Bruce Rioch havde vel et højere gennemsnit?doukas skrev: ↑8. aug 2022, 20:31Peter Feher?
Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 08.08.22 klokken 19:00
Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 08.08.22 klokken 19:00
Sker det (og det tror jeg også kan ske nu), så kommer Inge ikke med på hele nedturen - så blir han også fyret forinden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Så må de fandme sætte Ross den ældre op i angrebet, og så bare begynde at sparke planløst bolden op mod ham..
Hellere det det sidste kvarter, end at kigge på 11-spillere, som ikke aner hvad de skal gøre.. Men alle bare står stille, og håber at Messi dumper ned fra himlen, og sætter 7 spillere og scorer..
Og Prip.. Stadigvæk på banen... Wauv
Hellere det det sidste kvarter, end at kigge på 11-spillere, som ikke aner hvad de skal gøre.. Men alle bare står stille, og håber at Messi dumper ned fra himlen, og sætter 7 spillere og scorer..
Og Prip.. Stadigvæk på banen... Wauv
Det positive er at det er en mandagskamp. Ikke så længe til næste kamp.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ja, om det så er træneren, eller sammesætningen på holdet der gør at spillerne ikke præsterer, så må den på et tidspunkt også falde tilbage på direktøren. Det er jo for pokker ikke fordi vi er løbet ind i en masse vanvittige uheld og skader der kan forklare at vi pt. er så dårligt kørende.alithebeast skrev: ↑8. aug 2022, 20:30Hvis ikke lederen har ansvaret for, at samtlige medarbejdere levere 20-30% under potentialet, hvem har så?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
Jeg er på ingen måde Friis-fan (i hvert fald ikke Lars Friis), men problemet er jo ikke ham. Problemet er 8 trænere på 7 år siden Kent stoppede. Vi er det nye AGF.
Lars Søndergaard
Morten Wieghorst
Jacob Friis
Lasse Stensgaard (kun 1 dag)
Peter Feher
Marti Cifuentes
Oscar Hiljemark
Og Lars Friis
På et tidspunkt må vi stoppe op - holde fast i træneren og så finde en erstatning for IAO, der er i stand til at købe spillere, der passer til det system man vil spille. Jeg tænker de fleste rekrutteringer af IAO er tilfældige mænd, han har fundet på chatrouletten… lad os nu få en sportslig linje!
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983
Proud fan of AaB since 1983
Thumps up til AaB Away. MoM.
:
:
Mon ikke Tengstedt banker en ind?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Så skal vi have lassen og Eriksen som sponsor igen.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
...Og så hjalp det forresten at få to rigtige 6'ere på banen, også selvom det nok ikke er hele løsningen på de offensive problemer.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Ja det plejer være et godt pejlemærke for at træneren er på vej ud.
Men man må bare sige, hvor er Kent Nielsen vild, at han kan få så meget ud af så lidt, altså det er jo ikke Mbappe og Neymar vi spiller mod, det er Helenius og Klynge.
Deres spilmønstre og bevægelse for hinanden er bare på et andet niveau, det minder (sjovt nok) om AaB anno 2014
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Jacob Friis og Cifuentes er udemærkede trænere.abbifar skrev: ↑8. aug 2022, 20:35Jeg er på ingen måde Friis-fan (i hvert fald ikke Lars Friis), men problemet er jo ikke ham. Problemet er 8 trænere på 7 år siden Kent stoppede. Vi er det nye AGF.
Lars Søndergaard
Morten Wieghorst
Jacob Friis
Lasse Stensgaard (kun 1 dag)
Peter Feher
Marti Cifuentes
Oscar Hiljemark
Og Lars Friis
På et tidspunkt må vi stoppe op - holde fast i træneren og så finde en erstatning for IAO, der er i stand til at købe spillere, der passer til det system man vil spille. Jeg tænker de fleste rekrutteringer af IAO er tilfældige mænd, han har fundet på chatrouletten… lad os nu få en sportslig linje!
Hader København!
Jo. For mange af vores spillere er simpelthen ikke gode nok. Has-beens, one-hit wonders og evighedstalenter. De mange trænerskift hjælper heller ikke på det.Buzz Killington skrev: ↑8. aug 2022, 20:34Ja, om det så er træneren, eller sammesætningen på holdet der gør at spillerne ikke præsterer, så må den på et tidspunkt også falde tilbage på direktøren. Det er jo for pokker ikke fordi vi er løbet ind i en masse vanvittige uheld og skader der kan forklare at vi pt. er så dårligt kørende.alithebeast skrev: ↑8. aug 2022, 20:30Hvis ikke lederen har ansvaret for, at samtlige medarbejdere levere 20-30% under potentialet, hvem har så?
Vi sidder i noget, som hverken den ene eller anden træner lige kan rette op på. Det er det, som er så forbandet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Det her er simpelthen noget af det ringeste jeg har set fra AaB i meget lang tid - det er VIRKELIG bekymrende. Top 6 er nærmest allerede smidt væk så tidligt i sæsonen. Håbløst….
Kom nu igang AaB!!!
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Lars Friis skal helt klart have længere snor, men IAO skal væk nu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Mange sidder og snakker om, om ikke Ross mon skal starte inde i dag på midtbanen..
Og nu ender vi med at han slet ikke kommer ind.. Og Prip spiller en rædderlig kamp, og får alle 90 minutter..
Igen, jeg har ingen trænerlicens, men hvad sker der?
Og nu ender vi med at han slet ikke kommer ind.. Og Prip spiller en rædderlig kamp, og får alle 90 minutter..
Igen, jeg har ingen trænerlicens, men hvad sker der?
-
AaBWanKenobi
- 2. div

Jeg vil slet ikke kommentere den aktuelle kamp. Den taler vist sig eget, tydelig sprog.
Men FCK og FCM er bedre end os, fordi pengene altid vinder over tid
Viborg, Silkeborg, Lyngby er bedre end os, fordi de har et tydeligt spilkoncept.
Hvordan vi nu på 9. år hverken har budget eller spilkoncept er mig en gåde.
Kampens bedste er desværre som næsten altid fansene!
Men FCK og FCM er bedre end os, fordi pengene altid vinder over tid
Viborg, Silkeborg, Lyngby er bedre end os, fordi de har et tydeligt spilkoncept.
Hvordan vi nu på 9. år hverken har budget eller spilkoncept er mig en gåde.
Kampens bedste er desværre som næsten altid fansene!