Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 08.08.22 klokken 19:00
Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 08.08.22 klokken 19:00
Fatter simpelthen ikke hvad fanden prip laver på banen.. Han tåger rundt idag. Hold kæft det er hjernedødt elendigt! Ingen vilje, ingen kamp, ingen blod, ingen sved, ingen tårer!!!
Har aldrig set noget så dårligt som af et AaB hold...
Har aldrig set noget så dårligt som af et AaB hold...
Vi er enige om, at vi snart har fået to point i 12(!!) kampe... Mange trænere er sgu blevet fyret for bedre resultater. Det er jo katastrofalt. Al Friis snak om, at der ikke er krise, er jo efterhånden til grin.
-Ementa får åbenbart al den spilletid, han har lyst til. Ligegyldig hvor få chancer, han kommer til.
-Prip, som havde stor succes på kanten sidste år, skal åbenbart spille central midt nu.
-Vores presspil er på serie-niveau. Noget som ellers fungerede ganske okay under Cifuentes.
-Vi fortsætter med at spille 4-3-3 selvom det åbenlyst slet ikke fungerer.
Det hele falder tilbage på træneren. Noget skal der ske!
-Ementa får åbenbart al den spilletid, han har lyst til. Ligegyldig hvor få chancer, han kommer til.
-Prip, som havde stor succes på kanten sidste år, skal åbenbart spille central midt nu.
-Vores presspil er på serie-niveau. Noget som ellers fungerede ganske okay under Cifuentes.
-Vi fortsætter med at spille 4-3-3 selvom det åbenlyst slet ikke fungerer.
Det hele falder tilbage på træneren. Noget skal der ske!
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Hvad laver Ove Pedersen disse dage...
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Helt seriøst så mener du vel ikke, at det her hold på papiret kun er godt nok til det pointsnit på groteske 0,78, som Friis holder sig? Læg dertil at det både offensivt og defensivt ser håbløst ringe ud.Funky skrev: ↑8. aug 2022, 20:38Jo. For mange af vores spillere er simpelthen ikke gode nok. Has-beens, one-hit wonders og evighedstalenter. De mange trænerskift hjælper heller ikke på det.Buzz Killington skrev: ↑8. aug 2022, 20:34Ja, om det så er træneren, eller sammesætningen på holdet der gør at spillerne ikke præsterer, så må den på et tidspunkt også falde tilbage på direktøren. Det er jo for pokker ikke fordi vi er løbet ind i en masse vanvittige uheld og skader der kan forklare at vi pt. er så dårligt kørende.alithebeast skrev: ↑8. aug 2022, 20:30Hvis ikke lederen har ansvaret for, at samtlige medarbejdere levere 20-30% under potentialet, hvem har så?
Vi sidder i noget, som hverken den ene eller anden træner lige kan rette op på. Det er det, som er så forbandet.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Man bliver sgu helt harm af at se på det her. Kun Posavec kan være sin indsats bekendt.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Spørgsmålet er.. Hvordan har AaB ikke spil koncept implantetet fra unfdoms spillere hele vejen op når man havde så travlt med at fortælle om deres talent arbejde i 2014(som har kejserens nye klæder)..AaBWanKenobi skrev: ↑8. aug 2022, 20:39Jeg vil slet ikke kommentere den aktuelle kamp. Den taler vist sig eget, tydelig sprog.
Men FCK og FCM er bedre end os, fordi pengene altid vinder over tid
Viborg, Silkeborg, Lyngby er bedre end os, fordi de har et tydeligt spilkoncept.
Hvordan vi nu på 9. år hverken har budget eller spilkoncept er mig en gåde.
Kampens bedste er desværre som næsten altid fansene!
Hele klubben trænger til en udrensning fra bestyrelsen og hele vejen ned for der er ingen planer for en Skid
Han har en eller anden sportsdirektørlignende stilling i FCM
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Kusk på hovedet. Så havde man set den med.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
Jeps - men med en my træner pr. år, så er der ingen linjealithebeast skrev: ↑8. aug 2022, 20:37Jacob Friis og Cifuentes er udemærkede trænere.abbifar skrev: ↑8. aug 2022, 20:35Jeg er på ingen måde Friis-fan (i hvert fald ikke Lars Friis), men problemet er jo ikke ham. Problemet er 8 trænere på 7 år siden Kent stoppede. Vi er det nye AGF.
Lars Søndergaard
Morten Wieghorst
Jacob Friis
Lasse Stensgaard (kun 1 dag)
Peter Feher
Marti Cifuentes
Oscar Hiljemark
Og Lars Friis
På et tidspunkt må vi stoppe op - holde fast i træneren og så finde en erstatning for IAO, der er i stand til at købe spillere, der passer til det system man vil spille. Jeg tænker de fleste rekrutteringer af IAO er tilfældige mænd, han har fundet på chatrouletten… lad os nu få en sportslig linje!
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983
Proud fan of AaB since 1983
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Wauw et hovedstødsmål, er det hans første i karrieren? 
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Maka og Kusk på banen, og så er der mål..
Hader København!
Det var kort tid Makaric skulle bruge på at levere et godt indlæg
Friis er en skide joke
Friis er en skide joke
Selvfølgelig kusken. Og så med hovedet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg synes ikke vi skal af med Friis. Jeg er mere bekymret for det store linjer i det her, og jeg er alvorligt bekymret for om direktøren har tilstrækkeligt med fodboldhjerne til vores klubFunky skrev: ↑8. aug 2022, 20:38Jo. For mange af vores spillere er simpelthen ikke gode nok. Has-beens, one-hit wonders og evighedstalenter. De mange trænerskift hjælper heller ikke på det.Buzz Killington skrev: ↑8. aug 2022, 20:34Ja, om det så er træneren, eller sammesætningen på holdet der gør at spillerne ikke præsterer, så må den på et tidspunkt også falde tilbage på direktøren. Det er jo for pokker ikke fordi vi er løbet ind i en masse vanvittige uheld og skader der kan forklare at vi pt. er så dårligt kørende.alithebeast skrev: ↑8. aug 2022, 20:30Hvis ikke lederen har ansvaret for, at samtlige medarbejdere levere 20-30% under potentialet, hvem har så?
Vi sidder i noget, som hverken den ene eller anden træner lige kan rette op på. Det er det, som er så forbandet.
Fuck it. Kusk smækker den ind.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Friis spiller konsekvent uden vores 2 bedste spillere, det er der vores problem er.
Hader København!
Hvis ikke, at Kusk og Makaric starter inde næste kamp, så ryger den sidste tro på Friis.
Papiret er ved at være uinteressant. Jeg skriver nu for 3. gang: Sæt navn på de spillere, som på nuværende tidspunkt, med det antal kampe, de har fået, BURDE være bærende spillere, og se så, hvem der leverer. Vi har over snart en del år satset på nogle spillere, som desværre har vist sig at være dårlige sats.Proppen skrev: ↑8. aug 2022, 20:40Helt seriøst så mener du vel ikke, at det her hold på papiret kun er godt nok til det pointsnit på groteske 0,78, som Friis holder sig? Læg dertil at det både offensivt og defensivt ser håbløst ringe ud.Funky skrev: ↑8. aug 2022, 20:38Jo. For mange af vores spillere er simpelthen ikke gode nok. Has-beens, one-hit wonders og evighedstalenter. De mange trænerskift hjælper heller ikke på det.Buzz Killington skrev: ↑8. aug 2022, 20:34Ja, om det så er træneren, eller sammesætningen på holdet der gør at spillerne ikke præsterer, så må den på et tidspunkt også falde tilbage på direktøren. Det er jo for pokker ikke fordi vi er løbet ind i en masse vanvittige uheld og skader der kan forklare at vi pt. er så dårligt kørende.alithebeast skrev: ↑8. aug 2022, 20:30Hvis ikke lederen har ansvaret for, at samtlige medarbejdere levere 20-30% under potentialet, hvem har så?
Så er det selvfølgelig ekstra morsomt at det lige er Kusk, som vi åbenbart overhovedet ikke kan bruge, som igen-igen giver os kunstigt åndedræt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Papiret er ved at være uinteressant. Jeg skriver nu for 3. gang: Sæt navn på de spillere, som på nuværende tidspunkt, med det antal kampe, de har fået, BURDE være bærende spillere, og se så, hvem der leverer. Vi har over snart en del år satset på nogle spillere, som desværre har vist sig at være dårlige sats.Proppen skrev: ↑8. aug 2022, 20:40Helt seriøst så mener du vel ikke, at det her hold på papiret kun er godt nok til det pointsnit på groteske 0,78, som Friis holder sig? Læg dertil at det både offensivt og defensivt ser håbløst ringe ud.Funky skrev: ↑8. aug 2022, 20:38Jo. For mange af vores spillere er simpelthen ikke gode nok. Has-beens, one-hit wonders og evighedstalenter. De mange trænerskift hjælper heller ikke på det.Buzz Killington skrev: ↑8. aug 2022, 20:34Ja, om det så er træneren, eller sammesætningen på holdet der gør at spillerne ikke præsterer, så må den på et tidspunkt også falde tilbage på direktøren. Det er jo for pokker ikke fordi vi er løbet ind i en masse vanvittige uheld og skader der kan forklare at vi pt. er så dårligt kørende.alithebeast skrev: ↑8. aug 2022, 20:30Hvis ikke lederen har ansvaret for, at samtlige medarbejdere levere 20-30% under potentialet, hvem har så?
Så er det selvfølgelig ekstra morsomt at det lige er Kusk, som vi åbenbart overhovedet ikke kan bruge, som igen-igen giver os kunstigt åndedræt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Kusk skal starte inde istedet for Lucas, og Jeppe P har lavet et et fint indhop