 2022
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: Træningskampe sommeren 2022
Noshe har da også noget fart og drive, minder lidt om Mæhle. 
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- Nordjyden HY
- 1. div

- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
Sikkert straffe af Makaric! 
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
-
OrkSatme
- 2. div

- Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell
Det var ikke lige frem prangende forsvarsspil af hverken Noshe eller Theo.
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Og målfarligBrodernumsi skrev: ↑30. jun 2022, 15:33Noshe har da også noget fart og drive, minder lidt om Mæhle.![]()
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
Efter en lige første Halveg, har Midtjylland været bedst i anden halveg, man må sige der har været bredden til forskel når der bliver skiftet så meget ud.
Plusser i 2. Halveg til Højholt, O.Ross og Almosawe.
Plusser i 2. Halveg til Højholt, O.Ross og Almosawe.
Enig med plusserne…synes også Jeppe P gjorde en fornuftig figur egentlig.
Jeg savner Winsnes
Det meget alternative forsvar i 2. halvleg taget i betragtning, så synes jeg egentlig, det gik okay. Det var nogle ret tunge drenge, Noche og co. skulle danse med. Ham mini-Messi fra FCK så særdeles spændende ud, lad os håbe, han ikke blev skadet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Spændende hvem som tager med på træningsturen. Der har været nogle småskadede og f.eks. Ramkilde og FCK'eren samt hvem af de unge kommer med. Det er før set, at småskadede pludselig heller ikke kan komme på træningslejr, fordi skaden måske var mere væsentlig end tidligere.
Har ikke set truppen nogen steder.
- FlæskeFrank
Nej der sker sgu ikke meget update på på aabsport.dkFlæskeFrank skrev: ↑2. jul 2022, 23:17Spændende hvem som tager med på træningsturen. Der har været nogle småskadede og f.eks. Ramkilde og FCK'eren samt hvem af de unge kommer med. Det er før set, at småskadede pludselig heller ikke kan komme på træningslejr, fordi skaden måske var mere væsentlig end tidligere.
Fatter ikke, at de ikke gør en smule mere for fansene
Nej der sker sgu ikke meget update på på aabsport.dkFlæskeFrank skrev: ↑2. jul 2022, 23:17Spændende hvem som tager med på træningsturen. Der har været nogle småskadede og f.eks. Ramkilde og FCK'eren samt hvem af de unge kommer med. Det er før set, at småskadede pludselig heller ikke kan komme på træningslejr, fordi skaden måske var mere væsentlig end tidligere.
Fatter ikke, at de ikke gør en smule mere for fansene
- Nordjyden HY
- 1. div

- Kontakt:
Ifølge Nordjyske er Ali Almosawe med på træningslejr.
Derudover arbejdes der på, at Vladimir Prijovic, Marcus Hannesbo og Robert Kakeeto udlejes.
Derudover arbejdes der på, at Vladimir Prijovic, Marcus Hannesbo og Robert Kakeeto udlejes.
Erik Hamrén, 17-09-2022:
Du gode gud, ligger vi stadig inde med gode, gamle Kakeeto? Hvor mange år har han efterhånden været i AaB; jeg mindes i hvert fald, at han også var i truppen kort efter den sagnomspundne doublesæson. Og Prijovic synes ligeledes at blive en evighedshistorie, og det endda uden på noget tidspunkt at have været i kamp på førsteholdet. Det er i sig selv ret imponerende i grunden.Nordjyden HY skrev: ↑3. jul 2022, 17:46Ifølge Nordjyske er Ali Almosawe med på træningslejr.
-
Stegosaurus
- Allstar

Bob er en glad dreng, og med lidt held vil Vendsyssel overtage hans bankelevlønsforpligtelser.Hovedet skrev: ↑3. jul 2022, 18:05Du gode gud, ligger vi stadig inde med gode, gamle Kakeeto? Hvor mange år har han efterhånden været i AaB; jeg mindes i hvert fald, at han også var i truppen kort efter den sagnomspundne doublesæson. Og Prijovic synes ligeledes at blive en evighedshistorie, og det endda uden på noget tidspunkt at have været i kamp på førsteholdet. Det er i sig selv ret imponerende i grunden.Nordjyden HY skrev: ↑3. jul 2022, 17:46Ifølge Nordjyske er Ali Almosawe med på træningslejr.
Prijovic var et sats, og vi tabte. Videre.
Men yderst fornuftigt at man forsøger med ny udlejning af Hannesbo. Hvis ikke han kan komme på holdet i 1. div. skal han alligevel se sig om efter en anden karriere.
-
R Rosenberg
- Allstar

Ah, han fik et par minutter i foråret. Men i øvrigt enig, det var et gamble, og man må forsøge at få ham videre.Hovedet skrev: ↑3. jul 2022, 18:05Du gode gud, ligger vi stadig inde med gode, gamle Kakeeto? Hvor mange år har han efterhånden været i AaB; jeg mindes i hvert fald, at han også var i truppen kort efter den sagnomspundne doublesæson. Og Prijovic synes ligeledes at blive en evighedshistorie, og det endda uden på noget tidspunkt at have været i kamp på førsteholdet. Det er i sig selv ret imponerende i grunden.Nordjyden HY skrev: ↑3. jul 2022, 17:46Ifølge Nordjyske er Ali Almosawe med på træningslejr.
Bob har jeg det fint med, er her. God stemning til træning og altid en fin reserve.
Ædruelighedens stemme
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Får vi muligheden for at se træningskampene i Polen?
Nordjyske var med på Malta, men så vidt jeg kan se, har de ikke meldt noget ud om Polen.
Ellers må AaB streame kampene på deres YouTube-kanal. Det kan vi vel godt forvente.
Nordjyske var med på Malta, men så vidt jeg kan se, har de ikke meldt noget ud om Polen.
Ellers må AaB streame kampene på deres YouTube-kanal. Det kan vi vel godt forvente.
Hair is not a right: it´s a privilege!
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg vil nok satse mere på at forvente, at julemanden kommer med gaverne.
Ædruelighedens stemme
Og Bob er Kakeeto, går jeg næsten ud fra? Åh ja, selvfølgelig - Robert/Bob :-) - altså, han har jo ofte været udskældt herinde og var vist ingen succes i Skive, som han blev udlejet til. Og alligevel dukker han altid op som en korkprop og leverer endda i ny og næ temmelig gode kampe. Men helt utroligt, at han stadig er i klubben. Det må i hvert fald være siden 2015 nu?R Rosenberg skrev: ↑3. jul 2022, 19:17Ah, han fik et par minutter i foråret. Men i øvrigt enig, det var et gamble, og man må forsøge at få ham videre.Hovedet skrev: ↑3. jul 2022, 18:05Du gode gud, ligger vi stadig inde med gode, gamle Kakeeto? Hvor mange år har han efterhånden været i AaB; jeg mindes i hvert fald, at han også var i truppen kort efter den sagnomspundne doublesæson. Og Prijovic synes ligeledes at blive en evighedshistorie, og det endda uden på noget tidspunkt at have været i kamp på førsteholdet. Det er i sig selv ret imponerende i grunden.Nordjyden HY skrev: ↑3. jul 2022, 17:46Ifølge Nordjyske er Ali Almosawe med på træningslejr.
Bob har jeg det fint med, er her. God stemning til træning og altid en fin reserve.
Og ja, Prijovic var et sats, der ikke gik hjem. Men vidste faktisk ikke, at han rent faktisk havde fået et par minutter i foråret. Hvem var det mod? Mig bekendt gik der rygter om, at han en overgang optrådte på AaBs 3. hold i Jyllandsserien, altså ren sekundafodbold. Det lød dog for utroligt i min verden.
Kakeeto har været her siden 2013 nu.Hovedet skrev: ↑3. jul 2022, 23:54Og Bob er Kakeeto, går jeg næsten ud fra? Åh ja, selvfølgelig - Robert/Bob :-) - altså, han har jo ofte været udskældt herinde og var vist ingen succes i Skive, som han blev udlejet til. Og alligevel dukker han altid op som en korkprop og leverer endda i ny og næ temmelig gode kampe. Men helt utroligt, at han stadig er i klubben. Det må i hvert fald være siden 2015 nu?R Rosenberg skrev: ↑3. jul 2022, 19:17Ah, han fik et par minutter i foråret. Men i øvrigt enig, det var et gamble, og man må forsøge at få ham videre.Hovedet skrev: ↑3. jul 2022, 18:05Du gode gud, ligger vi stadig inde med gode, gamle Kakeeto? Hvor mange år har han efterhånden været i AaB; jeg mindes i hvert fald, at han også var i truppen kort efter den sagnomspundne doublesæson. Og Prijovic synes ligeledes at blive en evighedshistorie, og det endda uden på noget tidspunkt at have været i kamp på førsteholdet. Det er i sig selv ret imponerende i grunden.Nordjyden HY skrev: ↑3. jul 2022, 17:46Ifølge Nordjyske er Ali Almosawe med på træningslejr.
Og ja, Prijovic var et sats, der ikke gik hjem. Men vidste faktisk ikke, at han rent faktisk havde fået et par minutter i foråret. Hvem var det mod? Mig bekendt gik der rygter om, at han en overgang optrådte på AaBs 3. hold i Jyllandsserien, altså ren sekundafodbold. Det lød dog for utroligt i min verden.
Prijo kom ind imod Randers og FCK. Han spillede også med på amatørniveau i enkelte kampe.
Mange tak. Hold da op, det nærmer sig jo 10 år med KakeetoMoen skrev: ↑4. jul 2022, 00:34Kakeeto har været her siden 2013 nu.Hovedet skrev: ↑3. jul 2022, 23:54Og Bob er Kakeeto, går jeg næsten ud fra? Åh ja, selvfølgelig - Robert/Bob :-) - altså, han har jo ofte været udskældt herinde og var vist ingen succes i Skive, som han blev udlejet til. Og alligevel dukker han altid op som en korkprop og leverer endda i ny og næ temmelig gode kampe. Men helt utroligt, at han stadig er i klubben. Det må i hvert fald være siden 2015 nu?R Rosenberg skrev: ↑3. jul 2022, 19:17Ah, han fik et par minutter i foråret. Men i øvrigt enig, det var et gamble, og man må forsøge at få ham videre.Hovedet skrev: ↑3. jul 2022, 18:05Du gode gud, ligger vi stadig inde med gode, gamle Kakeeto? Hvor mange år har han efterhånden været i AaB; jeg mindes i hvert fald, at han også var i truppen kort efter den sagnomspundne doublesæson. Og Prijovic synes ligeledes at blive en evighedshistorie, og det endda uden på noget tidspunkt at have været i kamp på førsteholdet. Det er i sig selv ret imponerende i grunden.Nordjyden HY skrev: ↑3. jul 2022, 17:46Ifølge Nordjyske er Ali Almosawe med på træningslejr.
Prijo kom ind imod Randers og FCK. Han spillede også med på amatørniveau i enkelte kampe.
- Nordjyden HY
- 1. div

- Kontakt:
AaB's to kampe fra træningslejren i Polen vises gratis på Nordjyske.
Erik Hamrén, 17-09-2022: