Sagde de ikke, at det var en agent?
Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: Kamptråd: AaB- Brøndby IF, 21.08.2022
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
I det hele taget en kamp fyldt med fejl. Jeg tror Kusk kan gøre underværker i en sådan kamp.
Ærgerligt med Sousa, det car ikke på den måde jeg ville have Kusk ind.
Ærgerligt med Sousa, det car ikke på den måde jeg ville have Kusk ind.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det kan sagtens være. I så fald har jeg overhørt det.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- KME
- Superliga

- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Dejligt at se fighterånd og godt pres i dag. :-)
AaB fan since 1991 
Det er helt rart at der faktisk er kvalitet at skyde med fra bænken.
Hér på københavnerbaren fik det hvert fald alle brøndbyerne op af sædet, da han smed sig i det øjeblik, AaB kunne trænge til at trække lidt luft
Flot 1. Halveg, vi sidder rigtig godt i presset de første 20, så er der en periode hvor vi smider bolden alt for hurtigt, men okay her til sidst også.
Poulsen ser noget rusten ud i dag, smider lidt for mange bolde, også klær det Prip at være længere fremme, meget bedre i dag.
Poulsen ser noget rusten ud i dag, smider lidt for mange bolde, også klær det Prip at være længere fremme, meget bedre i dag.
Er det ikke chefanalytikeren?jonas386 skrev: ↑21. aug 2022, 18:48Det kan sagtens være. I så fald har jeg overhørt det.
-
RufusTheDog
Herre i eget hus! Lad det fortsætte. Elsker Sousa.
Magtdemonstration fra Vesttribunen, kan ikke mindes man har hørt remuladedrengene så lidt. Lad det fortsætte!
Magtdemonstration fra Vesttribunen, kan ikke mindes man har hørt remuladedrengene så lidt. Lad det fortsætte!
Vel den bedste halvleg i denne sæson. Vi er aggressive og presser vanvittig højt oppe på banen. Jeg kan dog godt frygte, at vi kan gå døde på et tidspunkt og så skal vi passe på. Vi skal score til 2-0, så vi får lidt ro på.
Kom så, AaB.
Kom så, AaB.
Det ligner en kamp hvor vi har masser af muligheder hvis bare vi kan holde LIDT højere kvalitet i boldomgangen. Samspillet mellem Lucas og Poulsen svigter til tider, de kender ikke hinanden godt nok endnu - og det er måske også uventet at han vinder flere nærkampe...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Shit i giver den gas på vest!! Enggaard er som altid musse stille..
-
DenGamleMand
- 1. div

Godkendt første halvleg. Der bliver løbet de ekstra meter og kæmpet for det.
Hvor er fankulturen i Aalborg bare fuldstændig fantastisk! Vesttribunen bliver bare ved og ved med at imponere. Kæmpe respekt.
Hvor er fankulturen i Aalborg bare fuldstændig fantastisk! Vesttribunen bliver bare ved og ved med at imponere. Kæmpe respekt.
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
Man kan virkelig høre ud gennem tv'et at der er høj stemning derude. Og ja, Sousa er en klassesigning.RufusTheDog skrev: ↑21. aug 2022, 18:54Herre i eget hus! Lad det fortsætte. Elsker Sousa.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- Nordjyden HY
- 1. div

- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
Stemningen er i top som altid. Hvor er det dog fantastisk! 
Og vi spiller heller ikke værst
Og vi spiller heller ikke værst
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
Flot kamp indtil videre. Også på tribunen. Imponeret af flere spilleres styrke i nærkampene. Vidste ikke, Lucas kunne give skuldertacklinger. Tænker, der skal nogle veltimede indskiftninger af Makaric, Højholt, O. Ross og Ahlmann til.Funky skrev: ↑21. aug 2022, 18:57Det ligner en kamp hvor vi har masser af muligheder hvis bare vi kan holde LIDT højere kvalitet i boldomgangen. Samspillet mellem Lucas og Poulsen svigter til tider, de kender ikke hinanden godt nok endnu - og det er måske også uventet at han vinder flere nærkampe...
-
R Rosenberg
- Allstar

Fremragende halvleg. Men for fanden, hvor vi mangler ham der i boksen. Ementa har mange forcer, men vi ofte kommer han jo løbende nede fra midten, når Sousa, Prip eller Lucas spiller bolden hurtigt frem. Det dur ikke.
Ædruelighedens stemme
Selvom Ementas afleveringer ikke har været de bedste i dag, stjæler han mange bolde midt på BIFs banehalvdel. Ikke sikker på, vi får det med Makaric. Men tænker han skal ind for Ementa halvvejs i 2. halvleg.R Rosenberg skrev: ↑21. aug 2022, 19:05Fremragende halvleg. Men for fanden, hvor vi mangler ham der i boksen. Ementa har mange forcer, men vi ofte kommer han jo løbende nede fra midten, når Sousa, Prip eller Lucas spiller bolden hurtigt frem. Det dur ikke.
Ferreira er god i dag. Han kan virkelig noget på den defensive, når han har selvtillid. De der små vendinger med bolden, hvor han sætter en mand og med det samme vender bolden fremad mod næste mand. Det har været savnet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.