Posavec
Ludewig Granli Kramer Poulsen
Ferreira Højholt
Lucas A Prip Sousa
Ementa

Det der nærmer sig majestætsfornærmelse!FIDEL skrev: ↑22. jul 2022, 19:41Jeg er da enig i, at han ikke imponerer. Det gjorde Erik bo heller ikke i starten, i sin tid.R Rosenberg skrev: ↑22. jul 2022, 12:20Altså, forstå mig ret. Jeg har endnu til gode i min mangeårige AaB-historie at se så ringe en angriber (måske endda spiller) som Høgh på førsteholdet.
Han kan ikke bidrage med en skid, der gør AaB bedre - så hellere spille uden spids.
Men jeg tror han scorer alligevel på søndag.![]()

2014: "det hører ikke til her I know men kæft AaB spiller dejligt lækkert direkte bold. mange løb for hinanden, de ved hvor hinanden er og lortet bliver bare rykket i kassen. det ser fedt ud."
Det er da ikke en skid mere useriøst end at kalde Høgh for den dårligste spiller nogensinde i AaB.Kristian skrev: ↑22. jul 2022, 20:59Det der er jo bare useriøst. Niveauet når nye højder every dayMaglau skrev: ↑22. jul 2022, 20:41Enig - det er tillige skræmmende at de to dårligste spillere AaB nogensinde har haft har de gudhjælpe mig samtidigt og fandme om ikke også til samme position.baresi skrev: ↑22. jul 2022, 18:50vil hellere spille med kusk, sousa el prip som falsk 9er på toppen end høgh. Og klart makaric el ementa. Høgh er simpelthen i mere eller mindre alle aspekter en af de ringeste AaB angribere jeg til tider har set. Hans teknik og boldberøring er mildt sagt elendig.R Rosenberg skrev: ↑22. jul 2022, 18:01Langt fra enig.Danni skrev: ↑22. jul 2022, 15:14Arh.. Meget kan man sige om Høgh, men han er fandme bedre end Poul Hubertz..R Rosenberg skrev: ↑22. jul 2022, 12:20
Altså, forstå mig ret. Jeg har endnu til gode i min mangeårige AaB-historie at se så ringe en angriber (måske endda spiller) som Høgh på førsteholdet.
Han kan ikke bidrage med en skid, der gør AaB bedre - så hellere spille uden spids.
Som jeg skrev herinde dengang vi skrev kontrakt med ham.
Jeg har snakket med en tidl. holdkammerat til ham - og han var helt uforstående over at AaB kunne hente ham, for som han sagde. Han er dårlig både til træning og kamp, og hans boldomgang er ikke eksisterende.
Men altså vi har jo også forskellige holdninger til hvad vi synes er en god spiller. ham skal vi sgu af med
Ementa må være verdens heldigste fodboldknægt at skulle konkurrere med dem.![]()
Jeg synes den spiller Høgh minder mest om i nyere tid er Søren Frederiksen nr2 og han fik alligevel nettet mod FCK i Parken i pokalfinalen - så måske du har ret Høgh scorer på søndag.FIDEL skrev: ↑22. jul 2022, 19:41Jeg er da enig i, at han ikke imponerer. Det gjorde Erik bo heller ikke i starten, i sin tid.R Rosenberg skrev: ↑22. jul 2022, 12:20Altså, forstå mig ret. Jeg har endnu til gode i min mangeårige AaB-historie at se så ringe en angriber (måske endda spiller) som Høgh på førsteholdet.
Men jeg tror han scorer alligevel på søndag.![]()
Det er satme offensivt men spændende. Synes dog angrebet ser lidt for venstreorienteret ud. Sæt Lucas med højrebenet op som venstre kant, kusk på højrekant og sousa som den hurtigste uden bold i midten. Prip på midtbanen sammen med pedro og Fossum som er bedre end højholdt og langt mere rutineret i de her kampe mod Danmarks bedste hold.baresi skrev: ↑22. jul 2022, 17:31interessant ideProppen skrev: ↑22. jul 2022, 15:23Jeg drømmer om følgende:
Posavec
Ferreira Højholt
Lucas A.
Sousa Prip Kusk
Backerne kan ikke være ringere end dem, der startede mod Viborg. Det var håbløst. Og frem for at starte med én af vores 9’ere, som ikke har klassen til superligaen, så lad os prøve at samle vores bedste kreative kræfter i en mere bevægelig offensiv. Svageste led er defensiv midt, hvor der desværre ingen alternativer er.
Jeg er enig i, at man med de forreste fire kan blande kortene på mange forskellige måder. Tanken med at lægge Prip helt frem var, at vi kan bruge hans bevægelighed, og at han er OK hurtig.Maglau skrev: ↑22. jul 2022, 23:00Det er satme offensivt men spændende. Synes dog angrebet ser lidt for venstreorienteret ud. Sæt Lucas med højrebenet op som venstre kant, kusk på højrekant og sousa som den hurtigste uden bold i midten. Prip på midtbanen sammen med pedro og Fossum som er bedre end højholdt og langt mere rutineret i de her kampe mod Danmarks bedste hold.baresi skrev: ↑22. jul 2022, 17:31interessant ideProppen skrev: ↑22. jul 2022, 15:23Jeg drømmer om følgende:
Posavec
Ferreira Højholt
Lucas A.
Sousa Prip Kusk
Backerne kan ikke være ringere end dem, der startede mod Viborg. Det var håbløst. Og frem for at starte med én af vores 9’ere, som ikke har klassen til superligaen, så lad os prøve at samle vores bedste kreative kræfter i en mere bevægelig offensiv. Svageste led er defensiv midt, hvor der desværre ingen alternativer er.

Aaah - der må da også ske noget på de to backs eller i hvert fald højre back. Ellers står det da mere skidt til med kompetencerne hos trænerteamet end frygtet.Stegosaurus skrev: ↑23. jul 2022, 11:42Ud fra træning ligner det Lucas A., Ementa og Sousa fremme, og ellers samme hold som mod Viborg.

Det er utroligt, at det skal være så svært at finde en højre back, der kan vippe Pallesen ud af brættet fra dag ét.Stegosaurus skrev: ↑23. jul 2022, 11:42Ud fra træning ligner det Lucas A., Ementa og Sousa fremme, og ellers samme hold som mod Viborg.

Ja, det er da en spændende og bevægelig kombi af spillere der nok ikke har lært at spille sammen. Det kan også blive en ordentlig udfordring at få bolden frem til dem når vi ikke er specielt boldfaste hos de 7 spillere bagved. Men derfor er det jo stadig tilladt at håbe. Så det tror jeg bare jeg gør.Stegosaurus skrev: ↑23. jul 2022, 11:42Ud fra træning ligner det Lucas A., Ementa og Sousa fremme, og ellers samme hold som mod Viborg.

Og Bonusinfo: Marco Ramkilde spillede med som midterforsvarer på det "forkerte" hold. Og han er altså en glimrende fodboldspiller - når han er fit. Han er hurtig på fødderne og i hovedet. Jeg ved, han deler vandene, men tag da for pokker ud og se manden, så tror jeg der ville være flere, som ville støtte, at AaB forsøgte at fastholde ham - hans skadehistorik til trods.Stegosaurus skrev: ↑23. jul 2022, 11:42Ud fra træning ligner det Lucas A., Ementa og Sousa fremme, og ellers samme hold som mod Viborg.

Jeg er all in på en præststionskontrakt. Samme var/er jeg med Spalvis.Stegosaurus skrev: ↑23. jul 2022, 12:26Og Bonusinfo: Marco Ramkilde spillede med som midterforsvarer på det "forkerte" hold. Og han er altså en glimrende fodboldspiller - når han er fit. Han er hurtig på fødderne og i hovedet. Jeg ved, han deler vandene, men tag da for pokker ud og se manden, så tror jeg der ville være flere, som ville støtte, at AaB forsøgte at fastholde ham - hans skadehistorik til trods.Stegosaurus skrev: ↑23. jul 2022, 11:42Ud fra træning ligner det Lucas A., Ementa og Sousa fremme, og ellers samme hold som mod Viborg.

Det er bizart.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2022, 12:17Det er utroligt, at det skal være så svært at finde en højre back, der kan vippe Pallesen ud af brættet fra dag ét.Stegosaurus skrev: ↑23. jul 2022, 11:42Ud fra træning ligner det Lucas A., Ementa og Sousa fremme, og ellers samme hold som mod Viborg.
Altså, man kunne gå ned på det lokale idrætsanlæg og finde ham. Det er mig en gåde, at Pallesen er så fredet, når ALLE kan se, at han er et af vores svageste punkter.
Ahlmann finder man en afløser for efter ret kort tid. Og med rette, for han virker til at være færdig på dette niveau. Det er bare ejendommeligt, at man adresserer det så hurtigt, når den anden side er mindst lige så sløj og har været det konstant siden 2017.

Ja, men det er sgu heller ikke godt nok.Brodernumsi skrev: ↑23. jul 2022, 16:00Det er bizart.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2022, 12:17Det er utroligt, at det skal være så svært at finde en højre back, der kan vippe Pallesen ud af brættet fra dag ét.Stegosaurus skrev: ↑23. jul 2022, 11:42Ud fra træning ligner det Lucas A., Ementa og Sousa fremme, og ellers samme hold som mod Viborg.
Altså, man kunne gå ned på det lokale idrætsanlæg og finde ham. Det er mig en gåde, at Pallesen er så fredet, når ALLE kan se, at han er et af vores svageste punkter.
Ahlmann finder man en afløser for efter ret kort tid. Og med rette, for han virker til at være færdig på dette niveau. Det er bare ejendommeligt, at man adresserer det så hurtigt, når den anden side er mindst lige så sløj og har været det konstant siden 2017.
Men hvis man skal finde nogle årsager, så tror jeg, hans løn er forholdsvis lav, samt han er ret driftsikker.

Det er ikke alle, der kan se det. Jeg synes, ligesom adskillige superligatrænere, at han er udmærket ift. det niveau AaB er på.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2022, 12:17Det er utroligt, at det skal være så svært at finde en højre back, der kan vippe Pallesen ud af brættet fra dag ét.Stegosaurus skrev: ↑23. jul 2022, 11:42Ud fra træning ligner det Lucas A., Ementa og Sousa fremme, og ellers samme hold som mod Viborg.

Adskillige? Hvem er det?Danni skrev: ↑23. jul 2022, 20:17Det er ikke alle, der kan se det. Jeg synes, ligesom adskillige superligatrænere, at han er udmærket ift. det niveau AaB er på.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2022, 12:17Det er utroligt, at det skal være så svært at finde en højre back, der kan vippe Pallesen ud af brættet fra dag ét.Stegosaurus skrev: ↑23. jul 2022, 11:42Ud fra træning ligner det Lucas A., Ementa og Sousa fremme, og ellers samme hold som mod Viborg.